Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ یحیی یوسف‌پور، فرماندار قائمشهر، در همایش اصناف و بازاریان ‌شهرستان گفت: حضور و تاثیر به‌سزای اصناف را در ادوار مختلف از جمله زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس و همچنین بعد از آن مشاهده کردیم.

این مسئول گفت: در زمانی که دشمن از همه اهرم‌ها جهت فشار اقتصادی به مردم عزیز استفاده می‌کند نقش اصناف بسیار حائز اهمیت می‌باشد تا همانند ادواری که برگ زرینی بر سوابق خود نهادند اینجا نیز کمک کار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قائمشهر عنوان کرد: ابزاری که باید توسط شما بازاریان رعایت شود تا به سرمایه اجتماعی برسیم عدالت و انصاف است.

فرماندار قائمشهر ادامه داد: یکی از مقوله‌هایی که در بازارهای ما باید رعایت شود بحث پایش تصویری است تا بتوانیم در بخش امنیت بیش از پیش ثابت قدم باشیم.

شایان ذکر است در این همایش که با حضور آیت‌الله معلمی، امام جمعه شهرستان و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، رضیان و ادیانی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه، صالح‌زاده، رئیس شورای شهر و اعضای شورا، تعدادی از مدیران و همچنین اصناف و بازاریان نیز همراه بود در انتها به فعالین این عرصه یادبودی اهدا شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه سرمایه فرماندار مجلس خبرگان رهبری مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه است که نظم و انضباط اجتماعی حالت نهادی به خود می‌گیرد و عامه مردم به طرف فرهنگ ترقی و توسعه حرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار با رئیس دانشگاه غیر دولتی آفاق ارومیه اظهار کرد: مراکز عالی کشور بستر رشد و توسعه فکری جوانان است.

وی افزود: توجه به دانشجویان یکی از مهم‌ترین و محوری‌ترین مباحث و از ارکان پویا و بالنده مسیر توسعه و پیشرفت جامعه است.

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امروزه به لطف خداوند و تلاش و استمرار مراکز دانشگاهی و آموزشی حتی در روستاها و بخش‌های ارومیه قشر زیادی از جوانان دارای تحصیلات عالی و دانشگاهی وجود دارد که این مهم مگر با تلاش‌های دانشگاه‌های کشور تحقق نمی‌یافت.

عماری در خصوص اهمیت و جایگاه دانشگاه در جامعه تصریح کرد: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در جوامع امروزی به عنوان کلیدی‌ترین نهاد آموزشی در جهت توسعه همه جانبه به شمار می‌رود، چرا که در پرتو آموزش است که انسان‌ها متحول می‌شوند.

وی ادامه داد: بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه است که نظم و انضباط اجتماعی حالت نهادی به خود می‌گیرد و عامه مردم به طرف فرهنگ ترقی و توسعه حرکت می‌کنند.

در این دیدار بسترهای توسعه همکاری‌های مشترک دانشگاه آفاق با مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های تابعه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 747636

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی