Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@02:06:08 GMT

۹۸۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرستان اراک اجرا شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۱۷۵۹

۹۸۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرستان اراک اجرا شد

استاندار مرکزی گفت: کارگروه احصا و پیگیری حل مشکلات منطقه کرهرود اراک تشکیل می‌شود. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده پیش از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی و بررسی مشکلات منطقه کرهرود اراک افزود: در منطقه کرهورد شاهد وجود زمین‌های اوقافی هستیم که قطعا ساخت مسکن در این منطقه، شاهد کمک به محرومیت‌زدایی و بسترسازی توسعه و تسهیل ازدواج و حل مشکلات جوانان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی مشکلاتی که از قبل‌تر در منطقه کرهرود وجود داشته سبب محرومیت و عقب افتادگی منطقه شده که نیاز است با تشکیل کارگروهی متشکل از مجموعه مدیریت شهری، معاونت عمرانی استانداری مرکزی و میراث فرهنگی استان مشکلات بررسی و زمینه برطرف ساختن آنها فراهم شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: بنابراین باید مشکلات منطقه کرهرود توسط این کارگروه جمع بندی و برای حل این مشکلات راهکارهای عملیاتی ارائه و تا وصول نتیجه پیگیری لازم انجام شود تا به زودی شاهد پیشرفت این منطقه شهرستان اراک باشیم.

آقازاده خاطرنشان کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌هایی از جمله وجود باغ‌ها و فضای سبز در منطقه کرهرود باید پیگیری معرفی این منطقه به کانون ویژه گردشگری دنبال شود چراکه این منطقه ظرفیت خوبی در جهت توسعه گردشگری دارد.

استاندار مرکزی دستور تخلیه بخشی از منطقه کرهرود اراک را صادر کرداجرای عملیات لایروبی قنوات کرهرود

استاندار مرکزی گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته در استان مرکزی انجام عملیات کشیدن شبکه فضلاب به میزان 980 کیلومتر بوده که در کشور از قادامات کم‌نظیر و قابل تحسین به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: از این میزان شبکه فاضلاب بالغ بر 60 کیلومتر در منطقه کرهرود اراک انجام شده که تنها حدود 9 کیلومتر در منطقه کرهرود برای اتصال به شبکه فاضلاب باقی مانده است.

آقازاده ادامه داد: امیدواریم با حل مشکلات موجود برسر راه تکمیل این پروژه وحل مشکلات اجرای این طرح جشن اتمام فاضلاب در اراک امسال برگزار شود.

انتهای پیام/ ع

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد.   به گزارش مهر، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در مراسم تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و … که صبح امروز برگزار شد، گفت: طی دو سال گذشته در محور آزادگان اقدامات خوبی در راستای ایمن‌سازی و تسهیل در رفت و آمد از سوی شهرداری تهران انجام شده است.   وی افزود: در همین زمینه در محور شرق به غرب آزادگان در محدوده منطقه ۱۶ با ایجاد کندرو باعث شد تا بار ترافیکی در این محدوده کاهش پیدا کند و شاهد روان‌سازی در مسیر تردد خودروها باشیم.   موسوی‌پور ادامه داد: در بستر آزادگان از اتوبان ساوه تا اتوبان شهید خرازی آسفالت‌ریزی خوبی انجام شده است.   وی در پاسخ به این سوال که آیا اجرای طرح ترافیک جدید تا پایان سال جاری انجام شده و امسال شاهد اجرای طرح ترافیک خواهیم بود یا نه؟ اعلام کرد: قطعاً اجرای طرح ترافیک جدید امسال نیست و باید اقدامات کارشناسی به درستی انجام شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت