Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:24:13 GMT

شهر زنجان به سمت یکپارچگی مدیریت شهری حرکت می کند

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۱۷۷۳

شهر زنجان به سمت یکپارچگی مدیریت شهری حرکت می کند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل دویران ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح پل امام حسن مجتبی (ع) زنجان که با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و مسئولان استانی برگزار شد، بابیان اینکه اعتماد بین مردم و مدیریت شهری، یکی از اولویت‌های امروز در دست‌یابی به اهداف تعیین‌شده است، افزود: متأسفانه در گذشته این اعتماد به دلایل مختلف از جمله نبود زمان‌بندی درست برای ساخت پروژه‌ها وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه یکی از رویکردهای اصلی شورای پنجم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری بود که این موضوع به جد در دستور کار قرار گرفت، ادامه داد: نباید اجازه دهیم در اجرای پروژه‌های شهری مانعی ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: یکی از این موانع در توسعه عمران شهری، ورود سیاست‌های حزبی در این بخش است که خوشبختانه در شورای پنجم اجازه ندادیم این رفتارهای سیاسی در اجرای پروژه ها ورود پیدا کند.

دویران با بیان اینکه ساخت پل امام حسن مجتبی (ع) زنجان توسط پیمانکار بومی را باید به فال نیک گرفت، تصریح کرد: احداث پل امام حسن مجتبی (ع) که طبق زمان‌بندی یک ساله به اتمام رسید، توسط پیمانکار بومی اجرا شد که این امر یکی از نقاط قوت این پروژه است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بابیان اینکه تزریق اعتبارات برای یک پروژه از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهار کرد: صرف تزریق اعتبارات برای یک پروژه کافی نیست و حتماً باید هماهنگی و همراهی بین دستگاه‌ها نیز وجود داشته باشد.

دویران با اشاره به اینکه امروز نمی‌توان یکپارچگی مدیریت شهری در زنجان را ایده‌آل دانست، خاطرنشان کرد: معتقدیم یکپارچگی مدیریت شهری در زنجان نسبی است اما روند کارها حاکی از آن است که به سمت ایده آل شدن در این زمینه در حال حرکت هستیم.

کد خبر 4652409

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر زنجان شوراهای اسلامی شهر مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسن فرخ، رییس شورای اسلامی شهر محمدیه با اعلام اینکه همدلی و انسجام در شهر محمدیه دستاورد های مهمی به ارمغان داشته است، تصریح کرد: براساس اعلام استانداری قزوین، شورای اسلامی شهر محمدیه علاوه بر کسب عنوان برتر در این استان، به عنوان برگزیده شهرستان‌های البرز نیز دست یافت.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری در کنار فعالیت های عمرانی ، خدماتی و فرهنگی توجه ویژه به امور اجتماعی و رفاهی شهر و شهروندان داشته است افزود: متاسفانه در بخش حمل و نقل کاستی های از قبل وجود داشت و همین موضوع باعث ایجاد نارضایتی عموم مردم در این حوزه شده بود.

فرخ یاد آورشد: با نگاه خوب و دلسوزانه شهردار محمدیه به حوزه حمل ‌و نقل خوشبختانه این بخش را در راستای ایجاد آسایش و رفاه حال شهروندان در الویت اصلی قرار داد و با یک برنامه ریزی دقیق و انتخاب مدیر با تجربه گام های موثری در جهت رضایتمندی شهروندان برداشته شد که گام اول رایگان کردن ناوگان اتوبوسرانی بود که مورد استقبال بی نظیر مردم قرار گرفت که خوشبختانه همین موضوع نقش بسزایی در انتخاب شورای برتر استان داشت.

وی همدلی و همبستگی بین اعضای مدیریت شهری را از عوامل مهم کسب این عنوان‌ها برشمرد و افزود: پاسخگویی و شفاف‌سازی عملکرد در حوزه مدیریت شهری وظیفه هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر است.

رییس شورای اسلامی شهر محمدیه به تلاش اعضای شورای اسلامی در دوره ششم اشاره کرد و گفت: برگزاری بیش از یکصد و نود جلسه و حضور منسجم اعضای شورا در جلسات جهت حل مشکلات شهروندان طی این دوره از شورای اسلامی شهر در محمدیه بی نظیر بوده که ثبت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901713

دیگر خبرها

  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها