Web Analytics Made Easy - Statcounter

معتمدیان با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام، اولویت نخست دولت است، گفت: در این زمینه با بسیج امکانات و ظرفیت ها، بخشی از این پروژه ها تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدصادق معتمدیان»، امروز (۶ تیر) در جمع مردم بشرویه اظهار داشت: تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت نخست دولت بوده، که در این زمینه با بسیج امکانات و ظرفیت هایی که در اختیار داریم، بخشی از این پروژه ها تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان جنوبی نیازسنجی در ارتباط با نیازمندی های استان را از دیگر اهداف سفرهای شهرستانی خود برشمرد و گفت: در سفر به شهرستان ها، مشکلات و نیازمندی های هر منطقه شناسایی و برای اجرا و رفع مشکلات برنامه ریزی می شود.

 

معتمدیان افزود: فردا در نشست شورای اداری با حضور مدیران کل، نیازمندی های شهرستان بشرویه در حوزه راه ها، بهداشت، زیرساخت های آموزشی و ورزشی  تصمیم گیری خواهد شد.

 

وی هدف از سفر به شهرستان های استان را در وهله اول، دیدار با مردم، اعلام کرد و گفت: با سفر به هر شهرستان از نزدیک با مسایل و مشکلات مردم منطقه آشنا و در برنامه ها و پیگیری های بعدی مشکلات مرتفع می شود.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در سفرهای شهرستانی از نزدیک با ظرفیت ها و پتانسیل های هر منطقه آشنا می شویم، افزود: با برنامه ریزی و تخصیص منابع، قدم های مثبتی می توان برای توسعه هر شهرستان برداشت.

 

معتمدیان افزود: شهرستان بشرویه از مناطق بسیار مستعد و قطب کشاورزی استان است ولی با توجه به تازه تاسیس بودن این شهرستان به دلیل عمق مسایل زیرساختی که در منطقه وجود دارد؛ همچنان مشکلاتی بر سر راه مردم وجود دارد.

 

وی تصریح کرد: تلاش می شود امکانات رفاهی، بهداشتی و ارتباطی به ویژه مباحث مربوط به راه ها که از مطالبات جدی مردم منطقه است، با برنامه ریزی دقیق و منسجم رفع شود.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در این زمینه ها امکانات و اعتباراتی در اختیار دستگاه های اجرایی و وزارتخانه های متبوع وجود دارد، گفت: با استفاده از امکانات و اعتبارات سعی می کنیم در راستای توسعه شهرستان بشرویه قدم های اساسی برداشته شود.

 

معتمدیان بیان کرد: شهرستان بشرویه می تواند تحولات جدی در حوزه کشاورزی داشته باشد و در این زمینه با ارائه و اجرای برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت می توان زمینه اشتغال جوانان منطقه فراهم کرد.

 

وی با بیان اینکه شهرستان بشرویه علاوه بر دارا بودن ظرفیت های فراوان در زمینه دامداری، دامپروری و کشاورزی می تواند به عنوان قطب شیلات و پرورش آبزیان مطرح شود، گفت: خراسان جنوبی جزء چهار استان دارای مجوز پرورش ماهی تیلاپیا در کشور انتخاب شده است.

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس محمد جواد ظریف اوقات فراغت مسجد خبرگزاری شبستان ظریف غنی سازی اوقات فراغت صفاری نطنزی کاشان بشرویه استاندار خراسان جنوبی خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت: راه آهن اردبیل – میانه مراحل پایانی خود را سپری می کند و قرار است نیمه اول امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری ریل نیوز، سید حامد عاملی در دومین گردهمایی بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش به تکمیل زیرساخت ها در تولید ثروت مردم استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: مهمترین زیرساخت ارتباطات زمینی، هوایی و ریلی است که راه آهن اردبیل – میانه بعد از سال ها نتظار مردم در نیمه اول امسال تکمیل و افتتاح خواهد شد.

استاندار اردبیل ضرورت اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد و وصل شدن به روسیه و حرکت تا هلسینکی را یادآور شد و بیان کرد: این توسعه ریلی می تواند استان اردبیل را به چهارراه اقتصادی تبدیل کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل