Web Analytics Made Easy - Statcounter

میر بهار گفت: مجموعه آکواریوم منطقه آزاد انزلی موجب اشتغالزایی مستیقیم ۱۷۰ نفر شده ضمن اینکه بیش از هزار اشتغالزایی غیرمستقیم ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « سید عبدالرضا میربهار» امروز(پنج‌شنبه، ۶ تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت نخستین سالگرد افتتاح آکواریوم منطقه آزاد انزلی گفت: عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین پروژه آکواریوم کشور به منظور توسعه زیر ساخت‌های تفریحی و گردشگری منطقه آزاد انزلی با حضور رییس جمهوری در فروردین ۹۶ آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل مجموعه آکواریوم منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه این مجموعه با سرمایه‌گذاری خارجی احداث شد افزود: برای احداث این مجموعه تفریحی – گردشگری که با ایده‌ای نو و خاص طراحی شده، ۳۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری خارجی از ترکیه شده است.

 

وی ادامه داد: مجموعه آکواریوم منطقه آزاد موجب اشتغالزایی مستیقیم ۱۷۰ نفر شده ضمن اینکه بیش از هزار اشتغال غیرمستقیم نیز ایجاد کرده است.

 

میربهار با بیان اینکه این مجموعه ۵ تیر ۹۷ با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری افتتاح شد بیان کرد: تاکنون بیش از نیم میلیون نفر از آکواریوم منطقه آزاد انزلی دیدن کردند که امیدواریم این میزان در سال جاری افزایش یابد.

 

مدیرعامل مجموعه آکواریوم منطقه آزاد انزلی تصریح کرد: این مجموعه شامل بزرگ‌ترین آکواریوم کشور، باغ خزندگان، شهربازی سرپوشیده، سینماهای چند بعدی، تونل آکواریم و بخش‌های تجاری و خدماتی است.

 

وی از وجود ۲۰۰ گونه آبزی با بیش از پنج هزار قطعه ماهی در آکواریوم خبر داد و اعلام کرد: بخش خاصی در این آکواریوم به ماهیان و آبزیان دریای خزر به عنوان آکواریوم تخصصی دریای کاسپین اختصاص داده شده است.

 

میربهار نگهداری از این مجموعه که شامل گونه‌های مختلفی از آمریکای جنوبی تا خلیج فارس و دریای خزر است را هزینه‌بر دانست و گفت: ماهیان زینتی نیازمند آب شور بوده و مجموعه دارای سه میلیون لیتر آب مشروط است که هر آکواریوم دارای شرایط نگهداری ویژه است.

 

وی معافیت مالیاتی و گمرگی منطقه آزاد انزلی را علت اصلی ایجاد آکواریوم در این منطقه دانست و بیان کرد: منطقه آزاد انزلی نهایت همکاری را در احداث پروژه داشته و بیش از ۲۱۹  تریلی کالای وارده از ترکیه جهت تجهیز مجموعه بدون معطلی ترخیص و وارد پروژه شد.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت مجلس روزنامه ها خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون مساجد مسجد طنین مسجد جشنواره طنین مسجد تسهیلات اشتغالزایی منطقه آزاد انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مدیرعامل سابق استقلال به برکناری+ متن نامه علی خطیر

مدیرعامل سابق استقلال نسبت به برکناری‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی خطیر مدیرعامل استقلال که شب گذشته از سوی هیات مدیره این باشگاه کنار گذاشته شد با ارسال یادداشتی به شرح زیر از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

«به نام تنها دادگر هستی هواداران عزیز استقلال ایران

با سلام

امروز، پس از ۱۰ ماه پرفشار که به عنوان نماینده شما عزیزان در ساختمان آبی فعالیت داشتم، خدا را شاکرم که با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه استقلال و کادرفنی شایسته، بازیکنان متعصب و حمایت شما عزیزان، در نبردی بزرگ در آستانه کسب عنوان ارزشمند دیگری در ویترین پرافتخار باشگاه محبوب مان هستیم.

با تبریک و آرزوی موفقیت برای تیم مدیریتی جدید و مجموعه بزرگ هلدینگ خلیج فارس، از هم اکنون برای ۵ فینال باقیمانده، هم قسم می‌شویم تا به زودی هلهله و غریو شادی آبی‌های متعصب، همه جا طنین افکن شود.

از همه همکاران در صف و ستاد، از اهالی رسانه تشکر می‌کنم و از همه هواداران طلب حلالیت دارم که اگر قصوری در این مدت بوده، بر من ببخشایند.

با نهایت احترام و ارادت

علی خطیر

هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال عزیز

۱۳ اردیبهشت»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صحنه ای زیبا از تخم‌گذاری یک پرنده روی آب در تالاب انزلی | ویدئو
  • تخم‌گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین‌المللی انزلی + فیلم
  • واکنش مدیرعامل سابق استقلال به برکناری+ متن نامه علی خطیر
  • دانشگاه آزاد اسلامی نخبگان منطقه را در مسئله تقریب مذاهب جمع کند
  • اولین واکنش علی خطیر به برکناری از استقلال
  • اولین پیام خطیر بعد از برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • آشیانه سازی و تخم گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین المللی انزلی
  • از تردد غیرضرور در نزدیکی کلونی‌های پرندگان تالاب انزلی خودداری کنید
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • هنرآموزی که برای هنرجویانش اشتغالزایی کرد