Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، جرد کوشنر داماد و مشاور رئیس‌جمهوری آمریکا، در گفتگو با فاکس‌نیوز مدعی شد مردم غزه و کرانه باختری از نزدیک طرح معامله قرن را پیگیری می‌کنند و در باره آن بسیار خوشبین هستند.

وی از پاسخ به این سوال که با کدام یک از مقامات غزه یا کرانه باختری در این باره صحبت کرده امتناع کرد و مدعی شد: نظر هر دو قشر سیاسی و مردم عادی را در این مناطق جویا شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اطمینان داریم با اصرار به اجرای این طرح می‌توانیم چیزهایی که می‌خواهیم به دست بیاوریم.

کوشنر در پاسخ به اینکه آیا رژیم صهیونیستی را برای وضعیت موجود در غزه مسئول می‌داند یا خیر نیز مدعی شد: فکر می‌کنم در برقراری ارتباط دچار وقفه شده‌ایم. اگر حماس تصمیم به بهبود وضعیت مردم غزه بگیرد؛ آمریکا و اسرائیل و همچنین سازمان ملل هم مشارکت می‌کنند. اما فکر نمی‌کنم در زمان فعلی بتوانید اسرائیل را به دلیل دفاع از خود و شهروندانش سرزنش کنید.

وی در پاسخ به اینکه آیا موفقیت در طرح به حل مسائل با ایران کمکی خواهد کرد یا خیر مدعی شد: فکر می‌کنم این موضوع به ایجاد سد مستحکم‌تری در منطقه مبدل شود و این بدترین کابوس ایران خواهد بود.

گفتنی است «نبیل ابو ردینه» سخنگوی رسمی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در پاسخ به فاکس‌نیوز، تاکید کرد: بدون صحبت با ما هیچ چیز حل نمی شود و راه‌حل اقتصادی بدون چشم‌انداز سیاسی به جنگ‌های بیشتری در خاورمیانه منجر خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد+ جزییات

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیست و سومین جلسه حراج شمش طلا که امروز (۱۶ اردیبهشت) در مرکز مبادله ایران برگزار شد، ۱۹۰ کیلو گرم شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار معامله شد.

براساس این اطلاعیه، از مجموع ۲۷۰ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج‌های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، ۱۹۰ کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۴۳۲ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد؛ در مجموع ۲۳ جلسه حراج حضوری مرکز مبادله ایران، ۳۱۶۵ کیلو گرم شمش طلا مورد معامله قرار گرفت.

لازم به ذکر است، از این پس علاوه بر واردکنندگانی که جهت رفع تعهد ارزی خود شمش طلا وارد کرده بودند، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان که مشمول رفع تعهد صادراتی نبودند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را خواهند داشت.

کد خبر 6097585

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای یک اصولگرا درباره دخالت‌های خاص همسر و داماد رئیسی در تصمیمات دولت!
  • گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد+ جزییات
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران
  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • بلینکن مدعی شد: حماس مانع بین مردم غزه و آتش‌بس است | اصلی‌ترین اختلاف میان اسرائیل و حماس در حال حاضر