Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رویداد۲۴  «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای مدعی شده معاهده امنیتی میان ژاپن و آمریکا که در سال ۱۹۵۱ امضا شده منصفانه نیست.

ترامپ در این گفتگو که چهارشنبه با فاکس‌نیوز انجام شده گفته اگر به ژاپن حمله شود، آمریکا جنگ جهانی سوم را راه خواهد انداخت، اما اگر به آمریکا حمله شود، ژاپنی‌ها مجبور به دفاع از آمریکا نیستند و پای تلویزیون سونی می‌نشینند و آن را تماشا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترامپ گفت: «اگر به ژاپن حمله شود، ما جنگ جهانی سوم ر. می‌اندازیم. خودمان را به آب و آتش می‌زنیم تا از آن‌ها محافظت کنیم. به هر بهایی می‌جنگیم. اما اگر به آمریکا حمله شود، آن‌ها می‌توانند از تلویزیون سونی حمله را تماشا کنند.»

ترامپ بار‌ها در سخنرانی‌ها و دیدارهایش مدعی شده که قرارداد‌ها و معاهده‌های میان آمریکا و سایر کشور‌های دنیا متوازن و منصفانه نیستند و اکثراً به نفع طرف مقابل آمریکا تنظیم شده‌اند.

شبکه خبری بلومبرگ روز سه‌شنبه گزارش داده بود ترامپ، پیمان دفاعی ۶۰ ساله میان آمریکا و ژاپن را ناعادلانه دانسته و گفته که قصد دارد از آن خارج شود. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ترامپ حمله به آمریکا برند سونی ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا گفته است که در صورت انتخاب مجدد، کمکی به اوکراین اختصاص نخواهد داد، مگر اینکه اروپا نیز بودجه‌ای برای کمک به این کشور اختصاص دهد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با مجله تایم گفت: "اگر اروپا به اندازه مبالغی که آمریکا برای کمک به اوکراین متحمل می‌شود، ما نیز پرداخت نخواهم کرد. اگر اروپا نپردازد، پس چرا ما باید پرداخت کنیم. "

در ۱۰ فوریه، ترامپ که متقاضی نامزدی ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه است، در گفتگو با هواداران خود در کارولینای جنوبی، از یکی از دیدارهایش با رهبران کشور‌های عضو ناتو در زمانی که رئیس جمهور آمریکا بود گفت. به گفته وی، سپس یکی از همکاران خارجی وی از او پرسید که آیا ایالات متحده آماده است تا در صورت تهدید احتمالی روسیه و در صورت عدم پرداخت کمک مالی به ناتو، ایالات متحده از این اتحاد دفاع کند. ترامپ پاسخ داد که از چنین اتحادی دفاع نخواهد کرد و علاوه بر این، روسیه را تشویق خواهد کرد تا هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. رئیس جمهور سابق مشخص نکرد که این مکالمه چه زمانی و در کجا انجام شده است.

روسیه بار‌ها موضع خود را در مورد وضعیت پیرامون اوکراین در سطوح مختلف نشان داده است. همانطور که ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه پیشتر اشاره کرد، مسکو همیشه برای حل دیپلماتیک بحران آماده بوده و می‌ماند و آماده پاسخگویی به پیشنهادات واقعا جدی است، در حالی که رژیم کی‌یف مذاکرات با روسیه را قطع و ممنوع کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • روز معلم در این کشور هر روز جشن گرفته می‌شود
  • بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم؛ از The Last Ronin تا ۱۳ Assassins (+عکس)
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • اطلاعات و تصاویر تلویزیون قطر از حمله ایران به اسرائیل
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • تجمع اساتید و دانشجویان یزدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا