Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم پارس جنوبی‌ بوشهر مقابل همیاری شهرداری ارومیه به تساوی ۲ بر ۲ تن داد. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان شامگاه پنج‌شنبه تیم پارس جنوبی‌ بوشهر میزبان تیمهمیاری شهرداری ارومیه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال بانوان پارس جنوبی بوشهردر خانه مقابل تیم  همیاری شهرداری ارومیه با نتیجه 2 بر 2  متوقف شد.

تیم پارس جنوبی بوشهر که بادو گل لیلا معلم  2 بر صفر تا اواسط  نیمه دوم  پیروز میدان بود تیم همیاری شهرداری ارومیه  توانست در دقایق پایانی بازی با وارد کردن 2 گل،  نتیجه را به تساوی بکشاند.

تیم پارس جنوبی بوشهر با این تساوی 13 امتیازی شد تا رده نهم جدول لیگ برتر بانوان ماندگار شود.

تیم همیاری شهرداری ارومیه  هم در رده هشتم جدول لیگ برتر بانوان ایران قرار گرفت.

هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان؛ نماینده شیراز به مصاف ملوان بندر انزلی می‌رودهفته پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان؛ قهرمان در اصفهان به جام می‌رسداصفهان| هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال بانوان؛ سپاهان نایب‌قهرمانی را از دست داد

برپایه این گزارش تیم پارس جنوبی بوشهر در لیگ برتر بانوان ماندگار شد و تیم‌های آذرخش تهران و  سپیدار مازندران به لیگ دسته اول سقوط کردند.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت

در ادامه رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نسرین شاهی و ساره جوانمردی در تپانچه بادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند و به مدال طلا و برنز دست یافتند.

به گزارش ایسنا، جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است و نمایندگان ایران امروز شنبه ۸ اردیبهشت در تپانچه بادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند.

نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند.

همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی مردان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است