Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین باین کرد: قانون مداری تنها راه برگزاری انتخابات سالم و مطمئن در کشور است و خط قرمز ما عدم توجه به قانون خواهد بود. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، منوچهر حبیبی امشب در نشست شورای اداری شهرستان تاکستان که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: قدرت علمی، نظامی و سیاسی ایران امروز به دنیا اثبات شده است و دشمن از هر دری که برای ضربه زدن به کشور وارد شده با مشکل مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: حالا که همه تمرکز روی ایران است اصلی ترین گزینه دشمن برای هدف قرار دادن ایران و ایرانی و تضعیف جمهوری اسلامی تمرکز روی انتخابات پیش روست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: این در شرایطی است که پیشرفته ترین پهپاد آمریکایی به دست متخصصین ایرانی سرنگون شده و افتخار بزرگی در عرصه سیاست خارجه و مقابله با تهدید های آمریکایی برای ایران ایجاد شده است در این شرایط دشمن میخواهد با هدف قرار دادن و ایجاد نارضایتی از انتخابات بین مردم و نظام فاصله و ایجاد نارضایتی کند.

حبیبی عنوان کرد: از سوی دیگر میدانیم مردم ایران همیشه در مقاطع حساس زمانی پشت جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و عملکرد خوبی از خود نشان داده اند اما طاقت و تحمل بی قانونی و تخلف را ندارند.

اهواز| انتخابات نباید تابع وعده‌های پوچ باشدفرمانداران و کارکنان ادارات علایق سیاسی خود را در انتخابات کنار بگذارندپایان بی‌نتیجه دور سوم انتخابات ریاست پارلمان افغانستان

وی گفت: امروز همه ما می‌دانیم خواست مردم قانونمداری و برگزاری انتخابات سالم است از این رو با تمام توان برای برگزاری انتخابات سلام و قانونمند تلاش میکنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین افزود: مسئولین استانی هیچ گونه بی توجهی به قانون و تخلف در خصوص انتخابات و قوانین انتخابات کشور را نادیده نخواهند گرفت و با متخلفین به سخت ترین شکل ممکن برخورد خواهدشد.

حبیبی گفت: قانون مداری در انتخابات تنها مخصوص داوطلبین و طرفداران آنها نیست و مجریان، ناظرین و برگزار کنندگان انتخابات مهم ترین گروه هایی هستند که باید با دقت اجرای صحیح قانون را در نظر داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم مدال افتخار ایران و جمهوری اسلامی ایران است که در انتخابات های برگزار شده این مدال به گردن نظام آویخته شده است و امروز هم میدانیم با رعایت قانون دوباره به این افتخار دست پیدا خواهیم کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بیان کرد:انتخابات و مشارکت مردم در سرنوشت کشور از مهم ترین شاخص های جمهوری اسلامی ایران است و مردم نیز همیشه برای برگزاری انتخابات سالم با مسئولین همراهی کرده اند.

انتهای پیام/ش

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم

ایسنا/گیلان معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه آنطور که در شأن رسانه بوده به رسانه نپرداختیم و توجه نکردیم، گفت: در جنگ روایت‌ها آنگونه که شایسته است به رسانه‌های‌مان توجه نکردیم و کاری انجام ندادیم لذا باید جبران کنیم و رسانه‌ها را جدی‌تر ببینیم.

محمد جلائی امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» و جشنواره «فصلی رسانه‌های گیلان» که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با بیان اینکه اصحاب رسانه در یک کلام به عنوان رساننده پیام رسالت مهمی را بر عهده دارند، اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» فرصتی است تا از تلاش رسانه‌های استان در ایام برگزاری انتخابات و دعوت سرمایه‌های اجتماعی به مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای، تجلیل و قدردانی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان افزود: نقش رسانه در بمباران اخبار و تحلیل‌ها و هجمه‌ رسانه‌های معاند که می‌توانست مانع مشارکت و حضور مردم در انتخابات شود، بسیار اثرگذار و مشهود بود.

جلائی گفت: به سبب تولیدات مختلف رسانه‌ای بالاترین مشارکت در آستارا با حضور ۷۲ درصدی مردم پای صندوق‌های رای رقم خورد و شهرستان تالش هم بیشترین انگیزه رقابتی را با ۶ داوطلب فعال در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی داشت.

معاون سیاسی استانداری گیلان بیان کرد: در شهرستان مرزی آستارا پویشی توسط یک فرد با نگاه ویژه راه افتاد که ۴۸ ساعت قبل از برگزاری انتخابات خیلی در دعوت و مشارکت مردم اثرگذار بود، در این پویش که به صورت کلیپ ۳ دقیقه‌ای تهیه شده بود اقشار مختلف با جملات «من رای می‌دهم برای وطنم، من رای می‌دهم برای آستارا، من رای می‌دهم برای حاج قاسم و غیره» علت حضور خود را عنوان می‌کردند و به همین دلیل آستارا شهر اول در مشارکت شد.

وی ادامه داد: اگر اینجا هستیم باید بدانیم آنچه که امروز اتفاق می‌افتد ثابت می‌کند رسانه در دو مسیر حکمت و موعظه حسنه در حرکت است؛ چرا کشورهای غربی حامی و دارنده رسانه با ابزار تمام عیار نتوانستند افکار عمومی را در حمایت از رژیم اشغالگر جذب کنند یا افکار عمومی را در خصوص فلسطین اقناع کنند زیرا در کنار حکمت، خرد و اندیشه، در نظر گرفتن عاطفه و احساس هم مهم است.

جلائی با اشاره به آیات ۵۴ و ۵۶ سوره زخرف بیان کرد: جلوه‌های دنیایی که امروز در محضر مدیا جلوه می‌کند در جهت تحقیر است، دشمنِ رسانه‌های با جهان بینی، رسانه‌هایی هستند که جامعه هدف‌شان را بدون در نظر گرفتن احساس تحقیر می‌کنند و زمینه پذیرش محتوای‌شان را باورمند می‌کنند. امروز در جهان فسادهای گوناگون را می‌بینید و رسانه‌هایی که در نکوهش ارزش‌ها، بی ارزشی را تبلیغ و ترویج می‌کنند و با این کار الگو و سرمشق جدید را معرفی می‌کنند مثلا اگر انسان پول زیاد نداشته باشد، اگر نتواند به زیباترین‌ها دست یابد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه در ملاک ارزش‌گذاری در نظام جمهوری اسلامی ایران تقوا باید سرلوحه باشد، تصریح کرد: توجه به خوبی‌ها و ارزش‌ها در رسانه یک فن است و باید در تولید محتواها هوشیارانه عمل کنیم.

وی با بیان اینکه آنطور که در شأن رسانه بوده به رسانه نپرداخته‌ایم و توجه نکردیم، ادامه داد: در جنگ روایت‌ها و آنگونه که شایسته است به رسانه‌های‌مان توجه نکردیم و کاری انجام ندادیم لذا باید جبران کنیم.

جلائی یادآور شد: امروز رژیم اشغالگر قدس، آمریکا، انگلیس و فرانسه شکست خورده در حوزه مدیا هستند زیرا انسان‌ها امروز در دنیا یک رسانه شدند و موج آزادی‌خواهی فلسطین و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در دنیا راه افتاده است.

معاون سیاسی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه باید جلسات با جراید و اصحاب رسانه مستمر برگزار شود، گفت: آسیب‌هایی وجود دارد که رسانه باید شناسایی، تحلیل و بررسی کند و راهکار تخصصی ارائه دهد. رسانه باید به نواقص و کاستی‌ها ورود کند و حتی به صورت تخصصی به حوزه‌های مختلف عمران، انتخابات، راه، کشاورزی، تصادف، جمعیت، فرزندآوری و غیره بپردازد، پس باید رسانه‌ها را جدی‌تر ببینیم.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم غزه از اثرات عملیات «وعده صادق» بود
  • اکسپو ۲۰۲۴، «نمایش امنیت» ایران
  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • معمای فرسایش مداری مشتری‌های داغ حل شد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • معمای کف و سقف مجاز حجاب
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود