Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با همکاری کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک، واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک، شهرداری تهران، فدراسیون ورزش‌های همگانی و سازمان توسعه فعالیت بدنی، همایش دو و پیاده‌روی ویژه بانوان به مناسبت «روز جهانی المپیک» صبح امروز در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه بانوان ورزشکار پس از گرم کردن و انجام حرکات ایروبیک با حضور دکتر طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک و مهین فرهادی زاد رئیس کمیسیون زنان و ورزش کمیته، مسیر جاده سلامتی را طی کردند.

در پایان گواهی شرکت در این رویداد با امضای توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک و دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک به شرکت کنندگان اهدا شد.

بیشتر بخوانید:

افتتاح ساختمان جدید کمیته بین المللی المپیک با حضور صالحی امیری

موزه ملی ورزش با حضور صالحی‌امیری و جهانگیری افتتاح شد

فاز دوم تکمیل موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک آغاز شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از کمیته ملی المپیک ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک

نشست هفتگی اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی صبح روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در سالن جلسات کمیته ملی المپیک با حضور محمود خسروی وفا رئیس و سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و مدعوین برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ابتدای این نشست محمدرضا تهرانی رئیس کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سوابق مسئولان این حزب نسبت به ورزش و حضور مؤثر چهره‌هایی همچون بادامچیان، غفوری‌فرد، محمدرضا یزدانی‌خرم و محمد مهر‌آیین در این عرصه، از اعضای کارگروه ورزش این حزب به‌عنوان نیروهای متخصص و دلسوز یاد کرد که در راستای همان اهداف گام بر می‌دارند.

​وی همچنین ضمن بر شمردن پاره‌ای مشکلات ورزش، اقدامات مسئولان کمیته ملی المپیک در جهت افزایش حقوق دریافتی ورزشکاران اعزامی و مدال‌آوران، فعالیت‌های مستمر و مؤثر کمیسیون‌‌های مختلف و دیگر تحولات صورت گرفته در این مجموعه را چشمگیر و قابل توجه ارزیابی کرد.

در ادامه محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک درباره تبیین سیاست‌های کلی کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: از بدو قبول مسئولیت در کمیته ملی المپیک با چالش‌هایی مواجه بودیم، اما ​باید به این موضوع واقف بود که ​برای رفع مشکلات و کمبودهای موجود جدای از تأمین بودجه و سرمایه بیش از هر چیزی نیاز به همدلی و وحدت داریم و همه باید دوشادوش همدیگر و هماهنگ با سیاست‌های کلان ​ورزش کشور حرکت کرد. اینکه بسیاری از فدراسیون‌ها در گذشته با سرپرست اداره می‌شد و یا برگزاری مجامع با تأخیر همراه بود این دیگر به بودجه ربط ندارد بلکه باید برنامه ​داشت و همدل بود و در راستای منافع ملی کشورمان حرکت کرد.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا در کمیته تلاش کردیم تا با کار کارشناسی، پرداختی بودجه فدراسیون را مشخص و در موعد مقرر آن را پرداخت کنیم تا در اجرای برنامه‌های خود با مشکل مواجه نشوند، چرا که کار آنها آماده‌سازی و اعزام به رقابت‌های قاره‌ای و جهانی برای کسب سهمیه و ​مدال ​است ​لذا باید مورد حمایت واقع شوند. این امر خود باعث افزایش همدلی و همگرایی مجموعه ورزش کشور ​خواهد شد و کمیته در همین زمینه تعامل خوبی با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌‌ها دارد تا بیش از پیش جهت داشتن ورزش قوی برای ایران قوی حرکت کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: در کمیته هم باید جدا از تخصص‌گرایی با توجه به نوع خدمات ارائه شده ضمن افزایش توانمندی و امکانات، با ارائه خدمات لازم در کنار و حامی و فدراسیون‌ها باشیم.

خسروی وفا افزود: باید قبول کنیم ​در برهه‌ای از زمان ایراداتی در بخش فدراسیون‌ها داشته‌ایم به‌عنوان مثال بسیاری از فدراسیون‌ها با سرپرست اداره می‌شدند که همین موضوع کار را سخت می‌کرد هر چند در حال حاضر شرایط بهتر از گذشته شده در مورد بودجه فدراسیون‌ها به این موضوع اشاره کنم که پرداختی کمیته هدفمند شده است، پول را به موقع می‌پردازیم و بالطبع ​انتظار داریم فعالیت هدفمند داشته باشند. خوشبختانه امروزه، تنش در فدراسیون‌ها به حداقل رسیده است، اما برخی تنش‌ها به خاطر اطلاعات نادرستی است که از داخل به خارج ارسال می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ضمن تعامل خوبی که با وزارت ورزش و جوانان داریم ​با کمیته بین‌المللی المپیک و شورای المپیک آسیا هم تعامل خوبی داشته و تاکنون هم برای المپیک پاریس سهمیه‌های خوبی کسب شده است، البته عده‌ای به تعداد اندک کاروان اعزامی پاریس اشاره می‌کنند حال آنکه اگر تیم‌های والیبال و بسکتبال را که در این دوره امکان کسب سهمیه را پیدا نکردند، کنار بگذاریم، کاروان ​اعزامی خوبی در اختیار داریم. کسب سهمیه وظیفه فدراسیون‌های ورزشی است و ما در این زمینه نقش حامی و پشتیبان آنها را ایفا می‌کنیم هر چند اعتقاد دارم توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: امیدوارم در آینده با برنامه‌ریزی بهتر و هدف‌گذاری دقیق شاهد نتایج بهتری باشیم و با همین تفکر یعنی داشتن کاروان کیفی  پیش‌بینی می‌کنم ​در بازی‌های آینده آسیایی (ناگویا - ژاپن) نتایج بهتری کسب و حتی ​شانس پنجم شدن هم داریم. البته اگر مثل امسال، یعنی در سال المپیک، نیمی از بودجه کمیته المپیک را کم نکنند به همین دلیل در حال رایزنی هستیم تا مشکل برطرف شود که امیدوارم به‌زودی این مسئله را حل کنیم.

 سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک پاریس اظهار داشت: مشکلی در پرداخت بودجه فدراسیون‌ها نداریم و حتی در سال گذشته بیشتر از مبلغ تعیین شده به بسیاری از فدراسیون‌ها پرداختی داشتیم و کمیته ملی المپیک به‌عنوان حامی تمام تلاشش را برای حمایت از فدراسیون‌ها انجام داد، ولی جدا از موارد فوق باید برای موفقیت از حواشی هم دوری کرد.

لازم به ذکر است در این نشست ​جمعی از اعضای کارگروه ورزش نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با روند تسریع فعالیت‌ها، اتخاذ تمهیدات لازم جهت موفقیت در المپیک پاریس، برنامه‌ریزی برای ارتقای جایگاه ورزش در ​بازی‌های آسیایی آینده (ناگویا)، توجه بیش از پیش به مبانی فرهنگی، دیپلماسی ورزش، برون رفت از پاره‌ای چالش‌ها و موارد مختلف دیگر مطرح کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد