Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر اختلافات روحانی و جهانگیری را دعوای زرگری انتخاباتی اصلاح‌طلبان خواند و گفت: اخیراً مباحثی در مورد اختلاف اصلاح طلبان با دولت مطرح شده در حالی که اصلاح طلبان امتیازات زیادی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم از دولت گرفته اند و در پُست های مهم مدیریتی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم فریمان در مجلس با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در قبال حمایت از دولت در انتخابات در ریاست جمهوری امتیازاتی حداکثری از دولت گرفتند اظهار داشت: اصلاح‌طلبان به خاطر مقاصد انتخاباتی نمی‌خواهند پای عملکرد دولت بایستند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تأکید کرد: اگر نگاه انتقادی و اختلافی اصلاح‌طلبان به دولت از ابتدا وجود داشت باید از ابتدای دولت دوازدهم ترک صحنه می‌کردند.

وی تصریح کرد: اصلاح طلبان حاضر نیستند حتی برای آینده سیاسی خود از پُست های مدیریتی‌شان صرف نظر کنند، نمونه آن هم تصدی وزارت آموزش و پرورش است، سرپرست فعلی این وزارتخانه که گزینه دولت به عنوان وزیر پیشنهادی است عضو شورای مرکزی یک تشکل اصلاح‌طلبان است.

وی با بیان اینکه حرف و عمل اصلاح‌طلبان با هم تناقض دارد گفت: اصلاح‌طلبان حرف جدایی می‌زنند اما در عمل به دولت نزدیک تر می‌شوند.

کد خبر 4651315

منبع: مهر

کلیدواژه: فراکسیون نمایندگان ولایی اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی مستند از دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ دولت چه کرده؟ | فیلم

هفته پیش طالبان فقط بخشی از حقابه ایران را از رود هیرمند داد، البته احتمالا از ترس سیل. دولت رییسی آن را به پای خود نوشت و گفت با پیگیری‌ها بالاخره حقابه را دریافت کرده. البته شاید رئیس جمهور ایران هنوز نمی‌داند که ملت ایران همه حقابه‌ای که از هیرمند باید داده شود را می‌خواهند، نه بخش کوچکی از آن را. دعوای ایران و افغانستان بر سر آب هیرمند، از 150 سال پیش شروع شد. هیرمند از کوه بابا در افغانستان سرچشمه می‌گیرد. بیشتر از هزار کیلومتر را طی می‌کند و به هامون هلمند یعنی هامون ایران می‌ریزد. 40 درصد از دلتای رود هیرمند در ایران است اما بالا دست، افغان‌ها سد کجکی و بند کمالخان را زده‌اند و اگر آب پشت سد زیاد باشد، آن را به گودزره هدایت می‌کنند. این کارها باعث شده سیستانی‌ها سهم زیادی از آب رود نبرند و مردم سال‌ها درگیر خشکسالی‌ باشند. /عصرایران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • روایتی مستند از دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ دولت چه کرده؟ | فیلم
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!