Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام‌ مهدوی‌نژاد ایجاد تحریم‌های جدید و جانکاه و از طرف دیگردرخواست مذاکره را مضحک دانست وگفت: مذاکره جز ضرر و پیامد منفی نفعی برای کشور نداشته و نتیجه مذاکرات گذشته گواه بر بدعهدی آمریکاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام‌ «غلامحسین مهدوی‌نژاد» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان ، به هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره داشت وگفت: جنایات 11تیر، شهادت آیت ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..صدوقی و 12 تیر، سالروز سقوط هواپیمای مسافربری ایران، فقط با حقوق بشر آمریکایی قابل توجیه و تحلیل است و با حقوق بشر اسلامی و انسانی هیچ سازگاری ندارد.

 

امام جمعه موقت سمنان، با بیان اینکه ایران در برابر زورگویی آمریکا ایستادگی قاطع و همیشگی داشته است، تاکید کرد: ملت ایران هرگز در برابر توطئه‌ها، شیطنت‌ها و زورگویی‌های آمریکا و دشمنان تسلیم نخواهند شد.

 

وی ترور را همواره اسلحه دشمنان دانست وافزود: ایران اسلامی بارها و بارها در طول تاریخ ۴۰ ساله خود نشان داده که در برابر دشمنان سر تسلیم فرود نخواهد آورد.

 

مهدوی نژاد با بیان این مطلب که دولتمردان آمریکا حق صحبت درباره حقوق بشر را ندارند، چراکه صحبت از حقوق بشر از زبان آنان مضحک و خنده‌دار است افزود: مردم با پیروی از رهبری و کسب تجارب متعدد از تبعات اعتماد به آمریکا آگاهی  داشته که  آمریکا قابل اعتماد نبوده و مذاکره با آنان جز ضرر پیامد دیگری ندارد.

 

امام جمعه موقت سمنان، با اشاره به اینکه مردم ایران اهل ایستادگی هستند و هرگاه از مذاکره صحبت شد، کشورمان قاطعانه دست رد به سینه دشمن زده است، اظهارداشت: جنگ‌افروزی آمریکا در نقاط مختلف دنیا ازجمله یمن همچنان ادامه خواهد داشت و ما معتقد هستیم این امر سابقه دیرینه دارد همان‌طور که هواپیمای مسافربری ایران را با مسافران بیگناه بر روی خلیج فارس سرنگون کردند اما همین کشور ادعای بشردوستی و حقوق بشر دارد.

 

وی در ادامه به حفاظت رزمندگان اسلام از حریم دفاعی ایران با نشانه گرفتن پهپاد جاسوسی آمریکا اشاره کرد و افزود: در حالی که دشمن با صرف هزینه هنگفت قصد تجاوز به حریم هوایی از طریق این پهپاد را داشت، ناکام ماند.

 

مهدوی نژادتصریح کرد: پاسداران کشورمان از حریم هوایی ایران دفاع کرده و هنگام ورود این پهپاد به حریم فضایی ایران، همه افسانه‌ای بودن آن را با یک موشک از بین برده و آن را به آهن‌پاره تبدیل کردند.

 

امام جمعه موقت سمنان، افزود: ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود قاطع است و برای قطع دست متجاوزان تردید ندارد و هر کس بخواهد امنیت و تمامیت ایران را بشکند، با یک جواب قاطع مواجه خواهد شد.

 

وی در بخشی از سخنان خود به هفته قوه قضائیه نیز اشاره کرد و با بیان اینکه می‌بایست با عزمی جدی، جلوی مفاسد را گرفت، تاکید کرد: این کار سبب می‌شود تا جامعه‌ای در شأن نظام جمهوری اسلامی شکل گیرد.

 

مهدوی نژاد با بیان اینکه کاهش وقوع جرم یکی از انتظارات مردم از دستگاه‌های فرهنگی و قضائی است، گفت: امروز شاهد کثرت پرونده‌ها در دادگاه‌ها هستیم این در حالی است که مردم توقع دارند تا با برنامه‌ریزی درست مسئولان برای پیشگیری از وقوع جرم اقدام شود.

 

امام جمعه موقت سمنان  با تاکید بر اینکه قوه قضاییه موجب جلب اعتماد مردم به نظام اسلامی می‌شود اضافه کرد:  از این‌رو، دستگاه قضا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

وی با بیان اینکه سست شدن باورها آفت امروز جامعه است، افزود: دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران با سست کردن باورها در جوانان و نوجوانان به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند و همه باید در این زمینه هوشیار باشند.

 

صفایی پور تصریح کرد: در انتشار اطلاعات در فضای مجازی باید هوشیار بود و اطلاعاتی که سندی ندارد و تنها موجب سستی باورها می‌شود، از روی ناآگاهی منتشر نشود.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت مجلس مسجد خطبه های نماز جمعه روزنامه ها روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد امام صادق ع جنوب کرمان امام جمعه موقت سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت ضعف‌هایش را انکار نکند، گفت: مهمترین ضعف دولت این است که نتوانست از افراد خیلی قوی استفاده کند درحالی که برای حل مشکل نیاز است به سراغ افراد توانمند برویم.

مهدی باقری در گفت و گو با خبرنگار شفقنا در رابطه با عملکرد دولت در مهار تورم، اظهار داشت: ما نمی گوییم عملکرد دولت صد در صد رضایت بخش بود اما ارزیابی بنده از عملکرد اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲، این است که پای کار آمد و عزم جدی داشت اما در همین حد که می بینیم، موفق بود.

وی با اشاره به موانع تحقق اهداف دولت، گفت: دولت باید عزم جدی برای تحقق اهدافش داشته باشد لذا باید به سراغ تقویت کابینه اش برود اما این به معنای تغییر نیست؛ ما لزوما به دنبال مچ گیری و تغییر وزرا نیستیم بلکه دولت باید بُعد مسوولین اجرایی را به هر طریقی تقویت کند.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت خودش باید ضعف هایش را بازگو کند و آنها را انکار نکند؛ مهمترین ضعف دولت این است که نتوانست از افراد خیلی قوی استفاده کند درحالی که برای حل مشکل نیاز است به سراغ افراد توانمند رفت. نماینده ها با مداخلات در انتسابات، اثرهای منفی گذاشتند اما خود دولت هم جدی نبود و به نظر من آقای رییسی جدیت لازم در یافتن و آوردن افراد قوی به عرصه اجرایی کشور را، نداشت.

آقای باقری بیان کرد: در حوزه اقتصادی کشور، انتظار داشتیم که دولت پهلوان ها را روی کار بیاورد اما این اتفاق رخ نداد این انتقاد هم لزوما در سطح وزرا نیست؛ بلکه از رأس قوه مجریه تا سطوح پایین‌تر در شهرستان ها هم، اولویت این نبوده که تیم های اقتصادی تقویت شود و حضور افراد قوی را شاهد نیستیم.

وی اظهار داشت: پیش بینی من از آینده این است که قطعا روزهای بهتر اما چالش های بیشتری هم خواهیم داشت؛ کشور ما به لحاظ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و … در بَعد بین المللی و حتی داخلی، با مشکلاتی مواجه است؛ درواقع رقابت سیاسی و اجتماعی خوب است اما بعضا رویکرد منفی پیدا کرده و به ضرر مردم تمام می شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • حقوق کارگر با تورم و مشکلات اقتصادی جامعه همخوانی داشته باشد