Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:16:16 GMT

اولین اکران جهانی «نگاه خیره» در جشنواره فیلم شهر

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۹۰۵۵

اولین اکران جهانی «نگاه خیره» در جشنواره فیلم شهر

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد خوشدست که با فیلم مستند «خط باریک قرمز» برنده جایزه نت‌پک جشنواره جهانی فیلم فجر شد با فیلم بلند «نگاه خیره» در جشنواره بین‌المللی فیلم شهر حضور خواهد داشت.

جشنواره فیلم شهر از میان همه فیلم‌های ارسالی در بخش ویدئویی ۹ فیلم را برگزیده است که یکی از آن‌ها «نگاه خیره» به کارگردانی فرزاد خوشدست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشدست که از شاگردان قدیمی عباس کیارستمی است پیش‌ازاین در جشنواره معتبر فیلم‌های مستند کپنهاگ با فیلم «زنی که نام ندارد» نامزد بهترین فیلم شده بود.

اولین اکران جهانی فیلم «نگاه خیره» که در حال حاضر در مرحله صداگذاری نهائی در جشنواره بین‌المللی فیلم شهر خواهد داشت.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «سیل که آمد کل روستا را برد … پدر زنم هم برد… وگرنه من و روژان هیچوقت حاضر نبودیم روستا رو ول‌کنیم بیاییم شهر»

توماج دانش بهزادی که فرزاد خوشدست در اختتامیه جشنواره جهانی فجر به هنگام دریافت جایزه نت‌پک از حضور تأثیرگذار و بی‌نقص اش در «خط باریک قرمز» حرف زد، در «نگاه خیره» هم در نقش یک کُرد مهاجر تجربه متفاوتی را پشت سر گذاشته است.

از بازیگران که در این فیلم در کنار توماج دانش بهزادی همبازی شده‌اند می‌توان به تینو صالحی، امین میری، علیرضا ثانی فر، آدین عطار و مرضیه بدرقه اشاره کرد که همگی از بازیگران مطرح تأتر کشور هستند. حمیدرضا فلاحی و میثاق زارع هم به‌صورت افتخاری در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

خوشدست هم‌اکنون در حال تحقیق و نگارش و انتخاب بازیگر برای فیلم‌نامه‌ای داستانی به نام «درب خروج» است که ساختاری کاملاً متفاوت و نزدیک به فیلم مستند داستانی «خط باریک قرمز» دارد.

عوامل تهیه فیلم «نگاه خیره» عبارتند از نویسنده و کارگردان فرزاد خوشدست، فیلمبردار: بهادر فتاح، صدابرداران: علی نوین نژاد و علی علوی، تدوین: فرزاد خوشدست و بهادر طاری، طراحی صدا: حسن مهدوی، صداگذار: شاهین خاکپور، آهنگساز: شاهین عابدی زاده، طراح گریم: پرشنگ بهرامی، تروکاژ کامپیوتری: علی کمالی، طراح تیتراژ و لوگو: احمد رضایی راد، اتالوناژ: کامران سحرخیز و فربد جلالی، منشی صحنه: ستاره رضایی، طراح لباس: دری دقیقه رضایی، طراح صحنه: مهدی کاظمی، مربی سگ‌ها: محمد کرباسی و مهدی صحبتی، سرپرست هنروران: سعیده حمیدی، عکاس: مژگان صیادی، مجری طرح و مدیر تولید: دری رضایی، جانشین مدیر تولید: علی تقی پور، تهیه‌کننده: فرزاد خوشدست، مشاور تهیه‌کننده: نگار اسکندرفر، سرمایه‌گذاران: فرزاد خوشدست و دری رضایی

کد خبر 4653046 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره فیلم شهر فیلم سینمایی سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تماشایی و خیره‌کننده یک دروازه‌بان در لیگ لبنان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مهارت‌های باورنکردنی مارادونا که ندیده اید (فیلم) خوشحالی ناکام دروازه‌بان؛ تجربه شادی و غم در کسری از ثانیه (فیلم) اقدام خیرخواهانه کریستوفر کنت برای کودکان سرطانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش تماشایی و خیره‌کننده یک دروازه‌بان در لیگ لبنان (فیلم)
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • (تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت