Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:35:26 GMT

توهین و تهدید بیشترین آمار جرایم در رامسر است

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۹۲۱۸

توهین و تهدید بیشترین آمار جرایم در رامسر است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد جعفر سعیدی به مناسبت هفته قوه قضائیه در سخنان بین خطبه‌های نماز جمعه شهرستان رامسر گفت: در سال ۹۷ در حوزه قضائی ۱۹ هزار و ۴۰۲ پرونده وارد شد که ۱۹ هزار و ۶۰۴ پرونده خروجی داشتیم.

وی افزود: در دادگاه هشت هزار و ۹۷۹ پرونده وارد شد که هشت هزار و ۹۷۵ پرونده خروجی و در دادسرا ۹ هزار و ۲۰۵ پرونده ورودی و۹ هزار و ۳۲۳ پرونده خروجی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان رامسر تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال جاری در حوزه قضائی چهار هزار و ۷۶۸ پرونده وارد شد وچهار هزار و ۶۶۷ پرونده خروجی و در دادگاه د و هزار و ۲۲۵ پرونده وارد شد که ۲۰۴۲ پرونده خروجی و در دادسرا ۲۲۷۹ پرونده وارد شد که ۲۳۵۳ پرونده خروجی داشتیم.

وی با بیان اینکه بدون مشارکت مردم در پیشگیری از جرم موفق نیستیم و نیاز به گزارشات مردمی داریم تا با امر به معروف و نهی از منکر از ناهنجاری پیشگیری کنیم درباره آسیب‌های فضای مجازی تصریح کرد: فضای مجازی به دلیل ارزان بودن، ناشناختگی، حجب و حیای کمتر، بستر مناسبی برای ارتکاب جرم است و خانواده‌ها بر کنترل فرزندان کوشا باشند.

دادستان رامسر با تشکر از اقدام به موقع دستگاه‌های اجرایی گفت: منابع طبیعی و نهادهای دیگر از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری کنند تا شاهد تجاوز به کوه، جنگل و جرایم محیط زیستی نباشیم و مردم برای پیشگیری از سرقت خودرو و وقوع جرم با نصب دزد گیر در خودرو از سرقت پیشگیری کنند.

وی آمار بیشترین جرایم در رامسر را جرایم علیه شخصیت معنوی شامل توهین تهدید افترا نشر اکاذیب عنوان کرد و گفت: ۱۱ متهم به قتل عمدی در حوزه قضائی داریم که بیشتر آنها ناشی از عصبانیت بوده است و مردم باید با توجه به گرانی و ترافیک آستانه صبر را گسترش داده تا سبب هیجانات کاذب نشود.

کد خبر 4653053

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری مازندران رامسر کاهش جرایم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار خاطی سپاهان ١٠ سال محروم شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا…گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رأی صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمناً پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

کد خبر 6096384

دیگر خبرها

  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • هوادار خاطی سپاهان ١٠ سال محروم شد
  • رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد