Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه دندی گفت: سقوط پهباد آمریکایی توسط سپاه پاسداران پیام شجاعت نیروهای ایرانی را به جهان مخابره کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، «حجت الاسلام علی خورشیدی‌اطهر» امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر اظهار داشت: هفت تیر به عنوان هفته قوه قضائیه نام گرفته که ملت ایران در این فاجعه بزرگ 72 انسان بیگناه، به عدد شهدای کربلا از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به دیدار مقام معظم رهبری با مسؤولان قضائی اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند، مهمترین مأموریت قوه قضائیه در دوره جدید ایجاد تحول در چارچوب اصول اسلام، قرآن و قانون اساسی است.

 

خطیب نماز جمعه دندی افزود: رهبر معظم انقلاب مبارزه سختگیرانه با فساد در درون قوه و خارج از قوه را به عنوان یکی دیگر از ماموریت‌های این مسؤولان خواندند و فرمودند، مبارزه با فساد در درون قوه قضائیه در اولویت است، زیرا یک عنصر ناباب در دستگاه قضا زحمات قضات شریف را مخدوش می‌کند.

 

خورشیدی‌اطهر با تبریک هفتم تیر به قضات و کارکنان قوه قضائیه، افزود: از قوه قضائیه می‌خواهیم کسانیکه فساد می‌کنند در هر مقامی و در هر لباسی که باشند برخورد کنند و اجازه ندهند یک عده از خدا بی‌خبر فضای جامعه را ملتهب کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه احتکار و اختلاس و گران فروشی جامعه را دچار مشکل می‌کند، خاطر نشان کرد: امیدواریم مسؤولان مربوطه بتوانند دوره جدید عدالت را به جامعه برگردانند.

 

امام جمعه دندی ادامه داد: 11 تیر سالروز شهادت شهید محراب آیت الله صدوقی است این مجاهد نستوه مبارزه را با رژیم منحوس پهلوی آغاز کرده بود که در آخرین نماز جمعه 11 تیر سال 61 وی را شهادت رساندند.

 

وی یادآور شد: روز 12 تیر 1367 رسوایی تاریخی حقوق بشری آمریکا است که به هواپیمای مسافربری حمله کرد و تعداد 275 نفر از هموطنان ما و خدمه آن به شهادت رسیدند که این روز به نام افشای حقوق بشر آمریکا نام‌گذاری شد.

 

خورشیدی‌اطهر اضافه کرد: یکی از فجایع انسانی دوران معاصر همین سرنگونی هواپیمای مسافربری بود که بعد هم اعلام کردند عاملان این جنایت نه تنها توبیخ نشدند، بلکه مدال شجاعت گرفتند.

 

وی به سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا اشاره و تصریح کرد: امروز بعد از سال‌‌ها دلیرمردان این مرز و بوم با سامانه بومی ایرانی یک پهباد امریکایی را که با احتساب هزینه عملیاتی بالغ بر 230 میلیون دلار بود که معادل 12 فروند هواپیمای اف 16 برابری می‌کند به آهن پاره تبدیل کردند.

 

امام جمعه دندی اذعان کرد: سقوط این پهباد توسط سپاه پاسداران حامل دو پیام به امریکایی‌ها شامل تجهیزات نظامی آمریکا در برابر قدرت نظامی ایران و جنگ الکترونیک ایران دست یافتنی نیست و ایران عزت خود را نشان و فهماند و هیچ ترسی از یاوه گوئی آنها ندارد که اگر بخواهند یکی بزنند ایران 10 تا می‌خورند بود.

 

وی در پایان به نشست معامله قرن در چهارم و پنجم تیر در منامه پایتخت بحرین اشاره کرد و افزود: معامله قرن یعنی صلح اقتصادی یا پول در مقابل زمین این طرح یعنی نابودی رویای مردم فلسطین برای داشتن کشور مستقل است و این نشست برای این بود که سرزمین فلسطین را بفروشند و 6 میلیون آواره حق بازگشت به سرزمین خود را ندارند و قدس شریف به رژیم صهیونیستی واگذار شود.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت مسجد مجلس خطبه های نماز جمعه خطبه نماز جمعه قوه قضائیه روزنامه ایران خبرگزاری شبستان خطبه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ مرزبان ایرانی بازداشتی ازسوی طالبان آزاد شدند

به گزارش «تابناک»، یک منبع آگاه شب گذشته در گفت و گو با مهر با اعلام این خبر گفت: ۶ نیروی مرزبان ایرانی که ساعتی قبل توسط نیروهای طالبان در جنوب شرق کشور بازداشت شده بودند با انجام اقدامات لازم آزاد شدند.

عصر دیروز نیروهای طالبان ۶ مرزبان ایرانی را به بهانه ورود غیرقانونی به خاک افغانستان بازداشت کردند.

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند
  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد
  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود
  • ویدیو/ تداوم اعتراضات دانشجویان امریکایی در حمایت از فلسطین
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشتی ازسوی طالبان آزاد شدند