Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماز دشمن شکن جمعه امروز با حضور پرشور مردم خداجو و آحاد مختلف جامعه در میعادگاه‌های نماز جمعه شهر تهران و تمام شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف استان تهران اقامه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه خبری تهران نیوز، نماز عبادی – سیاسی جمعه امروز با حضور پرشور مردم خداجو و آحاد مختلف جامعه در میعادگاه‌های نماز جمعه شهر تهران و تمام شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف استان تهران اقامه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ائمه جمعه شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران در خطبه‌های امروز پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی به بیان نکات اعتقادی و مسائل روز پرداختند.

شبکه خبری تهران نیوز برای آگاهی بیشتر مخاطبان خود مشروح خطبه‌های نماز جمعه شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران را منتشر کرد که در ادامه متن این خطبه‌ها را با هم می‌خوانیم:

مشروح خطبه‌های نماز جمعه استان تهران:

امام جمعه موقت تهران: حراست از قوه قضائیه در سایه برخورد با عناصر نامطلوب است

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) گفت: همگان مدرسه اهل بیت را با نام امام صادق می شناسند، ایشان مظهر عدالت آفاقی بودند.

وی ادامه داد: در این مدرسه بیش از ۴ هزار شاگرد زانو زدند و علم آموختند. یکی از شاگردان ممتاز حضرت امام صادق(ع) می گوید در مسجد کوفه محضر ۹۰۰ استاد رسیدم که از امام  نقل حدیث و دانش و علم می‌کردند.

وی افزود: در مدرسه علمی امام صادق(ع) شخصیت های بسیار عالمی مانند جابر ابن حیان تربیت شدند که از او با نام پدر شیمی یاد می‌شود. ما مفتخریم که در مدرسه این شخصیت برجسته عالم یعنی امام صادق(ع) زانو زده‌ایم. رئیس مذهب مالکی از مذاهب برادران اهل سنت در خصوص امام صادق(ع) می‌گوید «مانند امام صادق(ع) را چشمی ندیده، گوشی نشنیده و بر قلب هیچ انسانی شخصیت و منزلت والای او خطور نکرده است.»

حجت الاسلام ابوترابی فرد ادامه داد: این بزرگ عالم اسلام در خصوص یکی از اصول محوری شریعت می فرمایند «اسلام بر ۵ اصل نماز، زکات، حج، روزه و ولایت رسول الله(ص)، علی ابن ابوطالب(ع) و پیشوایان معصوم استوار است.» وقتی از ایشان سوال می شود که از این ۵ اصل کدام یک مهم تر است، ایشان می فرمایند «ولایت از همه بالاتر است زیر اگر ولایت بود آن ۴ اصل دیگر وجود خواهد داشت».

برخورد با عناصر نامطلوب در قوه قضائیه

خطیب جمعه تهران گفت: نقشه راه دوران غیبت را امام صادق(ع) با این گفتار خود ترسیم می کنند تا به سلاطین ظلم مراجعه نکنیم و در مقابل نظام کفر و ظاغوت و استکبار مانند آمریکا ایستادگی کنیم. در زمان غیبت ولایت و زعامت جامعه اسلامی در دست ولایت فقیه است.

وی تاکید کرد: انقلاب در گام نخست به دلیل مبانی حیات بخش اسلام،‌ امت سالم و رهبری مبتنی بر اسلام در قله اقتدار ایستاد و در گام دوم انقلاب نیز ادامه خواهد داشت. دستان قدرتمند برآمده از آستین اسلام در غزه و فلسطین و عراق و یمن و لبنان و سراسر عالم اسلام دستاورد زعامت و رهبری فقیه عادل، صالح، شجاع، مدیر و مدبر است.

بیشتر بخوانید:

پرونده سعید طوسی و تنش میان مجلس و قوه قضائیه آیت‌الله رئیسی شفاف‌سازی را از قوه قضائیه آغاز کرده است

خطیب جمعه تهران با بیان اینکه توصیه به تقوا قبل از اینکه متوجه آحاد مردم باشد، متوجه مسئولین و امثال ما است، گفت: باید در این راه پیشرو و پیشگام باشیم، چرا که این مسیر پیشرفت است. قوه قضائیه با حراست از قسط و عدالت، حقوق عامه، برخورد قاطع با مفسدین در درون نهاد قوه و بیرون، راه را برای تداوم راه شهدا هموار می کند.

وی تاکید کرد: حراست از شخصیت و هویت این نهاد، قضات شجاع و مومن در سایه برخورد با عناصر نامطلوب است.

امام جمعه موقت ورامین: پلیس از جوسازی‌ها خسته نشود

حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین ضمن سفارش خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی طی سخنانی با اشاره به سالروز ۲۵ شوال و شهادت امام صادق علیه‌السلام اظهار داشت: ایشان بنیانگذار دانشگاه بزرگ شیعه بودند که در این دانشگاه از اساتید برجسته‌ای پرورش یافتند.

وی با تاکید بر مبارزه با عناصر و تفکرات انحرافی گفت: دوران امام صادق علیه‌السلام برخی چهره‌های وابسته و ساخته و پرداخته بنی عباس به‌دنبال ایجاد انحراف در جامعه اسلامی بودند بنابراین باید به این جریانات انحرافی که در زمان پیامبران بوده و تاکنون نیز وجود دارد توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

امام جمعه موقت ورامین ضمن تقدیر از حضور با شکوه مردم در تشییع پیکر ۱۵۰ شهید در تهران نیز اظهار داشت: درود بر این شهیدان که آمدند و بار دیگر تلنگری بر ما زدند و درود بر مردم انقلابی و بصیر که این‌گونه در هوای گرم این شهدا را بدرقه کردند که البته ای کاش بسیاری از پشت میز نشین‌ها نیز به پابوس این شهدا می‌آمدند تا بدانند مدیون چه کسانی هستند و در این راستا از استقبال مردم شهید پرور ورامین نیز برای استقبال از شهید مدافع حرم شهید ثامنی راد نیز تشکر می‌کنیم و امروز نیز باز هم میزبان شهید دیگری هستیم.

بیشتر بخوانید: آیت‌الله رئیسی شفاف‌سازی را از قوه قضائیه آغاز کرده است انتقاد رئیس قوه قضائیه از اطاله دادرسی در محاکم تجدیدنظر حراست از قوه قضائیه در سایه برخورد با عناصر نامطلوب است قوه قضائیه مقتدرانه از حق و مظلوم دفاع کند

خطیب جمعه ورامین با اشاره به هفته قوه قضاییه بیان داشت: انتظار ما از دستگاه قضایی به عنوان دستگاهی که عدالت شرط اول آن است این است که دفاع از حق و مظلوم را در دستور کار بداند و بدانند که انباشت پرونده ها و ضعف در رسیدگی و دادرسی و سرگردانی مردم به هیچ عنوان زیبنده دستگاه قضایی نیست.

وی با تاکید بر اینکه مجرم باید از قاضی و دستگاه قضایی هراس داشته باشد و به خود بلرزد عنوان داشت: باید مظلوم در این دستگاه احساس امنیت کند و به نظر می رسد در مدیریت جدید این دستگاه این موارد دیده می شود همچنین باید مفسدان کلان اقتصادی و وابستگان به ارکان زر و زور و تزویر به پای میز محاکمه کشیده شوند و فارغ از وابستگی آنها به جریان خاصی محاکمه شوند.

حجت‎الاسلام محمودی گفت: از دستگاه قضایی می خواهیم نظارت و رصد کافی را بر انتخابات شوراها و ریاست جمهوری و مجلس داشته باشد و هرگونه تخلف و تخطی از وعده ها و شهارها را مورد رسیدگی قرار دهد.

امام جمعه موقت ورامین افزود: کسانی که از سوی دستگاه های نظام اسلامی به عنوان تیم مذاکره کننده در مجامع جهانی حاضر شدند باید در دستگاه قضایی پاسخگو باشند چرا که ما به صراحت اعلام می‌کنیم آنان که برجام را بدون هیچ ضمانت اجرایی امضا کردند باید پاسخگو باشند چرا که در هیچ کجای دنیا چنین قراردادهای مهمی را بدون گرفتن ضمانت اجرایی امضا نمی کنند لذا ما می خواهیم دستگاه قضایی در چارچوب وظایف شرعی و قانونی خود با صلابت و قاطعیت با جرایم برخورد کند.

خطیب جمعه ورامین با اشاره به هفتم تیر و و هفته حقوق بشر آمریکایی نیز بیان داشت: آمریکا و اروپا کارنامه ننگینی دارند که پاک شدنی نیست چرا که ۱۷ هزار شهید ترور نتیجه جنایت منافقین است آن وقت امروز خود را بزک می‌کنند و دلسوز مردم نشان می‌دهند لذا به منافقین می گوییم که هرگز در میان ملت ایران جایی ندارند و آمریکا و اروپا هم بداند نقشه های آنان نقش بر آب خواهد شد.

وی در ارتباط با مسئله حجاب نیز اظهار داشت: اخیراً اتفاقاتی در یکی از پارک های تهران رخ داده و پلیس به عناصر فاسد و متجاهر تذکر داده است و از آن فیلم گرفته و در فضای مجازی منتشر شده که در نتیجه بی مهری و حمله هایی به پلیس صورت گرفته است و در این خصوص به پلیس عرض می‌کنیم که از این جو سازی ها خسته نشود و با تمام توان خود را وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کند و از طرف دیگر اعلام می‌کنیم که نباید روحیه و اقتدار پلیس را خدشه دار کنیم و در این زمینه باید بسیج مردم و مساجد و همه دلسوزان به وظیفه فرهنگی خود عمل کنند چرا که دشمنان برای چادر و حجاب زنان ما نقشه کشیده‌اند و اگر با آنان مبارزه نکنیم به خون شهدا خیانت کرده‌ایم.

 

امام جمعه رباط کریم: دستگاه قضا باید بدون هیچ گونه تبعیضی به مبارزه با فساد بپردازد

حجت الاسلام ترابی امام جمعه رباط کریم در آیین عبادی سیاسی روز جمعه این شهر که با حضور آحاد مردم در مصلی بزرگ امام خمینی ( ره ) رباط کریم اظهار کرد : نماز یک عنصر بازدارنده است از جنبه روان شناسی نیز نماز یک عنصر ارامش دهنده است.

وی عنوان کرد : شهید بهشتی ۳۸ سال پیش در روز ۷ تیر ماه به همراه ۷۲ تن از یارانشان به شهادت رسیدند و ایشان و یارانش با خون خود شعله انقلاب اسلامی را روشن نگه داشتند به همین خاطر این هفته را به عنوان هفته قوه قضائیه نامیدند.

حجت الاسلام ترابی در ادامه از جمله وظایف قوه قضائیه را مبارزه سخت گیرانه با فساد در درون قوه قضائیه و بیرون قوه قضائیه دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه قضا باید بدون هیچ گونه تبعیضی به مبارزه با فساد بپردازد .

وی با اشاره به سخنرانی رئیس قوه قضائیه مبنی بر اینکه نباید برخی پرونده ها چندین سال طول بکشد تا به انها رسیدگی شود، ابراز کرد: قوه قضائیه ما کمبود نیروی قاضی و حتی کمبود نیروی انسانی دارد ولی باید روند به سرانجام رساندن پرونده ها قوت بگیرد.

حجت الاسلام ترابی از قوه قضائیه رباط کریم که با وجود کمبود نیروی انسانی، پرتوان و قاطع به امور رسیدگی می کند قدردانی کرد.

حجت الاسلام ترابی در ادامه تأکید کرد : در این چند هفته به شدت رئیس جمهور امریکا تحقیر شده از جمله قاطع ترین این تحقیرها پاسخ مقام معظم رهبری به نخست وزیر ژاپن بود و دومین تحقیر این رئیس جمهور را منهدم کردن پهپاد امریکایی دانست و تصریح کرد: این پهباد که در جهان به رادار گریز بودن معروف است توسط سامانه موشکی ما شکار شده و ننگ تحقیری دیگر بر رئیس جمهور امریکا بوده است.
وی در پایان شهادت امام صادق (ع) را به تمامی مسلمین تسلیت گفت و به ویژگی های شخصیت این امام بزرگوار اشاره کرد.

 

امام جمعه قرچک: هدف از وجود قوه قضائیه این است که مردم در جامعه احساس آرامش کنند

حجت الاسلام و المسلمین حجت اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: هفتم تیر ماه سالروز شهادت شهید عدالت و اندیشه، غربت ومظلومیت، شهید بهشتی (ره) رو قوه قضائیه و هفته قوه قضائیه، درود به روح بلند ایشان و ۷۲ تن از یاران با وفا و بابصیرت و ولایتمدار امام عزیز (ره)، سردار دانا و مجه جبهه جهاد علمی و فرهنگی بودند صاحب دو گوهر گرانبهای هدایت و خدمت یعنی علم و ایمان بودند.

وی گفت: با شناخت لازم از تفکر دنیای بیگانه و نیاز سنجی نیازهای جامعه اسلامی و آسیب شناسی بیماریهای جوامع اسلامی ، با شجاعت و جرأت مرزهای حق و باطل را جدا و دیوار های جهل را خراب کردند با مخالفان و تنگ نظریها و مقاومت منفی روبرو شدند. دشمنان با آگاهی شدیداً دشمنی کردند و دوستان با نادانی مانع کار شدند.

اسماعیلی با اشاره به سخنان امام (ره) بیان کرد: شهادت او در مقابل مظلومیت او چیزی نبوده است، لذا مظلوم زیست و مظلوم رفت و خار چشم دشمنان اسلام بود، در مقابل دو آفت بزرگ انقلاب سخت ایستادندنفاق و لیبرالیسم، لائیک، ضد دین، بر یک عقیده اصولی پافشاری کردند که اسلام هم دین و هم دولت، سیاست برتر، سیاست دینی است ، هم عقیده و هم نظام حکومتی است ،

وی افزود: این اندیشه را در جمع دوستان و در کشور خودش فقط رواج و تبلیغ نکرد بلکه بفکر تحول جهانی بود، با تسلط بر زبانهای انگلیسی و آلمانی و .. در کشورهای بیگانه در کنفرانسهای متعدد شرکت می کردند، دستور خداست که باید با بصیرت و آگاهی حرکت کنید ، اسلام ، دین جهل و نیرنگ و فریب و حیله و دروغ و دین دانش ، صداقت ، حقیقت و سعادت بشری است.

امام جمعه قرچک تاکید کرد: شهداء خودشان را ارزان نفروختند لذا چه قیمتی پیدا کردند، دیشب مراسم وداع شهید ثامنی چه خبر بود؟ امام راحل فرمودند: قوه قضائیه ، نگهبان آبرو و حیثیت جمهوری اسلامی است ، چون مال و جان و نوامیس و دین و ایمان مردم در دست قوه قضائیه است.

وی تصریح کرد: اگر قضای ما و قضاوت ما اسلامی نباشد نمی توانیم به حکومتمان اسلامی بگوئیم، یک قاضی آگاه ، دقیق مخلص و عادل می تواند با یک رأی ندگی هزاران نفر را نجات دهد ، برعکس یک قاضی سهل انگار غیر متعهد با یک رأی خدایی نکرده هاران نفر را به خاک سیاه بنشاند.

اسماعیلی گفت: هدف از وجود قوه قضائیه این است که مردم در جامعه احساس آرامش کنند ، اگر قوی ترین اشخاص یا خود دولت حتی، حق کسی را ندیده گرفت احقاق حق کند، یکی از وظایف مهم قوه قضائیه که امروز نیاز شدید به آن داریم مبارزه با فقر وفحشاء است، توقع مردم اینست که با مفسدین اقتصادی و هنجار شکن های فرهنگی و اخلاقی بر خورد قاطع صورت گیرد.

وی افزود: کوچه و خیابان و بازار و مدرسه و دانشگاه ما محل امن افراد شرور و فاسد و ضد انقلاب نباشد ، البته دو معضل بزرگ خانمانسوز جامعه ما اعتیاد و فساد اخلاقی است که نتیجه اش نابودی خانوادها و طلاق است، منشأ این دو بیکاری است.

امام جمعه قرچک بیان کرد: از ۶ تیر ماه تا ۱۲ تیر ماه هفته جنایت و خیانت و ظلم آشکار آمریکا به ملت شریف ایران اسلامی است ظرف حوادث تلخی است ، ۶ تیرماه سال ۱۳۶۰ سوء قصد نافرجام به رهبر عزیزمان توسط گروهک تروریستی و درست همن ایام در سال ۱۳۹۸ مجروح وجانباز ترور را آمریکا تحریم می کند ، ترامپ با این جسارت احمقانه حیاتش را تحریم کرده است چون میلیونها عاشق جان برکف در دنیا آماده انتقام هستند، امام خامنه ای فقط امام و رهبر و نور چشم ما نیست مال دنیای عزت است، دنیای آزادی است .

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیر ماه ۶۶ بمباران شیمیایی سردشت با حمایت آمریکا توسط رژیم بعث عراق ، ۱۱ تیر ماه ۶۱ شهادت شهید محراب صدوقی ،۱۱ تیر ماه ۶۷ سالروز شلیک موشکی به هواپیمای مسافربری است و یاد وخاطره همه شهدیدان و امام شهدیان راگرامی می داریم.

 

امام جمعه موقت بخش گلستان: مدیران انقلابی توانایی ایجاد تغییرات مثبت را دارند

حجت الاسلام والمسلمین عارفی امام جمعه موقت بخش گلستان در خطبه‌های نماز جمعه خود با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص تقوا، بیان داشت: خودم و همه شما را به تقوای اللهی توصیه می کنم، چراکه تقوای واقعی انسان را در مسیر زندگی کمک و یاری می کند.

وی در ادامه باتاکید بر سالروز شهادت شهید بهشتی، تبیین کرد: شهید بهشتی و یارانش در این روز توسط شخصی به شهادت رسیدند که به قدری در بین این افراد نفوذ کرده بود که عده‌ای در پشت سر این منافق نماز می خواندند و در نهایت اینگونه سبب شهادت شهید بهشتی و افرادی که منابع خدمات بسیاری به مردم و انقلاب بودند.

حجت الاسلام والمسلمین عارفی در رابطه با هفته قوه قضائیه، گفت: با تغییری که در قوه قضائیه صورت گرفت و با حضور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، امروز مصاحبه‌ها و نظرسنجی‌ها نشان دهنده افزایش اعتماد و باورها نسبت به عملکرد این قوه شده است و بدون شک چنین مدیرانی می توانند در بخش‌های مختلف مدیریتی کشور سبب دستاوردهای بزرگ و مثبتی در راستای اهداف انقلاب و صلاح مردم شوند.

وی همچنین به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و اذعان داشت: ملت ایران، ملت مظلومی است اما مظلومیت ما باعث جا زدن ما نمی شود و همانند کوه می ایستیم و این موضوع برای رسانه‌های خارجی نیز روشن شده است چراکه امروز به روشنی می گویند، مردم ایران مردمی نمی باشند که با تحریم، فشار و فساد تسلیم شوند و از ما دربیایند.

امام جمعه موقت بخش گلستان درپایان باتوجه به عدم توانایی در رفع برخی مشکلات، خاطرنشان کرد: بدون تردید دلیل این امر، مزه کردن دنیا در زیر دندان عده‌ای می باشد و فراموش کردن این موضوع که باید مومن‌وار با مشکلات روبه‌رو شد، در این جهت بی‌تاثیر نمی باشد.

 

امام جمعه فیروزکوه: مسئولان بانی مشکلات امروز جامعه هستند

در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: سعادت بشریت به برخورداری از تقوا بستگی دارد و هرچه تقوا بیشتر باشد سعادت انسان نیز به مراتب بیشتر است.

وی پیرامون شهادت امام صادق(ع) گفت: یکی از سفارش های آقا امام صادق(ع) به همه ما این بود که “ما شفاعت نمیکنیم کسانی را که نماز را سبک بشمارند”، فاصله بین انسان مومن و انسان کافر نمازخواندن است.

حجت الاسلام و المسلمین امیری ارجمند در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از بلایای جامعه انسانی این است که جامعه را به مواد مخدر معتاد کنیم و امروزه دشمن در صدد این است که جوانان ما را با اعتیاد نابود کند، در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و دوران جنگ اکثر کسانی که به شهادت رسیدند جوانان بودند.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: دشمن میخواهد جوانان ما را از ما بگیرد و جوانی که معتاد باشد نه برای جامعه بلکه برای خانواده اش هم سودی ندارد، ایران اسلامی مسیر ترانزیت مواد مخدر است و بیش از هشتاد درصد مواد مخدر را عزیزان کشور ما کشف میکنند و جلوی آن را میگیرند و ما در این عرصه بیش از سه هزار و هشتصد و هشتاد و دو شهید(نیروی انتظامی، پاسداران، نیروهای مسلح) دادیم، اما در مقابل نه تنها استکبار جهانی آمریکا مقابله نکرد بلکه با کسانی که مبارزه می کنند کارشکنی می کند.

وی در ادامه گفت: ما مفتخر هستیم و شهید میدهیم تا جوانانمان از دست نروند، نه تنها جوانان ما بلکه برای جوانان عالم و در این راه مبارزه میکنیم.

این مقام مسئول با اشاره به آخرین روز هفته قوه قضائیه بیان داشت: رهبر انقلاب در این باره فرمودند “با مفسدین مبارزه کنید و اولویتتان در مبارزه با مفسدین درون سازمانی است” و یکی از مطالبات جدی مردم مبارزه با مفسدین اقتصادی، سیاسی و… است، در این راستا بیش از ۶۰ نفر از قضات در دوره جدید قوه قضاییه برکنار شدند.

وی گفت: قاضی امید مردم است و اگر قاضی فاسد شود (خلافی انجام دهد) دیگر سنگی روی سنگ بند نمیشود، به همین خاطر باید از درون سازمان مشکلات را پیگیری کنند و قاضی ها و کارمندان قوه قضائیه باید گوش شنوا داشته باشند و مشکلات مردم را پیگیری کنند زیرا این یکی از مطالبات جدی مردم است.

امام جمعه فیروزکوه درباره ولادت حضرت معصومه(س) و همچنین روز دختر خطاب به دختران خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه را در عبادت و بندگی و…. الگو قرار دهید، دخترانی که سر را برهنه میکنند حجاب به این نمیگویند و اگر خانواده آن دختر جلوی بدحجابی را نمیگیرد از مسئولین محترم به ویژه عزیزان نیروی انتظامی میخواهیم با این مسئله مقابله کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: طرف های مقابل برجام میگویند ایران اسلامی برجام را رعایت میکند، همچنین میگویند اگر ما قوانین مسیر تجارت، نفت و… را رعایت نکردیم اما ایران رعایت کند، ولی این نمیشود که یک طرف به آن قوانین توجه کند و طرف مقابل به آن قوانین پایبند نباشد، ما از مسئولین محترم و از دستگاه دیپلماسی که فرصت دو ماهه ای به طرف های مقابل برجام دادند میخواهیم در مقابل اتحادیه اروپا که به عهد خود پایبند نبود ایستادگی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین امیری ارجمند امام جمعه درخصوص اقدام احمقانه رئیس آمریکا که حتی امام راحل را نیز تحریم کرد گفت: متاسفانه یا خوشبختانه آمریکا رئیس دولتی دارد که ادبیات اول دیپلماسی عالم را بلد نیست، یا دانسته و یا ندانسته فرماندهان سپاه را تحریم کرده است و نه تنها به این بسنده نکرده حتی رهبر انقلاب را هم تحریم کرد و آنقدر حواسش پرت بود که به جای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) امام راحل را تحریم کرد، این امر نشان میدهد که ترامپ مست دنیا است و چیزی متوجه نمیشود و این افراد صلاحیت مذاکره را ندارند.

این مقام مسئول با اشاره به سخن رئیس جمهور که در دیدار با وزیر بهداشت و عوامل آن گفت “در امورات مردم دخالت نکنید” افزود: ما منظور رئیس جمهور را متوجه نمیشویم، ایشان ابتدا باید موضع خود را مشخص کنند و ببینند خودشان را گول میزنند یا دشمنان را، حتماً دلسوزی مردم مورد نظرشان است.

وی با بیان اینکه دولتمردان به جای حرف زدن باید به فکر مشکلات مردم باشند افزود: سران سه قوه باید برای برون رفت از این مشکل مردم به فکر چاره جویی باشند، مشکلات امروز جامعه به خاطر بیکاری مفرط در جامعه است و مسئولان بانی مشکلات امروز جامعه هستند و باید در روز قیامت پاسخگو باشند.

امام جمعه خیرآباد: برای مبارزه با فساد باید هر سه قوه یک برنامه ریزی دقیق داشته باشند

حجت الاسلام طزری امام جمعه خیرآباد ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته اظهار داشت: شهادت امام جعفرصادق(ع) را خدمت تمامی محبان آن حضرت تسلیت عرض می نمائیم، امام صادق(ع) فررموده اند مایه زینت ما باشید به وطوریکه همه به شما افتخار کنند.

وی با اشاره به هفته قوه قضائیه و دیدار جمعی از مسئولین این قوه با مقام معظم رهبری، گفت: ایشان فرمودند در مبارزه با فساد سخت گیرانه عمل کنید امروز یکی از چیزهایی که ایجاد بد بینی، نا امیدی را در جامعه رواج می دهد فساد است.

امام جمعه خیرآباد بیان کرد: مردم اگر مشاهده کنند که هیچ کس چیزی ندارد تحمل می کنند اما وقتی ببنند که اینگونه نیست و عده ای در سختی و عده ای هم خیلی آقا زندگی می کنند نمی توانند تحمل کنند و موجب بدبینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز کار دشمن همین است چرا که یکی راه های دشمن استفاده از اینگونه ابزارهاست.

طزری تصریح کرد: برای مبارزه با فساد باید هر سه قوه بنشینند و یک برنامه ریزی دقیق داشته باشند.

وی در پایان امام جمعه خیرآباد مطالبی را در خصوص هفته حقوق بشر امریکایی بیان کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل افزود: از آنجا که همه ملت‌ها نفرت عظیمی به اسرائیل دارند قدرت ایران و جرات ایران در انتقام از اسرائیل را در حد وسیعی تحسین می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: وقتی اسرائیل دو هزار نفر را در مجتمع پزشکی ناصر قتل عام و در گور‌های دسته جمعی دفن می‌کند معنایش قطعاً نسل کشی است محاصره نان و دارو قطعاً نسل کشی است و طبق قوانین بین‌المللی حمایت نظامی و مالی از مرتکب نسل کشی جرم است کنگره آمریکا با حمایت مالی از اسرائیل قطعاً مرتکب جرم شده است.
خطیب نماز جمعه اردبیل گفت: این هفته دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از فلسطین، قیام و شاهکار کردند، عطوفت و وجدان انسانی خود را به تماشا گذاشتند؛ بعد از حمله پلیس آمریکا به دانشگاه و دستگیری جمعی از آنها دولت آمریکا باید در صحبت از آزادی و دموکراسی حیا کند.
آیت ا... عاملی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به تاخیر عملیاتی پروژه راهسازی در جاده گرمی- بیله سوار اظهار داشت: جای تاسف است که پروژه دو بانده کردن مسیر گرمی - بیله سوار به دلیل عدم تامین اعتبار دوباره تعطیل شده و من از دولت محترم مصراً می‌خواهیم با لحاظ اهمیت راه‌های استان و تامین بودجه لازم گره‌های ذهنی اهالی را باز کند. 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه‌ها به مناسبت روز معلم اظهار داشت: یک جامعه در تمام پیشرفت‌های خود مرهون عنایات معلم است معلم دین خود را با اخلاص به جامعه اداء می‌کند، اما جامعه نیز باید عملاً قدردان باشد؛ در حال حاضر بهترین عنایت به عزیزان معلمین حل مشکلات آنهاست؛ در این باب عنایت به معلمین بازنشسته باید کمتر از شاغلین نباشد.
وی همچنین با گرامیداشت هفته کارگر گفت:گردش چرخ اقتصادی کشور بر دوش کارگران عزیز است و نگاه دولت و کارفرما‌ها به این عزیزان باید این گونه باشد که آنها ولی نعمت کل کشور و کل ملت هستند.

دیگر خبرها

  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه