Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@00:24:59 GMT

آمریکا پسر مادورو را تحریم کرد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۲۰۰۰

ساعت 24-وزارت خزانه‌داری آمریکا پسر رئیس‌جمهوری ونزوئلا را به دلیل داشتن مقام در دولت کاراکاس در فهرست تحریم‌های اقتصادی خود قرار داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، آمریکا «نیکولاس ارنستو مادورو گوئِرا» را به دلیل داشتن مقام در دولت ونزوئلا تحریم کرد. این فرد که به «نیکلاسیتو» مشهور است، فرزند نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادورو گوئرا همچنین عضو مجلس ملی قانون اساسی ونزوئلا است که از نظر آمریکا «غیرقانونی» تلقی می‌شود.

در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا به نقش پسر مادورو در حفظ قدرت پدر و نقش او در «فساد اقتصادی ونزوئلا» اشاره شده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا مدعی است، پسر مادورو در زمینه پروپاگاندا و سانسور حکومتی کار می کند، از صنایع معدن سود می‌برد و در اعمال فشار به نیروهای مسلح برای ممانعت از ورود کمک‌های بشردوستانه به کشور نقش دارد.

این تحریم تازه‌ترین اقدام دولت آمریکا طی شش ماه اخیر با هدف برکنار کردن مادورو است.

استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اظهار کرد: مادورو با تکیه بر پسرش نیکلاسیتو و افراد دیگر در حلقه نزدیکان حکومت استبدادی تسلط خود بر اقتصاد و سرکوب مردم را ادامه می دهد.

او ادامه داد: وزارت خزانه‌داری به تحریم خویشاوندان عوامل این حکومت نامشروع که از رژیم فاسد مادورو سود می برند، ادامه خواهد داد.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نیکلاس مادورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است

رحمت الله  اکرمی رئیس سازمان خزانه داری کل کشور در مراسم آیین رونمایی از برات الکترونیکی  با  بیان اینکه  ادر تامین سرمایه در گردش  و در تخصیص کارآمد و کارهای تامین وتولید  باید درست عمل کنیم تا شاهد رشد اقتصادی و ثبات اقتصادی در کشور باشیم گفت : راه اندازی  برات الکترونیکی   توجه به مدیریت ریسک است چراکه دائما در حال رصد بوده و زمینه ساز حذف  نقش های  واسط  می شود و تماس حلقه های ریسک را کاهش می دهد.

 اکرمی بیان کرد: در روش سنتی بنگاه های  اقتصادی خود جداگانه اقدام به  تسهیلات می کردند اما در روش جدید تمامی بانک ها  یکپارچه  و در قالب روش سنتی و روش جدید فعالیت می‌کنند.

رئیس خزانه داری کل کشور افزود: زمانی که یک خزانه داری برات توزیع می‌کند به معنای  آن است هیچ ریسکی وجودندارد. و در  بهمن ماه سال  ۱۴۰۰ که بحث سفته وبرات را رونمایی کرده بودیم هدف ما با بانک مرکزی  آن است که بتوانیم کارآمد در بحث تولید باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند