Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه (٩، ١٠ و ١١ تیرماه) کاهش ٧ تا ١٠ درجه‌ای دما را در نوار شمالی کشور شاهد خواهیم بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریبا گودرزی گفت: این کاهش دما از بعدازظهر یکشنبه در استان های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: برای امروز شنبه (٨ تیرماه) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت که به تدریج از فردا یکشنبه جریانات شمالی روی دریای خزر تقویت می‌شود و همراه با عبور امواج تراز میانی از روی نوار شمالی، بعدازظهر روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه بارش باران گاهی همراه با رعد و برق در استان های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رخ ‌می‌دهد.

او ادامه داد: بیشینه بارش طی بعدازظهر یکشنبه و دوشنبه در استان های گیلان و غرب مازندران خواهد بود و در این مدت دریای خزر نیز مواج است.

گودرزی گفت: روزهای دوشنبه تا چهارشنبه این هفته بعدازظهر ها و شب ها در شمال شرق، شرق و استان های سمنان، جنوب تهران، شمال و شرق اصفهان و یزد، وزش باد شدید پیش بینی شده که سبب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

آسمان تهران صاف خواهد بود
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران صاف و همراه با وزش باد خواهد بود، کمینه دمای امروز پایتخت ٢۵ درجه بالای صفر بود و بیشینه دما به ٣٨ درجه خواهد رسید.

گودرزی گفت: شهرکرد با دمای ١٣ درجه بالای صفر و اهواز ۴٩ درجه بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین نقاط کشور در ٢۴ ساعت گذشته بودند.

منبع: ایرنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هواشناسی دما تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت: از بعدازظهر پنجشنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای همه مناطق استان به ویژه زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، دلگان رخداد رگبار پراکنده بهاری گاهی رعدو برق، بارش تگرگ و تندباد موقتی پیش بینی می‌شود.

ملاشاهی در گفت وگو با ایسنا، افزود: از پیش از ظهر پنج شنبه تا شب جمعه (۱۳ الی ۱۴ اردیبهشت) برای شهرستان زاهدان، مناطق مرکزی و جنوبی و سواحل وزش باد شدید به همراه کاهش دید رخ خواهد داد.

وی توصیه کرد: از فعالیت های کوهنوردی و چرای دام در ارتفاعات خودداری و از اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی پرهیز شود و در ترددهای دریایی احتیاط لازم صورت گیرد. همچنین از سفرهای غیرضروری پرهیز و از پوشش گلخانه ها محافظت شود. برای کاهش خسارات احتمالی نیز تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی
  • آخر هفته بارانی برای آذربایجان‌شرقی
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه