Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@00:09:21 GMT

اعطای تسهیلات بانکی به اهالی قلم از فردا

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۳۵۸۵

به گزارش مهر، طبق تفاهمنامه همکاری که موسسه خانه کتاب و بانک صادرات ایران به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امضا کردند، بنا شده بود تسهیلاتی برای اهالی قلم در نظر گرفته شود.

پرداخت وام قرض‌الحسنه تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان برای اهالی قلم یعنی ناشران، نویسندگان، مترجمان و دست‌اندرکاران حوزه کتاب و همچنین اعطای تسهیلات به کارکنان موسسه خانه کتاب و زیرمجموعه‌هایش از جمله موارد مهم تفاهمنامه امضاشده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مسئولان بانک صادرات، بنا شد تسهیلات ١٠٠ تا ٥٠٠ میلیون ریالی در قالب عقد مرابحه در اقساط ٣٦ تا ٤٨ ماهه با شرایط مناسب به ناشران و اهل قلم پرداخت شود.

طبق سخنانی که نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل خانه کتاب و مسئولان این نهاد فرهنگی داشته‌اند، بخشی از این تفاهمنامه و تسهیلات درنظر گرفته‌شده در آن، برای رفع مشکلات مالی ناشران، افزایش امکانات و فضای کتابفروشی‌ها در نظر گرفته شده است. بنابراین طبق گفته‌های حسینی‌پور در شرایط گرانی کاغذ و فشارهای ناشی از آن، ناشران و کتابفروشان از مخاطبان اصلی این تسهیلات هستند.

طی پیگیری‌های خبرنگار مهر، بناست عملیاتی‌شدن طرح مذکور از فردا یکشنبه ۹ تیر آغاز شود. با توضیحاتی که مسئولان بانک صادرات به مهر دادند، اهالی قلم و مخاطبان اصلی تسهیلات مذکور می‌توانند با مراجعه به خانه کتاب و دریافت معرفی‌نامه برای دریافت تسهیلات به شعبه بانک صادراتی که برای این کار در نظر گرفته شده، مراجعه کنند.

شعبه مورد نظر بانک صادرات، ویژه این طرح در نظر گرفته شده و طبق گفته مسئولان بانک صادرات، برای راحتی اهالی قلم، شعبه‌ای است که نزدیک خانه کتاب باشد. به این‌ترتیب اهالی قلم می‌توانند به بانک صادراتِ شعبه چهارراه کالج مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مشتریان گرانقدر با مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت به نشانی ebanking.bankmellat.ir و انتخاب گزینه فعال سازی در صفحه ورود می‌توانند از طریق فعال سازی با اطلاعات کارت بانکی و یا فعال سازی با برنامه کاربردی امضای ملت، رمز عبور دریافت و بانکداری اینترنتی را فعال کنند.

پیش از این برای فعال سازی خدمت بانکداری اینترنتی، مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و احراز هویت حضوری الزامی بود.

بانکداری اینترنتی یکی از جامع‌ترین کانال‌های ارایه خدمات غیرحضوری بانک ملت است که بخش عمده‌ای از نیاز‌های بانکی مشتریان را برطرف می‌سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام