Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظری گفت: سرانه مصرف آب در استان بالا است و اگر ۴۰ درصد مصرف آب صرفه‎جویی شود به بهداشت و نیازهای مصرفی در استان لطمه‎ای وارد نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، « علی‎نظری» امروز ( شنبه 8 تیر) در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سیل و بارندگی‎های شدید ابتدای سال بر سفره‎های عمیق استان تاثیر گذار نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‎ای استان گلستان ادامه داد: باید به مردم نسبت به صرفه‎جویی آب آگاهی دهیم، ما هر آنچه که ذخیره آب داشته باشیم باز باید از آن صیانت کنیم.

 

نظری یادآور شد: با اینکه سرانه آب مصرفی اروپا بیش 2 هزار متر مکعب است ولی می‎بینم که در مصرف آب صرفه‎جویی دارند و در استان گلستان سرانه مصرف آب یک هزار و 400 متر مکعب است و باید به صرفه‎جویی اهتمام بیشتری داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه باید به مردم در مورد صرفه‎جویی آب آگاهی دهیم، یادآور شد: کیفیت لوازم نصبی که می‎تواند در صرفه‎جویی مصرف آب اثر گذار باشد باید افزایش دهیم.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‎ای استان گلستان تاکید کرد: خانم‎های خانواده نقش موثری در صرفه‎جویی دارند و باید از خانم‎های خانه‎دار در امر صرفه‎جویی کمک بگیریم.

 

نظری افزود: مردم از مشقت تامین آب باید مطلع شوند و اگر به صرفه‎جویی کنیم به اقتصاد کشور کمک کردیم.

 

وی گفت: اضافه مصرف منجر به آن می‎شود که بیشتر از منابع آب‎های زیرزمینی برداشت شود و مردم باید مطلع باشند که برای یک چاه با خط انتقال بالای یک میلیارد تومان هزینه در بردارد.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‎ای استان گلستان یادآور شد: سرانه مصرف آب در استان بالا است و اگر ۴۰ درصد مصرف آب  صرفه‎جویی شود به بهداشت و نیازهای مصرفی در استان لطمه‎ای وارد نخواهد شد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت شهادت امام صادق ع آمریکا خطبه های نماز جمعه اوقات فراغت طنین مسجد تشییع شهدای گمنام قوه قضائیه نماز جمعه جشنواره طنین مسجد نظری صرفه جویی در مصرف آب صرفه جویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، زهیر درگاهپور رئیس مرکز بهداشت تاکستان گفت: در یک ماه گذشته ۲ هزار و ۵۳۰  کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف، در طرح نظارتی و تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی این شهرستان ضبط و از چرخه عرضه خارج شد.

وی بیان کرد: توقیف و کشف و ضبط اجناس تاریخ گذشته و فاسد و غیرقابل مصرف، به منظور کنترل و بررسی مواد غذایی عرضه شده در سوپرمارکت ها، فروشگاه‌ها و انبار‌های بزرگ مواد غذایی، از وظایف نظارتی بازرسان بهداشت محیط، برای تامین سلامت مردم است؛ که این اجناس، با هماهنگی شهرداری و دادستان عمومی و انقلاب معدوم می‌شود.

دیگر خبرها

  • آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت؛ این وسیله غول‌پیکر کف دریا می‌خوابد! | تصویر
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل
  • (تصویر) آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی آب با خشکه کاری برنج
  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی