Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مینودشت از کشف و معدوم سازی هزار و ۲۰۰ لیتر شیر و فرآورده‌های لبنی فاسد در بازرسی از یک کارگاه خانگی غیرمجاز خبر داد و گفت: متخلفین با تجهیز یک خانه، بدون مجوز و مخفیانه کشک، پنیر و دیگر فرآورده‌های لبنی تولید می‌کردند که شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزد گفت: در بازرسی از این کارگاه خانگی هزار و ۲۰۰ لیتر شیر و فرآورده‌های لبنی کشف شد که بر اساس نظر کارشناسان بهداشت و دامپزشکی فاسد بوده است.

او ادامه داد: در این رابطه دو نفر دستگیر شدند و به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی در دادسرای شهرستان مینودشت برای آنان پرونده تشکیل شد.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مینودشت، این کارگاه پلمپ و فرآورده‌های لبنی نیز با نظارت کارشناسان، از بین برده شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب دادستان عمومی و انقلاب شناسایی و دستگیر شیر فرآورده های لبنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد/ انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی