Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هجدهمين اجراي کنسرت «شهر خاموش» کيهان کلهر و کوارتت «مينياتور»، با حضور حسين عليزاده به‌عنوان مهمان ويژه اين اجرا، برگزار شد.
چهارشنبه گذشته «حسين عليزاده» آهنگساز و نوازنده تار، به تماشاي کنسرت کيهان کلهر يار سال‌هاي نه‌چندان دورش در آلبوم‌هاي «فرياد»، «زمستان است»، «بي تو به سر نمي‌شود»، «ساز خاموش» و «سرود مهر» نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عليزاده که بدون اعلام قبلي به کنسرت کلهر آمده بود، با حضور در پشت‌صحنه همگان را غافلگير کرد و البته مورد استقبال گرم کيهان کلهر قرار گرفت. چنانچه کلهر علي‌رغم غافلگيري به شوق حضور عليزاده در زمان ساوندچک، براي در آغوش کشيدن يار قديمي از جاي برخاست و به‌سوي او شتافت.
با آغاز برنامه چهارشنبه شب کنسرت «شهر خاموش» نيز پس از اجراي قطعه «طرقه» همانند هميشه کيهان کلهر به معرفي قطعه نواخته شده و همکارانش پدرام فريوسفي، ميثم مروستي، بهتاش ابوالقاسم، فرشيد پاتينيان، آتنا اشتياقي و نيلوفر محبي پرداخت و سپس در يک اقدام ويژه به علت اهميت حضور حسين عليزاده، اين ميهمان مهم را معرفي کرد و گفت: «هر شب مهمانان و هنرمندان عزيزي به ديدن اين کنسرت آمده‌اند اما امشب کسي در اينجا حضور دارد که بايد او را هم‌اکنون معرفي کنم؛ کسي که در نوجواني‌ام سال‌ها با موسيقي او مأنوس بوده‌ام و در دوران جواني موسيقي او معلم من بوده. او را دوست مي‌دارم و در زمان‌هاي بعدتر نيز افتخار همکاري با او را داشتم، امشب حسين عليزاده در اينجا حضور دارد که بسيار از اين حضور خوشحالم و تشکر مي‌کنم.»
کلهر همچنين گفت: «عليزاده را «استاد» خطاب نکردم چون اين روزها واژه «استاد» برچسب بدون لياقتي شده که بي‌رويه براي همگان خرج مي‌شود از اين‌رو تنها به اسم اکتفا کردم چراکه «حسين عليزاده» خود به‌اندازه کافي و گويا است.» پس از اين معرفي، تمام حاضرين به احترام رفاقت ديرينه عليزاده و کلهر از جاي برخاستند و آنها را مورد تشويق قراردادند.
پس از پايان اجرا نيز عليزاده در پشت‌صحنه کنسرت حاضر شد و ضمن ابراز رضايت از اجرا عنوان کرد: «اصلاً متوجه گذر زمان کنسرت تا لحظه پايان نشدم از بس موسيقي و اجرا مرا با خود به‌جاي ديگر برده بود و زمان زود گذشت. عالي بود.»
کنسرت «شهر خاموش» کيهان کلهر و کوارتت زهي «مينياتور» پس از آخرين اجرا در تالار وحدت که شامگاه پنجشنبه انجام شد در شهرهاي همدان و کرمانشاه و ساري برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است،به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم