Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@13:46:02 GMT

خط و نشان کشیدن شورای نظامی سودان برای مخالفان

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۶۲۳۲

خط و نشان کشیدن شورای نظامی سودان برای مخالفان

شورای نظامی سودان حاکم بر سودان به معارضان درباره تظاهرات میلیونی فردا یکشنبه آنها هشدار داد. ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲ بین الملل آفریقا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین  الملل خبرگزاری تسنیم، اتحادیه آفریقا تا 30 ژوئن ( فردا ) به شورای نظامی سودان فرصت داده است که قدرت را به یک دولت مدنی واگذار کند، در غیر این صورت با تحریم و مجازات های این اتحادیه روبرو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه اتیوپی و اتحادیه آفریقا طرح هایی برای پایان دادن به بحران سودان ارائه داده اند، اما بن بست سیاسی در خارطوم همچنان ادامه دارد. معارضان سودانی از مردم این کشور خواسته اند فردا علیه شورای نظامی تظاهرات میلیونی برپا کنند.

بر اساس گزارش شبکه الجزیره، شورای نظامی سودان امروز شنبه هشدار داده است که ائتلاف نیروهای آزادی و تغییر را مسئول کامل هر قطره خونی می دانیم که در راهپیمایی‌های فردا یکشنبه ریخته شود یا مسئول هر گونه ضرری می دانیم که به نهادهای دولتی وارد شود.

در واکنش به این تهدید، سندیکای مشاغل سودان تاکید کرد به  مسالمت آمیز بودن تظاهرات فردا یکشنبه جنبش انقلاب و آزادی پایبند است.

شورای نظامی سودان پیشنهاد مشترک اتحادیه آفریقا و اتیوپی را بررسی می‌کند

این تظاهرات فردا یکشنبه 30 ژوئن(نهم تیر) در سودان برگزار می شود.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,88/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کشور سودان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور سودان کشور سودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا

به گزارش "ورزش سه"، ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن و اتحادیه باشگاه‌های اروپا (ECA)، اعلام کرد که چند روز پیش با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا ملاقات کرد و از او پرسید:"چه زمانی می‌خواهید از ایده احمقانه سوپرلیگ اروپا دست بردارید؟"

الخلیفی در نشستی با رسانه‌ها به مناسبت نشست شورای ECA در مادرید به میزبانی ورزشگاه متروپولیتانو گفت:"برای من سوپرلیگ وجود ندارد. لیگ قهرمانان بهترین رقابت باشگاهی در جهان است. بارسا در لیگ قهرمانان بازی می‌کند، ما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل هم قرار گرفتیم. مطمئنم که آن‌ها به زودی سوپرلیگ را متوقف خواهند کرد، چون این کار بی معنی است. من همیشه گفته‌ام که درهای بازگشت باز است."

الخلیفی گفت که او همچنین به داشتن دو عضو اسپانیایی در شورای ECA "مفتخر" است و "لیگ اسپانیا و باشگاه‌های آن برای این اتحادیه بسیار مهم هستند. درگیری باشگاه‌های اسپانیایی به نفع هیچ‌کس نیست، همه آسیب خواهند دید. امیدوارم بین طرف‌های علاقه‌مند به فوتبال اسپانیا اتحاد ایجاد شود. این برای فوتبال اروپا نیز خوب خواهد بود."

دیگر خبرها

  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • بازدید عمومی نمایشگاه ایران اکسپو از روز یکشنبه آغاز می‌شود؛ نمایشگاه اکسپو چند روز است؟!
  • صدور ترور و خشونت به جهان/ کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • صدور ترور و خشونت به جهان/کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا