Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

فریبا گودرزی روز شنبه گفت: این کاهش دما از بعدازظهر یکشنبه در استان های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رخ می‌دهد.

وی اظهارداشت: برای امروز شنبه (٨ تیرماه) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت که به تدریج از فردا یکشنبه جریانات شمالی روی دریای خزر تقویت می شود و همراه با عبور امواج تراز میانی از روی نوار شمالی، بعدازظهر روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه بارش باران گاهی همراه با رعد و برق در استان های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیشینه بارش طی بعدازظهر یکشنبه و دوشنبه در استان های گیلان و غرب مازندران خواهد بود و در این مدت دریای خزر نیز مواج است.

گودرزی گفت: روزهای دوشنبه تا چهارشنبه این هفته بعدازظهر ها و شب ها در شمال شرق، شرق و استان های سمنان، جنوب تهران، شمال و شرق اصفهان و یزد، وزش باد شدید پیش بینی شده که سبب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

آسمان تهران صاف

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران صاف و همراه با وزش باد خواهد بود، کمینه دمای امروز پایتخت ٢۵ درجه بالای صفر بود و بیشینه دما به ٣٨ درجه خواهد رسید.

گودرزی گفت: شهرکرد با دمای ١٣ درجه بالای صفر و اهواز ۴٩ درجه بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین نقاط کشور در ٢۴ ساعت گذشته بودند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هواشناسی باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفتاب گرم اردیبهشت در مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان مازندران امروز شنبه ۸ اردیبهشت صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما - بعدازظهر در ارتفاعات با افزایش موقتی ابر خواهد بود.

او افزود:وضعیت جوی مازندران روز یکشنبه هم صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما - بعدازظهر در ارتفاعات با افزایش موقتی ابر پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران روز دوشنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما - بعدازظهر در ارتفاعات با افزایش موقتی ابر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • آفتاب گرم اردیبهشت در مازندران
  • پیش بینی آسمان ابری در آدینه استان یزد
  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی
  • آسمان ابری در آدینه استان