Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:00:20 GMT

اجساد ۲نفر از غرق شدگان آبشار بیشه ‌پیدا شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۶۵۳۹

اجساد ۲نفر از غرق شدگان آبشار بیشه ‌پیدا شد

به گزارش ایرنا، مجتبی محمدی روز شنبه در جنع خبرنگاران اظهار داشت: در ماه‌های گذشته پنج نفر در آبشار بیشه غرق شدن که تلاش زیادی جهت پیدا کردن اجساد آنان صورت گرفت.

وی افزود: با گذشت روزهای زیادی از عملیات جستجوی اجساد افراد غرق شده امیدها برای پیدا کردن آنها کم شده بود که فاز جدید عملیات امدادی توسط جمعیت هلال احمر آغاز شد و توانستیم دو تن از اجساد را پیدا و تحویل مقامات قانونی دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست جمعیت هلال احمر خرم آباد بیان کرد: اجساد سه تن دیگر در رودخانه سزار پایین دست آبشار بیشه وجود دارد که تلاش ها برای پیدا کردن آنها ادامه دارد.

محمدی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر هیچ وظیفه قانونی برای پیدا کردن اجساد کشته شدگان در رودخانه ها ندارد اما به خاطر تسکین بازماندگان از هیچ تلاشی برای پیدا کردن اجساد فروگذار نشده است.

وی ادامه داد: افزایش آب رودخانه ها بدنبال بارش های بهار امسال در میان جابجایی سنگ های بزرگ بستر رودخانه ها و همچنین گیر کردن تنه درختان در کف رودخانه ها از علل تلفات زیاد مرگ میر های امسال به دلیل شنا در رودخانه ها بود.

محمدی گفت: هموطنان باید توصیه های ایمنی را توجه داشته باشند چرا که ممکن است بازهم به دلیل بی احتیاطی جان عزیزانی دیگر را از دست بدهیم، لذا اکیداً توصیه می شود از شنا در رودخانه ها و مکان های ممنوعه پرهیز شود.

۳۲۱۰/۷۲۷۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به نجات کودک دو ساله در حال غرق شدن در رودخانه ای در یکی از روستاهای شهرستان مهاباد گفت: این حادثه  عصر دیروز جمعه در جاده مهاباد به سردشت در روستای گردشیلان روی داد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد پس از اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه کودک دو ساله مغروق را نجات داده و پس از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • جسد یکی‌از غرق شدگان رودخانه نازلو ارومیه پیدا شد
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر