Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، سریع افزود: این حملات با پهپادهای «قاصف K2» انجام شده و آشیانه جنگنده های عربستان و اهداف نظامی دیگر در فرودگاه جیزان را هدف قرار داده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: حملات به فرودگاه جیزان با دقت بالایی صورت گرفت و منجر به اخلال در پروازهای این فرودگاه شد.

وی گفت: نیروهای ما همچنان به هدف قراردادن مواضع، تاسیسات و فرودگاه های نظامی عربستان ادامه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکشنبه دوم تیرماه نیز پهپادهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن فرودگاه أبها و جیزان را هدف قرار دادند که دست کم یک نظامی سعودی کشته و ۷ تن دیگر زخمی شدند.

این حمله با پهپادهای قاصف 2k که یک پهپاد بومی یمنی است، انجام شد.

حملات دقیق پهپادهای یمنی به مراکز نظامی و فرودگاه‌های عربستان به کابوسی برای دولت ریاض تبدیل شده و تاکنون نتوانسته مانع این حملات شود.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروازهای حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت ماه

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت از آغاز پروازهای حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت ماه خبر داد وگفت:یکی از دغدغه‌های ما این است که حجاج زمان کمتری در عربستان باشند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، غلامرضا رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در نشست هم‌اندیشی حج تمتع 1403 با بیان این‌که زائران خانه خدا در قالب 622کاروان به سرزمین وحی می‌روند، اظهار کرد: عملیات حج تمتع از 24 اردیبهشت آغاز و تا 3 خرداد روزانه 2100 زائر عازم کشور عربستان می‌شوند.

وی ادامه داد: از 4 تا 17، روزانه 4000زائر و از 18 تا 21 خرداد روزانه 2100 زائر راهی سرزمین وحی می‌شوند. یکی از دغدغه‌های ما این است که حجاج  زمان کمتری در کشور عربستان باشند و این موضوع ارتباط مستقیم با افزایش ناوگان دارد.

وی با بیان اینکه تمام هماهنگی لازم برای برگزاری عملیاتی موفق در حج تمتع 1403 به‌عمل آمده است، گفت: تمامی دستگاه‌های مربوطه از آمادگی کامل برخوردار هستند و عوامل حج پیش از اعزام نخستین کاروان ایرانی در کشور عربستان حضور خواهند داشت.

رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران نیز در این نشست، اظهار کرد: 58هزار و 621 زائر خانه خدا از فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها عازم مدینه منوره و مکه مکرمه خواهند شد.

وی اضافه کرد: هریک از نهادهای مربوطه به وظایف خود آگاه هستند و به‌خوبی می‌دانند کوچکترین ناهماهنگی در این عملیات عظیم هزینه‌های سنگینی برای زائران و آبروی نظام جمهوری اسلامی به همراه خواهد داشت.

وی بیان کرد: تجربه سال‌های گذشته و بررسی نقاط ضعف و قوت عملیات‌های پیشین حج تمتع این امکان را فراهم می‌کند تا شاهد برگزاری عملیات مطلوبی در حج تمتع 1403 در فرودگاه‌های کشور باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هویتزرهای آلمان هم دردی از ارتش اوکراین دوا نکردند
  • آغاز پروازهای حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت‌ماه
  • آغاز پروازهای حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت ماه
  • تداوم حملات به شرق رفح؛ از پای درآمدن نظامی صهیونیست
  • ایران در این پایگاه مخفی برای حزب الله لبنان پهپاد می سازد؟ | جزئیات ادعای تلگراف
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان | گزارش مهم یک پایگاه تحلیلی نظامی
  • حمله پهپادهای کامیکازه اوکراین به روسیه/۴۱نفر کشته شدند
  • حمله پهپادهای کامیکازه اوکراین به «بلگورود» روسیه/۴۱نفر کشته شدند