Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهادی گفت: صدقه سال ۹۷ مردم قزوین با بیش از ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بیش از ۱۰ درصد از کمک های مردمی را شامل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان قزوین، «فرزاد فرهادی» بیان کرد: مردم استان قزوین طی سال 97 بیش از 62 میلیارد تومان در قالب طرح های مختلف به نیازمندان کمک کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال 96 از رشد حدود 10 درصدی برخوردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: این در حالی است که صدقه سال 97 مردم قزوین با بیش از 6 میلیارد و 200 میلیون تومان بیش از 10 درصد از کمک های مردمی را شامل شده است.

 

وی اضافه کرد: طی سنوات گذشته 10 درصد صدقات استان از طریق  صندوق های صدقات موجود در ایستگاههای عوارضی آزاد راه های قزوین جمع آوری می شد و با وجود اینکه عوارض عبور از آزادراه های استان قزوین الکترونیکی شده و دیگر خودروها در عوارضی ها توقف نمی کنند، صدقات جمع آوری شده در استان قزوین 14 درصد رشد داشته است.

 

فرهادی افزود: همچنین میزان صدقات مردمی که از طریق کد دستوری # 028*8877* جمع آوری شده نیز در حال افزایش است یعنی مردم نیکوکار با پرداخت صدقه الکترونیکی بیشتر آشنا شده و تمایل به پرداخت غیرحضوری پیدا کرده اند.

 

وی توضیح داد: صدقه الکترونیکی از طریق شماره گیری کد # 028*8877*  با تلفن همراه پرداخت می شود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به صنادیق صدقات به صورت فیزیکی نیست.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین تصریح کرد: پرداخت الکترونیکی از طریق شماره گیری کد # 028*8877*  منحصر به پرداخت صدقه نیست و مردم نیکوکار حتی برای پرداخت کمک در سایر طرح ها هم امکان مساعدت را دارند.

 

وی یادآورشد: در روش پرداخت الکترونیکی صدقات سرعت جمع آوری و هزینه کرد این کمک ها افزایش می یابد و هزینه های جاری جمع آوری صدقات هم کمتر می شود.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام صادق ع قوه قضائیه دهه کرامت خطبه های نماز جمعه خبرگزاری شبستان تشییع شهدای گمنام امام صادق ع شهید بهشتی نماز جمعه آمریکا صدقه نیازمندان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در جمع آوری آبگرفتگی ها در اهواز به علت قطع برق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی شمس گفت: عصر امروز در اهواز شاهد وقوع ۳۰ میلیمتر بارندگی در مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه و وزش شدید باد بودیم و بیشتر آبگرفتگی‌های سطح شهر توسط پمپ‌های برقی در حال جمع‌آوری است، اما به علت قطع برق، دچار اختلال شده‌ایم و سرعت کار کند شده است.   وی با بیان اینکه این شرایط در همه مناطق اهواز حاکم شده و آبگرفتگی خاصی در سطح شهر ایجاد شده است، افزود: با همکاری اداره برق در حال راه‌اندازی تعدادی پمپ هستیم تا در اولین فرصت، شهر با شرایط عادی در اختیار مردم قرار گیرد.   شمس ادامه داد: آب وارد حیاط  برخی منازل شده است، اما تاکنون اطلاعات کامل و جامعی در خصوص میزان ورود آب به منازل نداریم، همچنین در چند خیابان درختان شکسته‌اند و همکاران در حال آزادسازی خیابان‌ها هستند، یکی دو خودرو نیز در مجاورت دیوار‌هایی که تخریب شده‌اند، آسیب جزئی دیده‌اند.   معاون خدمات شهری شهرداری اهواز تاکید کرد: در این شرایط توصیه می‌شود مردم عبور و مرور خود را کاهش دهند تا همکاران ما هر چه سریعتر آب را تخلیه کنند و اتفاق خاصی برای خودروهایشان رخ ندهد.  

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • اختلال در جمع آوری آبگرفتگی ها در اهواز به علت قطع برق
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی