Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@10:18:24 GMT

توسعه دیپلماسی شهری در امتداد افقی روشن

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۸۶۹۸

توسعه دیپلماسی شهری در امتداد افقی روشن

شهردار اصفهان گفت: می‌توان با توسعه دیپلماسی شهری در تمام حوزه‌ها و تدبیر و مدیریت صحیح و البته جاری بودن آب در زاینده رود، در شرایط کنونی امکانات در اختیار را برای خدمت‎‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم بسیج کرد تا هر روز شاهد بهبود همه جانبه شهر اصفهان و رونق کسب و کار برای مردم این جهان‌شهر باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز_یکشنبه_نهم تیرماه ۹۸ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به میزبان از نشست نمایندگان کمیته سیاسی بین‌المجالس کشورهای آسیایی اظهار کرد: برگزاری این برنامه‌ها فرصت هایی است که باید غنیمت شمرده و به نحو شایسته از آنها استفاده شود چراکه برگزاری چنین رویدادهایی از یک سو می‌تواند در زمینه ارتقاء سطح بازاریابی‌های شهر مؤثر و از سوی دیگر مذاکرات حاشیه‌ای آن برای جذب سرمایه‌گذار ارزش‌آفرین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه در هفته های اخیر به دلیل تعاملات انجام شده در حاشیه میزبانی از وزیر امور خارجه کشور ترکیه و وزیر کشور شاهد اتفاقات بسیار خوبی در شهر بودیم که به زودی و در یک فرصت مناسب نتیجه این اتفاقات به مردم اعلام می‌شود.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: می‌توان با توسعه دیپلماسی شهری در تمام حوزه‌ها و تدبیر و مدیریت صحیح و البته جاری بودن آب در زاینده رود در شرایط کنونی امکانات در اختیار را برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم بسیج کرد تا هر روز شاهد بهبود همه جانبه شهر اصفهان و رونق کسب و کار برای مردم این جهان‌شهر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در هفته‌های گذشته با حضور «امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی»، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در اصفهان گفت و گوهای خوبی در ارتباط با مسیرهای حلقه حفاظتی شهر (رینگ چهارم) که بخشی از آن در زمین‌های ارتش واقع شده، انجام شد که نتایج آن مذاکرات برای شهر و شهروندان بسیار موثر خواهد بود.

وی با اشاره به تشییع شهدا در اصفهان گفت: روز گذشته پیکرهای پاک و مطهر ۱۱ شهید دوران دفاع مقدس در اصفهان تشییع شد و اصفهان بار دیگر فرزندان خود را تا گلستان همیشه جاوید شهدا بدرقه کرد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: توسعه شهری دیپلماسی شهر شهردار اصفهان شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمدصادق معتمدیان امروز در دیدار با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان، با اشاره به اینکه دیپلماسی فعال منطقه‌ای و ارتباط با همسایگان از جمله اولویت‌ها و برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است، افزود: آذربایجان غربی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و همسایگی با چند کشور، در حوزه دیپلماسی فعال منطقه‌ای از استان‌های پیشرو بوده و در دولت سیزدهم توانسته ارتباطات خوبی با کشور‌های همسایه در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی ایجاد کند.
 
وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مهم آذربایجان غربی در حوزه دیپلماسی منطقه‌ای، خاطرنشان کرد: همسایگی با سه کشور، قرار گرفتن در مسیر کریدور‌های اصلی از جمله شرق و غرب و غرب، جاده ابریشم، وجود مرز رسمی فعال با ترکیه و دسترسی به اروپا از طریق این کشور و زیرساخت‌های حمل و نقل از جمله سه فرودگاه و خطوط ریلی، موجب شده آذربایجان‌غربی نقش فعالی در دیپلماسی منطقه ایفا کند.

استاندار آذربایجان‌غربی به ظرفیت‌های بازگشایی مرز تمرچین برای اعزام زائرین اربعین حسینی و استقبال زائران خارجی از این امر نیز اشاره کرده و افزود: در سال گذشته ۱۰ هزار زائر خارجی از مرز تمرچین به کربلای معلی اعزام شدند که ۲ هزار نفر از این زائران، اهل کشور آذربایجان بودند و امسال نیز آذربایجان‌غربی آماده میزبانی از زائران خارجی است.

معتمدیان در پایان با اشاره به مشترکات فرهنگی تاریخی و مذهبی آذربایجان غربی با نخجوان، اضافه کرد: آماده افزایش روابط و گسترش تعاملات با نخجوان در راستای سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران هستیم.

دیگر خبرها

  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم