Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد تهران مرکزی، جلسه شورای تخصصی دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی و معاونان دانشجویی و فرهنگی واحدهای دانشگاهی استان تهران برگزار شد.

آقامیری در این جلسه با تأکید بر مشارکت دانشجویان و اساتید جوان در اجرا و برگزاری فعالیت های فرهنگی، گفت: ریشه یابی و آسیب شناسی مسائل فرهنگی در دانشگاه ضروری است که باید در این امر مهم از پتانسیل علمی استادان و خلاقیت جوانان استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به‌کارگیری مشاوران فرهنگی در واحدها، نهادینه کردن و ترویج آموزه‌های قرآنی، برگزاری اردوهای فرهنگی تابستانه، تشکیل کارگروه های ویژه جهت فعالیت در فضای مجازی با هدف تبیین مسائل فرهنگی و جلوگیری از تهاجم فرهنگی و همچنین جذب حداکثری دانشجویان در مشارکت امور فرهنگی باید در رأس امور فرهنگی دانشگاه قرار گیرد و این امر مستلزم همکاری همه بخشهای اجرایی دانشگاه است.

بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص برنامه‌های توجیهی دانشجویان جدیدالورود و برگزاری جشنواره استانی فیلم کوتاه در واحد یادگار امام (ره) از موارد مطرح شده در جلسه شورای تخصصی دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بود.

انتهای پیام/

108 / 31 آقامیری استان تهران دانشگاه آزاد اسلامی شورای دانشجویی فرهنگ دانشگاه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آقامیری استان تهران دانشگاه آزاد اسلامی شورای دانشجویی فرهنگ دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا

دریافت 34 MB کد خبر 6090028

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • واکنش به کشتار در غزه؛ حقیقت جنبش‌های دانشجویی در آمریکا
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی