Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@02:39:33 GMT

نقد جریان‌های انحرافی حوزه مهدویت در قم

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۰۱۳۶

نقد جریان‌های انحرافی حوزه مهدویت در قم

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ کارگاه نقد و بررسی جریان‌های انحرافی حوزه مهدویت به منظور آسیب‌شناسی و ارائه راهکارهای مقابله با جریان انحرافی مهدویت(مدعی یمانی و...) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد شهبازیان، از اساتید مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم در این کارگاه سخنرانی خواهد کرد و علاقه‌مندان جهت حضور در این کارگاه می‌توانند مشخصات خود را به شماره ۰۹۱۲۵۵۳۱۳۹۱ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگاه امروز، یکشنبه ۹ تیرماه از ساعت ١٧ الی ۲۰ در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم واقع در بلوار جمهوری برگزار می‌شود.

محمد قاسمی 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: جریان های انحرافی مهدویت قم حوزه علمیه ایکنا نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد. در دور اول انتخابات که جمعه 11 اسفند برگزار شد، 245 نماینده منتخب شدند و سرانجام 45 کرسیِ دیگرِ مجلس، به مرحله دوم کشیده شد.

با هماهنگیِ وزارت کشور و شورای نگهبان، در دور اول در حوزه‌های انتخابیه رشت و خمام، قم، ملایر و آبادان انتخاباتِ تمام‌الکترونیک داشتند و در این مرحله، حوزه‌های «تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر» انتخابات الکترونیکی دارند.

در فیلم زیر، شیوه‌ی رأی‌دهیِ الکترونیکی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • حال و هوای انتخاباتی در ۱۵ استان
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • کارگاه اموزشی هنرمند ایرانی در قزاقستان
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد