Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@19:05:19 GMT

انصاری؛ مساله مهم خط دفاعی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۱۷۳۴

انصاری؛ مساله مهم خط دفاعی پرسپولیس

پرسپولیس در چهارفصل اخیر یکی از بهترین خطوط دفاعی فوتبال ایران را داشته و حالا با بازگشت مصدومان این خط 8 بازیکن سرشناس در این خط دارد.

به گزارش" ورزش سه" اگر مشکلی پیش نیاید گابریل کالدرون آرژانتینی به تهران آمده و با پرسپولیس قرارداد می بندد و این تیم از این پس باید وارد فاز جذب بازیکن شود. در لیستی  برانکوایوانکوویچ سرمربی کروات و سابق این تیم قبل از سفرش به کرواسی در پایان فصل به باشگاه داده بود نام یک مدافع نیز وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای اخیر هم صحبت هایی از مذاکره با یک مدافع ملی پوش نیز به گوش رسیده و اخباری در این ارتباط منتشر شد اما آیا باید دید که لیست پرسپولیس در حال حاضر ظرفیت جذب یک مدافع دیگر را دارد.


مساله محمد انصاری


 در لیست پرسپولیس در حال حاضر هشت مدافع تخصصی سرشناس حضور دارند. سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، شایان مصلح، مهدی شیری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه و محمد انصاری مدافعان تخصصی این تیم هستند و اضافه شدن یک مدافع دیگر این تعداد را به عدد 9 می رساند. در بین این بازیکنان برخی مثل حسین ماهینی، محسن ربیع خواه و محمد انصاری در چند پست در دفاع بازی می کنند. نکته ای که کمی لیست پرسپولیس را در بخش تدافعی تحت تاثیرقرارداده بازگشت دو مدافع مصدوم این تیم است. محمد انصاری و حسین ماهینی فصل گذشته را به خاطر مصدومیت طولانی از دست دادند اما بازگشت این دو بازیکن حالا شرایط ویژه ای را برای لیست پرسپولیس به وجود آورده است.


سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده دو بازیکن اصلی خط دفاعی پرسپولیس می توانند امسال هم دو مهره اصلی این خط باشند و اگر رضایتنامه نادری برای یک فصل دیگر از باشگاه بلژیکی گرفته شود آن وقت محمد انصاری یک مساله ویژه خواهد بود. انصاری یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران در سال های اخیر بوده است. او در دفاع چپ درخشید اما برانکو ایوانکوویچ او را به دفاع وسط برد و رسما گفت که آینده این بازیکن در دفاع وسط است. با توجه به بازی های بسیار خوب نادری در دفاع چپ ، شاید واقعا نیمکت نشینی این بازیکن جوان در صورت آماده بودنش برای کمتر مربی یک تصمیم منطقی باشد ضمن اینکه حضور شایان مصلح در این لیست، انصاری را بیشتر به سمت بازی در دفاع وسط می کشاند. انصاری بازیکنی است که در لیست تیم ملی هم حضور دارد و اگر آماده باشد نیمکت نشینی اش می تواند عجیب باشد. اما او باید کجا بازی کند؟ به جای سیدجلال یا شجاع؟ زوج سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده در این سال ها عملکرد خیلی خوبی داشته و دو قهرمانی پیاپی را به دست آورده اند. در دفاع راست اما پرسپولیس شرایط مشخصی دارد. حسین ماهینی و مهدی شیری دو بازیکن این پست هستند.


استراتژی برانکو یا استراتژی جدید؟


اگر پرسپولیس بخواهد بر اساس همان استراتژی لیست برانکو عمل کند باید یک مدافع وسط دیگر بگیرد و شاید بهترین کار انتخاب یک مدافع وسط جوان باشد چرا که جذب یک مدافع وسط ستاره می تواند تعادل را در بخش تدافعی تیم به هم بزند. با توجه به حضور شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی و محمد انصاری اضافه شدن یک مدافع اسم و رسم دارد و یا ملی پوش می تواند جدال برای حضور در ترکیب اصلی را به مسایل حاشیه ای نزدیک کند.

محمد انصاری نقل و انتقالات 1398 پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها محمد انصاری نقل و انتقالات 1398 پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۱۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان

والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع روی تور لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان انتخاب و همچنین در لیست تیم شش نفره تیم رویایی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مهدی جعفروند بازیکن سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه و لژیونر ارومیه‌ای کشورمان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان جز برترین‌های فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

جعفروند که امسال در تیم والیبال آذرریل جمهوری آذربایجان حضور داشت، توانست همراه با این تیم و با کسب ۲۷ برد و تنها سه باخت قهرمان رقابت‌های لیگ برتر این کشور شود.

این بازیکن ۲ متر و ۹ سانتی‌متری در پایان رقابت‌های لیگ برتر توسط کارشناسان و ارزیابان لیگ آذربایجان به عنوان برترین بازیکن در پست مدافع روی تور برگزیده شد.

با این انتخاب وی همچنین در لیست تیم شش نفره منتخب و رویایی فصل گذشته لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان نیز قرار گرفت.

کد خبر 748512

دیگر خبرها

  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود