Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:10:58 GMT

نقاشی ستاره‌های NBA روی دیوارهای لس‌آنجلس

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۰۵۹۴

نقاشی ستاره‌های NBA روی دیوارهای لس‌آنجلس

یک نقاش آمریکایی پس از اینکه باشگاه لس‌آنجلس لیکرز آنتونی دیویس را از نیواورلانز جذب کرد با کشیدن چهره این بازیکن به او خوش آمد گفت و روز گذشته نیز پس از اینکه خبر احتمال پیوستن کاوی لئونارد به این تیم مطرح شد او چهره این بسکتبالیست را نقاشی کرد.

کاوی لئونارد در فصلی که گذشت با تورنتو قهرمان لیگ حرفه‌ای آمریکا شد و حالا که بازیکن آزاد اعلام شده با مسئولان باشگاه لیکرز نیز مذاکراتی انجام داده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان اخباری منتشر شده که این بازیکن و کوین دورانت ستاره مصدوم گلدن استیت تمایل دارند در یک تیم به میدان بروند و با توجه به اینکه هردو بازیکن آزاد شده‌اند به احتمال زیاد مقصدشان یک تیم خواهد بود اما هنوز این تیم مشخص نشده‌است. نیویورک و لس‌آنجلس کلیپرز باشگاه‌هایی هستند که گفته شده تمایل به جذب هردوی آنها را دارند.

خبر بعدی درباره بوستون است. این تیم که مطمئن است کایری ای روینگ را از دست خواهد داد وارد مذاکره با کامبا واکر بازیکن شارلوت شده‌است. رسانه‌ها اعلام کرده‌اند پیشنهاد بوستون قرارداد ۴ ساله به مبغل ۱۴۱ میلیون دلار است. از طرف دیگر کایری ای روینگ نیز در آستانه پیوستن به بروکلین است. پیشنهاد بروکلین به ستاره بوستون نیز قراردادی ۴ ساله به مبلغ ۱۴۱ میلیون دلار است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا/ پلیس ۱۰۰ نفر را در بوستون دستگیر کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، این تازه‌ترین مورد از مجموعه تنش‌ها و درگیری‌ها میان پلیس و دانشجویان در دانشگاه‌های ایالات متحده است که در پی اعتراض به کشتار غیر نظامیان در غزه و حمایت‌های غرب از تهاجم نظامی ارتش اسرائیل علیه حماس شکل می‌گیرد. 

اعتراضات دانشجویی در سراسر ایالات متحده، چالش بزرگی را برای مسئولان دانشگاه در این کشور رقم زده است.

پلیس طی روزهای اخیر در دانشگاه‌های آمریکا اقدام به دستگیری‌های گسترده‌ کرده و گاهی اوقات مجبور شده است برای متفرق کردن معترضان از مواد محرک شیمیایی و شوکر برقی استفاده کند.

دانشگاه نورت‌ایسترن در بیانه‌ای اعلام کرد که انتظامات دانشگاه با پشتیبانی نیروهای انتظامی محلی روز شنبه دست به برچیدن «اردوگاهی غیرمجاز» در محوطه دانشگاه زدند.

در بیانیه این دانشگاه آمده است: «آنچه دو روز پیش به عنوان یک تظاهرات دانشجویی آغاز شد، در واضع اقدامی از سوی سازمان‌دهندگانی حرفه‌ای بوده است که هیچ وابستگی به نورت‌ایسترن نداشته و به دانشگاه نفوذ پیدا کرده بودند.»

در همین حال، دانشگاه کلمبیا در نیویورک، جایی که اعتراضات از آنجا شروع شد، روز جمعه اعلام کرد که پس از دستگیری بیش از ۱۰۰ نفر در هفته گذشته، دیگر پلیس را به دانشگاه فرا نخواهد خواند.

مسئولان این دانشگاه در بیانیه‌ای اعلام کردند: «در حال حاضر فراخواندن دوباره ماموران پلیس نیویورک به دانشگاه نتیجه‌ای نخواهد داشت و تنها باعث شعله‌ور شدن بیشتر اتفاقات در حال وقوع در دانشگاه می‌شود؛ ضمن آنکه هزاران نفر دیگر را که ممکن است برای جامعه تهدیدآمیز باشند، به سوی درب ورودی دانشگاه می‌کشاند.»

 

به گفته مسئولان دانشگاه نورت‌ایسترن، افرادی که پس از بازداشت، کارت دانشجویی معتبر ارائه کردند، آزاد شدند‌ و باید منتظر برخوردهای انضباطی و نه صرفا اقدامات قانونی، باشند.

این دانشگاه در بیانیه‌ خود که پس از دستگیری یکصد نفر در تجمعات روز شنبه منتشر شد، تصریح کرد: «افرادی که از فاش کردن وابستگی خود امتناع کردند، دستگیر شدند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • تداوم اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا/ پلیس ۱۰۰ نفر را در بوستون دستگیر کرد
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود