Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، رضا علیزاده رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: همچنین در این مدت ۲۱ مورد شکایت حضوری به اصناف وصول شد که منجر به رضایت ۱۴ شاکی و رفع ابهام و تشکیل هفت فقره تخلف و ارسال به تعزیرات حکومتی شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و ۶۷۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده است که در این زمینه به ۵۴۵ واحد اخطار داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی اظهار داشت: از سال ۸۷ مدیریت بازرسی و نظارت در اتاق اصناف مرکز استان تشکیل دادیم که سه تیم بازرسی به صورت گروهی هر روز از بازار بازدید و نظارت را بر عهده دارند.

وی عنوان کرد: برای صدور و تمدید پروانه کسب واحدهای صنفی کلاس‌های آموزشی هر دو ماه یکبار در استان انجام می‌شود.

علیزاده یادآور شد: در خصوص تاکید مقام معظم رهبری در زمینه رونق اقتصادی، اشتغالزایی و خرید کالای ایرانی در بنگاه‌های تولید کوچک وابسته به اصناف، جلسات متعددی برای بررسی مشکلات استان برگزار شد.

وی اضافه کرد: مشکلات این بنگاه‌های تولیدی شناسایی و احصا و به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارسال شده است که مهمترین مشکل در زمینه تسهیلات کم بهره بوده است.

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی یادآور شد: در استان ۳۰ هزار واحد صنفی زیرنظر ۱۴۱ اتحادیه فعالیت دارد و همچنین در مرکز استان ۱۳ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۷ اتحادیه فعال است.

وی اصناف را بزرگترین و فراگیرترین تشکل در کشور دانست و گفت: اصناف و کسبه بیشترین ارتباط را به صورت روزمره با همه اقشار جامعه و مردم دارد.

علیزاده به فرموده امام خمینی (ره) که اصناف بازوان ستبر انقلاب هستند اشاره کرد و افزود: همچنین اصناف از اقشار دلسوز، مؤمن و متدین بوده که با نگاه دینی به مردم جامعه خدمت می‌کنند و سهم قابل توجهی در تولید ملی و اشتغال دارند.

وی بیان کرد: سابقه و پیشینه اصناف نشان داده از اصلی ترین حامیان و پشتیبانان انقلاب اسلامی بوده و برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی اظهار داشت: در دوران پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اصناف ۱۱ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده اندو

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی که دنیای استکبار تحریم‌های همه جانبه علیه نظام و جنگ اقتصادی به راه انداخته است اصناف سربازان و افسران این جنگ هستند که با عمل به منویات مقام معظم رهبری نقش سرنوشت سازی را در توسعه و پیشرفت کشور خواهد داشت.

علیزاده گفت: پارسال به علت تحریم‌های ظالمانه و خروج آمریکا از برجام نرخ ارز چندین برابر افزایش یافت که بر قیمت کالاهای اساسی تأثیر بسزایی گذاشت و باعث گرانی چند برابری کالاها شد.

وی ادامه داد: با همکاری و همراهی اصناف و مسئولان کمترین مشکل را در استان داشتیم و اصناف با کمترین سود، کالاها را جذب و در اختیار مردم گذاشتند لذا هیچ کمبود کالایی در استان مشاهده نشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استکبار جامعه خراسان جنوبی منویات مقام معظم رهبری هشت سال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم

منوچهر نصیری گفت: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت‌های واحد‌های صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحد‌های صنفی متخلف برخورد کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم