Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: با افتتاح اولین کلینیک رسمی حقوق کودک در فرهنگسرای الغدیر، ۴۷ میز حقوق کودک نیز در مجموعه‌های شهرداری ایجاد شد.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام احمد حمیدی در حاشیه افتتاح کلینیک تخصصی حقوق کودک در فرهنگسرای الغدیر اظهار کرد: یکی از شاخص‌های جوامع توسعه یافته، آشنایی مردم با حق و حقوق و تکالیفشان در قبال حاکمیت است، ما در تمام مراکز فرهنگی که در اختیار داریم، تلاش می‌کنیم که آموزش حقوق شهروندی را در برنامه‌های خودمان بگنجانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     وی با بیان اینکه یکی از مباحث حقوق شهروندی، مسئله حقوق کودک است، گفت: کلینیک تخصصی حقوق کودک که با همکاری دادگستری تشکیل یافته در تلاش است تا به صورت تخصصی آموزش‌های لازم در این حوزه را به خانواده‌ها و علاقه مندان ارائه کند.     معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: این اقدام می‌تواند به توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه کمک کرده و از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان شرقی آسیب های اجتماعی حقوق خانواده شهرداری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد

شهردار شهرکرد با بیان این که وجود پیاده راه در شهر می‌تواند یک ظرفیت گردشگری خوبی ایجاد کند، گفت: در کنار مسیر گردشگری فرهنگ و هنر پروژه پیاده راه شدن خیابان ملت در سال جاری شروع می‌شود

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمد حسین واحدیان امروز _سه شنبه، یازدهم اردیبهشت_ در اولین جلسه کمیته گردشگری شهرداری شهرکرد، اظهار کرد: یکی از پارامتر های توسعه‌های پایدار هر شهر توجه به حوزه گرشگری است نحو مدیریت گردشگری نیازمند برنامه ریزی صحیح و دقیقی است که منجر به درآمد پایدار یا بلعکس تخریب اجتماعی فرهنگی و هزینه گزاف می‌شود.

وی با بیان این‌که در سالیان گذشته به موضوع گردشگری در بودجه شهرداری نگاه ویژه‌ای شده، افزود: در صورتی که ظرفیت های شهری معرفی شود ولی زیرساخت‌های گردشگری مناسبی وجود نداشته باشد نتیجه عکسی در جذب گردشگر به وجود می‌آید، در کنار معرفی شهرکرد باید زیر ساخت‌ها برای حضور مسافران مهیا شود.

شهردار شهرکرد گفت: در راستای تکمیل مسیر گردشگری فرهنگ و هنر به علاوه سازمان عمران باید دیگر سازمان‌ها هم پای کار بیایند.

واحدیان با بیان اینکه وجود پیاده راه در شهر می‌تواند یک ظرفیت گردشگری خوبی ایجاد کند، ادامه داد: در کنار مسیر گردشگری فرهنگ و هنر پروژه پیاده راه شدن خیابان ملت در سال جاری شروع می‌شود و مردم در این خصوص سوالاتی دارند که باید این موضوع تبیین شود.

وی اضافه کرد: برای جهانی شدن شهرکرد شهر ملی نمد باید دستگاه‌های مختلف فرای شهرداری پای کار باشند

شهردار شهرکرد خاطر نشان کرد: از روز شهرکرد به عنوان یک ظرفیت گردشگری مناسبی برای حضور گردشگران باید استفاده شود و اقدامات موئثر جهت ملی شدن این روز باید عملی شود.

توسعه گردشگری، توسعه شهر را در پیش دارد

اکبر ایازی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد، در این جلسه اظهار کرد: با توسعه بخش گردشگری، جذب گردشگر و مسافر به استان و شهر شهرکرد موجب رونق بازار و توسعه سایر بخش‌ها می شود.

وی با بیان این‌که حوزه گردشگری و نمد در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد به صورت جدی دنبال می شود گفت: هم اکنون در این دو حوزه از کارشناسان مجرب و متخصص در حال فعالیت هستند که خوشبختانه چند سال گذشته در حوزه‌های گردشگری و نمد رشد خوبی صورت گرفته است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد اضافه کرد: حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تهران و معرفی شهرکرد به عنوان شهر ملی‌نمد به سایر استان‌های کشور یکی از اقدامات مثبت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد بوده است.

ایازی تصریح کرد: اقدام مهمی که سال گذشته از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد در بخش گردشگری صورت گرفته، مشخص شدن مسیر گردشگری است که از سقاخانه ارباب میرزا شروع و به کوی نمدمالان منتهی می‌شود.

کد خبر 749437

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد