Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@11:24:54 GMT

اولین هدیه ترامپ به اون

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۳۰۹۲

ساعت 24-دونالد ترامپ پس از دیدار با رهبر کره‌شمالی در خاک این کشور به‌عنوان اولین رئیس‌جمهور آمریکا، اعلام کرد تحریم‌ها علیه کره‌شمالی به قوت خود باقی می‌مانند

ظهر یک‌شنبه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا پس از دیدار با «کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی که برای اولین بار در خاک کره‌شمالی صورت گرفت، به‌همراه «مون جائه این» رئیس‌جمهور کره‌جنوبی در جمع خبرنگاران حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ با وجود مثبت و تاریخی توصیف کردن دیدار با کیم، در جمع خبرنگاران گفت: «تحریم‌ها باقی می‌ماند».

این درحالی است که او اذعان داشت موشک‌هایی که کره‌شمالی اخیراً مورد آزمایش قرار داد «بالستیک نبوده و از آن کوچک‌هایش بودند و چنین آزمایش‌هایی را عملاً همه کشورها انجام می‌دهند».

ترامپ پیش از انجام گفت‌وگوی سوم با کیم، در حالی که از مرز بین دو کره عبور می‌کرد گفت: «می‌خواهم بگویم این افتخاری است که نصیب من شد. عبور از این خط افتخار بزرگی است، پیشرفت بزرگی است، دوستی بزرگی ایجاد شده است».

کره‌شمالی به‌منظور اعتمادسازی جهت خلع‌سلاح اتمی شبه‌جزیره کره، از سال گذشته بسیاری از فعالیت‌های اتمی و موشکی خود را متوقف کرد اما آمریکا در مقابل هیچ قدمی در راستای لغو تحریم‌های اقتصادی علیه این کشور برنداشت.

ترامپ و کیم برای اولین بار در سال 2018 در سنگاپور دیدار کردند، دیدار این دو به یک بیانیه دو صفحه‌ای انجامید که بسیاری از کارشناسان آمریکایی نیز آن را بی‌ارزش خواندند. دیدار بعدی آنها در هانوی، پایتخت ویتنام برگزار شد که هیچ نتیجه‌ای در بر نداشت و یک شکست تمام‌عیار بود. رویترز گزارش داده بود که در این دیدار، ترامپ روی کاغذی خواسته‌های آمریکا را نوشت و تحویل کیم داد. این خواسته‌ها، چیزی شبیه به مدل لیبی را برای کره شمالی تداعی می‌کرد. پیونگ‌یانگ نیز با این خواسته‌ها مخالفت کرد.

پس از شکست دور دوم مذاکرات، کره‌شمالی آزمایش موشک‌های خود را از سر گرفت و به گفته برخی رسانه‌ها، فعالیت‌های اتمی خود را نیز از سر گرفته است.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند

به‌گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، وزارت آموزش و پرورش  سه روز پیش  دو میلیون تومان عیدی به مناسبت روز معلم به حساب فرهنگیان کشور واریز کرد.

شهروندخبرنگاری مدعی شده است به تازگی از مرخصی زایمان به محل کار برگشته ، به همین دلیل مشمول دریافت هدیه روز معلم نشده است.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام، من معلمی هستم پیمانی شاغل در منطقه کارون خوزستان که مرخصی زایمان بوده ام و از یکم اردیبهشت بازگشت به کار داشتم.اما متاسفانه هدیه روز معلم برای من واریز نشد و زمانیکه علت را جویا شدم، گفتند کسانیکه به هر دلیلی حقوق فروردین را دریافت نکرده اند، هدیه روز معلم برایشان واریز نمی‌شود، لطفا اطلاع رسانی کنید.

دیگر خبرها

  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • هدیه‌های جالب روز معلم مناطق عشایری/ این عکس پربازدید و پرواکنش شد
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • فیلم| ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی