Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار ایوب سلیمانی روز یکشنبه در آیین معرفی فرمانده انتظامی استان در حسینیه ستاد فرماندهی انتظامی سمنان، افزود: نمی‌توان در برابر فردی که اعتقادها و ارزش‌ها را به سخره می‌گیرد و هتاکی می‌کند چشم پوشی داشت، بی شک این اقدام نشان از برنامه ریزی دشمن است و ممکن است توسعه یابد.
وی یادآور شد: برخی مسایل پیچیده و مرکب است، گاهی حساسیت های خاصی دارد و عده ای می خواهند پلیس را با این دست موارد به چالش بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرمانده ناجا با اشاره به برخی ناهنجاری های اجتماعی، افزود: برخی حرکت های برنامه ریزی شده دیگر رفتاری برخاسته از جوانی و شیطنت جوان ها نیست و اباهی گری است.
وی افزود: پلیس با آنان که غافلند و خطا می کنند رافت دارد، ولی با کسانی که با برنامه قبلی ارزش های مردم را به مسخره می گیرند برخورد می کند و هیچ ملاطفتی ندارد، این افراد چنددرصد بیشتر نیستند، از دختران انقلاب آغاز کردند، چهارشنبه های سفید را به راه انداختند و روز به روز و نوع به نوع جریان جدید به راه می اندازند، پلیس با این رفتارها مسامحه نمی کند.
وی با اشاره به رخدادهای اخیر نظیر اتقاق مقابل مسجد در تبریز و انجام رفتار ناشایست توسط چند فرد، گفت: افرادی که ارزش‌های کشور را به سخره می‌گیرند و سپس از رفتارهای زشت خود فیلم منتشر می‌کنند نمی‌توان ناآگاه فرض کرد.
سلیمانی بیان کرد: طبق پژوهش های دانشگاهی، مردم کشور بیش از ۹۰ درصد به حجاب، پوشیدگی و حیا اعتقاد دارند، نیمی به حجاب شرعی و نیمی به حجاب عرفی اعتقاد دارند.
جانشین فرماندهی ناجا کشور تاکید کرد: کشف حجاب در حریم عمومی طبق نص قانون جرم است، پلیس درباره حجاب مشفقانه تذکر می دهد، توصیه می کند و حتی در صورت نیاز دوره های آموزشی برگزار می کند و اگر افراد بر بی حجابی اصرار داشته باشند، به مراجع قضایی ارجاع می شوند.
وی بیان کرد: پلیس سال ۹۸ در برابر رویکردهای دشمن علیه ایران اسلامی ۱۰ برنامه اساسی دارد که مقابله با ناهنجاری ها، موادمخدر، قاچاق، سرقت و امنیت فضای مجازی، از این برنامه هاست.

۲۰ درصد ارتباط حاکمیت با مردم از طریق ناجاست

جانشین فرماندهی ناجا کشور با بیان اینکه از هشت هزار و ۹۰۰ عنوان خدمت به مردم یک هزار و ۶۰۰ خدمت از سوی پلیس ارائه می‌شود، ادامه داد: ۲۰ درصد ارتباط حاکمیت با مردم از طریق پلیس انجام می شود که نشان از خدمتگزار بودن نیروی انتظامی دارد.
جانشین فرماندهی ناجا کشور تاکید کرد: حفظ، و ارتقای امنیت جامعه و پاسداری از آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسخ به اساسی‌ترین و ابتدایی‌ترین نیاز مردم به امنیت برعهده نیروی انتظامی است و پلیس پاسدار ارزش‌های انقلاب باید عارف، بصیر و سرباز و مجاهد در راه انقلاب اسلامی باشد.
وی با بیان اینکه پلیس اشاعه دهنده و تأمین کننده انضباط و امنیت جامعه است، گفت: پلیس مقتدر باید در عمل به رسالت خود دارای خصوصیاتی باشد که جامعه را به سوی آن سوق می‌دهد و مراقب باشد در مسیر حرکت به سوی تکامل و تحقق رسالت گمراه نشود.
وی تاکید کرد: حفظ، و ارتقای امنیت جامعه و پاسداری از آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسخ به اساسی‌ترین و ابتدایی‌ترین نیاز مردم به امنیت برعهده نیروی انتظامی است و پلیس پاسدار ارزش‌های انقلاب باید عارف، بصیر و سرباز و مجاهد در راه انقلاب اسلامی باشد.
جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه قدرت، مشروعیت و قانونمندی از مهمترین و اساسی‌ترین ویژگی‌های پلیس است، ابراز داشت: مطالبه قانون، اجرای قانون و مسئولیت برخورد با جرایم و تخلفات برعهده نیروی انتظامی است.
وی ابراز داشت: امروز بخش مهمی از پاسداری همه جانبه از انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدهای دشمنان در داخل کشور بر عهده نیروی انتظامی است و بقیه بخش های کشور در حوزه اجتماعی و داخلی پشتیبان نیروی انتظامی هستند.

ایران به سطح بالایی از بازدارندگی دست یافته است

سلیمانی ابراز داشت: کشور امروز به بازدارندگی فعال، سطح بالا و پایدار در عرصه‌های دفاعی و امنیتی رسیده و دشمن جرأت رویارویی با نیروهای مسلح کشور ندارد و حمله به معیشت، آرامش و سلامت مردم مورد هدف قرار داده است.
جانشین فرمانده ناجا اضافه کرد: کشور در برهه سختی قرار گرفته و همه اعمال ارزش ولایی پیدا کرده و باید همه برای سرافرازی و اقتدار کشور تلاش کنند و هرگونه تعلل و اهمال پذیرفتنی نیست.
وی با اشاره به نابودی پهپاد آمریکایی در خاک ایران، گفت: کشور با نابودی پهپادی که به خاک ایران تجاوز کرده بود نشان داد از هیچ قدرتی هراس ندارد.
وی ادامه داد: امنیت کشور در شرایط فعلی اهمیت دوچندان پیدا کرده و دشمن بعد از ۴۰ سال دشمنی تنها سرافکندگی نصیبش شد و اقتدار و سربلندی کشور افزایش یافت.
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به دسیسه‌های دشمنان در سال ۹۶ گفت: دشمن از تمام ظرفیت خود برای همراه کردن جمعیت ۸۰ میلیونی ایران استفاده کرد، اما ناکام ماند و مردم نظام و ارزش و دستاورد انقلاب را انتخاب کردند.
به گفته وی، براساس آمار بالای ۸۷ درصد مردم خواستار حکومت اسلامی هستند و تنها راه هدایت و سعادت جامعه را توجه به فرموده‌های رهبری، ایستادگی و مقاومت می‌دانند.
سلیمانی یادآور شد: مردم کشور دشمن ستیز و استکبارستیز و حامی مظلوم هستند، اما نسبت به بی کفایتی‌ها و ندانم کاری‌ها منتقد هستند.
جانشین فرمانده ناجا یادآور شد: دشمن سال ۹۷ را سال براندازی نظام نامگذاری کرده بود، اما به برکت خون شهدا، هدایت پیامبرگونه رهبری، صبر، مجاهدت و ایثارگری نیروی مسلح امن ترین و باشکوه‌ترین ۲۲ بهمن در طول چهار دهه انقلاب، سال گذشته تجربه شد.
به گفته سلیمانی، استان سمنان در موضوع امنیت شاخص‌های مناسبی دارد که این نتیجه مشارکت و همکاری مردم، دستگاه‌های اجرایی و تلاش شبانه روزی پلیس است.

ماهانه نیروی انتظامی ۶ شهید تقدیم می‌کند
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس برای تأمین و تداوم نظم اجتماعی و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تا سرحد مرگ دفاع می‌کند، گفت: ناجا در هر ماه به طور میانگین ۶ شهید در راه دفاع از خاک وطن تقدیم می‌کند.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی بعد از جنگ تحمیلی تا امروز چهار هزار شهید برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.
سلیمانی ادامه داد: به واسطه رشادت‌های پلیس مرزبانی و با وجود ۱۰ برابر شدن حمله دشمن به پایگاه‌های مرزی کشور، حداقل خسارت به کشور وارد می‌شود که این افتخار نشان از اقتدار پلیس است.
وی ابراز داشت: مجرمان حرفه‌ای از مرز تا مرکز، احساس تحت تعقیب بودن به وسیله پلیس لرزه به تنشان می‌اندازد که این مهم نیز نشان از اقتدار نیروی انتظامی است.
جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: پلیس با توجه به فرموده‌های مقام معظم رهبری ارتقای شاخص ۲۲ گانه را در دستور کار قرار داده است و مقام معظم رهبری در دیدار با نیروی انتظامی فرمودند وضعیت نیروی انتظامی را می دانم، اما پلیس اهداف را خوب انتخاب کرده و برنامه ریزی، تداوم و پیشرفت خوب داشته ولی سرعت کار باید افزایش یابد تا از جریان اجتماعی عقب نمانید.
در این آیین سرهنگ عبدالله حسنی به عنوان فرمانده انتظامی استان سمنان معرفی و از تلاش های سردار روح الامین قاسمی تقدیر شد.
۷۳۴۲/‏۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود

جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی ایران گفت: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند که روزی در منطقه غرب آسیا آنچنان توانمندی به وجود بیاورد که اساس آن‌ها را زیر سوال ببرد و برده است.

به گزارش ایلنا، دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سرلشکر شهید سید محمد حجازی اظهار کرد: بسیاری از ما از نظر سنی نسبت به شناخت شهید حجازی اطلاعات کافی نداریم چون شهید حجازی چند سال از ما بزرگ‌تر بود و او پاسداری از انقلاب اسلامی را از زمان مبارزه با طاغوت را آغاز کرد.

وی ادامه داد: او به نحو احسن تمام مراحلی را که می‌بایست طی کند تا به مرتبه اعلای شهادت برسد، طی کرد و در همه این مراتب و همه سال‌های طولانی مراقبت از خود شاخصه بزرگی بود که او داشت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به نقش شهید حجازی در محور مقاومت اظهار کرد: او یکی از عزیزانی است که تاثیرگذاری‌اش در جبهه مقاومت به قدری بود که عزیزان مقاومت هر مرتبه اثر خاص وجودی او را مرتباً تکرار می‌کردند.

وی با اشاره به حضور سردار حجازی به‌عنوان فرمانده نیروی مقاومت بسیج افزود: هنگامی که شهید حجازی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بود از آنجا به رده یک نیرو رفت و نه در رده ستاد نیرو بلکه در رده یک نیرو شروع به کار کرد که حضور بیش از ۷ساله او برکات بسیاری داشت.

سردار فدوی اظهار کرد: شهدا و شهید حجازی در اعلی علیین و مراتب بالا قرار دارند که ذهن ما به آنجا خطور نمی‌کند ولی ما می‌توانیم از شهید حجازی و سایر شهدا مدد بجوییم تا بتوانیم از وجود آن‌ها بهره ببریم.

وی افزود: البته باید بررسی کنیم که آن‌ها چه اقداماتی انجام دادند که موجب شد تا به چنین رتبه‌ای برسند و با الگو گرفتن از این اقدامات به چنین مراتبی برسیم.

سردار فدوی با بیان اینکه باید شهیدانی همچون حجازی را الگوی خود قرار بدهیم، تصریح کرد: شهید حجازی با طمأنینه و سعه صدری که داشت در همه مسئولیت‌های خود در پاسداری از انقلاب اسلامی، این ویژگی خود را بروز می‌داد.

وی ادامه داد: او در سال‌های حضور در جبهه مقاومت موجب اقتدار و اوج‌گیری این جبهه شد و نقش بسیار موثری در این باره ایفا کرد. البته شهیدانی همچون سردار زاهدی نیز در این میان نقش بسیاری ایفا کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در اصل دوم قانون اساسی تاکید جدی بر موضوع پشتیبانی از مظلوم و دفاع در مقابل ظالم شده است، تاکید کرد: سپاه پاسداران با قدرت این تکلیف و این دستور را به اجرا گذاشت و بسیاری از پاسداران و مسئولان سپاه پاسداران در این رویه قرار گرفتند و حداکثر تلاش خود را انجام دادند همچون شهیدان حجازی، سلیمانی، زاهدی و بسیاری از شهدا.

وی با اشاره به مبارزات حضرت امام خمینی (ره) با آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه داد: ۶۰ سال پیش با شروع نهضت اسلامی، امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد و بعد از ۶۰ سال بیش از ۹۲ درصد از کشورهای جهان همان مطلبی که ایشان مطرح کرده بودند را در ۲۰۰ روز گذشته تکرار کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه تفکر و شاخصه انقلاب اسلامی در اقصی نقاط دنیا به یک مکتب تبدیل شده است، بیان کرد: این در اثر حرکت عظیم انقلاب اسلامی بود و پس از نقطه عطف او یعنی پیروزی انقلاب اسلامی به یک جریان مستمر تبدیل شد که تفکر، روند و شاخصه‌های انقلاب اسلامی در اکثر نقاط دنیا البته آن‌هایی که به انقلاب اسلامی نزدیک‌تر بودند، انجام شده است.

وی افزود: امروز در مرکز شیطان بزرگ در آمریکا علیه نظام استکباری آمریکا و صهیونیست‌ها شعار داده می‌شود که به طور خاص در روزهای اخیر در دانشگاه‌های آمریکا آن را شاهد هستیم.

سردار فدوی ادامه داد: این روند منحصر به مسلمانان، شیعیان و جبهه مقاومت نیست البته به همه مستضعفان عالم که تحت ظلم قرار گرفتند هم موکول نیست بلکه همه کسانی که از دل خود از آنچه شیاطین مانند شیطان بزرگ آمریکا و ایادی آن همچون رژیم صهیونیستی به وجود آورده‌اند، اعلام برائت می‌کنند و علیه سردمداران آن شعار می‌دهند. این حرکت یک حرکت شتابدار و رو به جلو است که دائماً تداوم دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به فرامین فرمانده معظم کل قوا در حمایت از جبهه مقاومت تصریح کرد: امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به ما دستور داده است تا مطابق با فرامین خداوند متعال از مظلومان حمایت کنیم.

وی ادامه داد: ما پشتیبانی از مظلوم در برابر ظالم را دائما ادامه می‌دهیم یعنی آن‌هایی که می‌خواهند در برابر ظلم ظالمان و مستکبرین ایستادگی کنند و حریت و آزادگی را که در خلقت همگان قرار دارد به منصه ظهور برسانند و این روند هر روز ادامه دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه ضمن اشاره به تحولات غزه در مبارزه با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: چقدر زیبا در این ۲۰۰ روز جلوه‌گری کردند کسانی که شاید ۱۰ سال پیش اسمی از آن‌ها وجود نداشت. هنگامی که خبیثان آمریکایی و ایادی آن‌ها به یمن حمله کردند، گفتند که یمن فقیرترین کشور جهان است و طی یک یا دو هفته می‌توانیم به مقاصد خود دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: همچون یمن، جبهه مقاومت در عراق حزب الله لبنان چرا که بر اساس قاعده‌ای که خداوند با صراحت در قرآن کریم اعلام کرده است اقدام کردند یعنی انجام تکالیفی که خداوند بر عهده آن‌ها قرار داده است. البته تکالیفی که خداوند بر عهده بندگان خود گذاشته است پیش از تکلیف توانمندی اجرای آن را به بنده خود داده است.

سردار فدوی تصریح کرد: خداوند هیچ تکلیفی را برای بنده خود مشخص نکرده که نتواند انجام دهد. ما در طی ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی این مورد را مشاهده کرده‌ایم و ظهور و بروز داشته است.

وی ادامه داد: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند که روزی در منطقه غرب آسیا آنچنان توانمندی به وجود بیاورد که اساس آن‌ها را زیر سوال ببرد و برده است.

در این مراسم که در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد، سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ «محمد شیرازی» رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا، سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا فلاح‌زاده» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «محسن رضایی» دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده قرارگاه فرهنگی، اجتماعی بقیةالله (عج)، «مهدی فضائلی» عضو دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ بسیجی «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ «اسماعیل احمدی‌مقدم» رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حیدر مصلحی» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، سردار سرلشکر «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص)، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی محمدی‌سیرت» مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار «حسین اشتری» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار «قاسم قریشی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سرتیپ دوم «یدالله جوانی» معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و خانواده شهید حجازی حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد