Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید استیلی پیرامون برنامه های آتی تیم امید گفت: طبق توافقات صورت گرفته با مسئولان فدراسیون فوتبال اردوی آتی تیم امید همزمان با بزرگسالان در تاریخ ۱۹ تیر آغاز می شود و در این اردو یک بازی بسیار خوب و مهم با تیم ملی بزرگسالان خواهیم داشت که روز ۲۴ تیر برگزار می شود. این مسابقه برای آماده سازی تیم بسیار مفید است و بازیکنان جوان تیم امید فرصت تقابل با بزرگسالان را در یک مسابقه بسیار خوب به دست می آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استیلی اضافه کرد: طبق توافقات و مذاکراتی که داشته ایم خوشبختانه با حمایت فدراسیون برنامه ریزی بسیار خوبی برای اردوها و بازی های تدارکاتی تیم امید انجام شده است. بر این اساس با فدراسیون های فوتبال ازبکستان و اندونزی توافق شده که برای انجام بازی های تدارکاتی با تیم های المپیک این دو کشور به تاشکند و جاکارتا سفر کنیم. تاریخ دقیق برگزاری این بازی ها نیز متعاقباً اعلام می شود.

حمید استیلی ادامه داد: همچنین توافقات خوبی با فدراسیون فوتبال کرواسی صورت گرفته تا تیم المپیک این کشور برای دیدار با تیم امید ایران سفری به تهران داشته باشد و این مسابقه هم می تواند بسیار مفید باشد. در واقع تلاش می کنیم با تدارک همه جانبه برای حضور در مسابقات تایلند آماده شویم و خوشبختانه با حمایت فدراسیون فوتبال برنامه های آماده سازی بسیار خوبی برای تیم در نظر گرفته شده همچنین هماهنگی های دیگری در حال انجام است که پس از قطعی شدن اعلام خواهیم کرد.

مدیر تیم امید در پایان گفت: مرحله شناسایی نفرات به خوبی انجام شده و شاید بتوان گفت تمامی بازیکنان در این رده دیده شده اند اما اگر باز هم استعداد شاخصی در مسابقات دیده شود درهای تیم امید به روی نفرات شایسته همیشه باز خواهد بود. البته کادر فنی در حال حاضر به یک ترکیب محدودتر نزدیک شده تا با تمرکز شاکله اصلی تیم را ایجاد کند و تمرینات همچنین اردوها با تمرکز روی نفرات انتخابی دنبال خواهد شد تا هماهنگی لازم را بین اعضای تیم ایجاد کنیم.

کد خبر 4654229

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید استیلی تیم فوتبال امید ایران تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند

به گزارش صدای ایران، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.

شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار‌های جداگانه با مقامات و همتان خود در کشور‌های عراق، چین و برزیل دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • موسوی: سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا راهبردی بود
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند