Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز یکشنبه به همراه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای تامین استان با رئیس کل دادگستری استان، داستان مرکزی استان معاونین دادگستری و مجموعه کارکنان این دستگاه قضایی دیدار کردند.

وی در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه از تلاش‌های ارزنده دستگاه قضا در استان تقدیر کرد و گفت: هفته قوه قضاییه فرصتی برای تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی نیروهای خدوم این قوه در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تعامل و همکاری دستگاه اجرایی با دستگاه قضایی در استان را مطلوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: واضح است که تلاش خوب دستگاه قضایی در راستای خدمت به مردم است و این مهم حل مشکلات مردم و رضایتمندی آنان و مقبولیت بیشتر نظام را در پی دارد.

سلیمانی دشتکی در ادامه گفت: همکاری مستمر دستگاه‌های اجرایی و دولت با دادگستری استان بسیار خوب و عالی است که نتیجه‌ی آن رفع مشکلات مردم در این دو حوزه است.

وی در پایان ورود به موقع دستگاه قضا در بحث نظارت‌ها، برخورد با جرائم در همکاری با دولت موثر عنوان کرد و بیان داشت: در هر دستگاهی چه مجریه، چه قضائیه و مقننه همه خدمتگذار نظام، کشور و مردم هستیم و باید با تعامل در جهت خدمت بیشتر و رفع مشکلات گام برداریم.

کد خبر 4654291

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی دادگستری ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهادهای بین‌المللی کمک‌های بشردوستانه را ادامه دهند

قلندر عباد، سرپرست وزارت صحت‌عامه امروز با حنان حسن بلخی رئیس عمومی منطقه ای مدیترانه شرقی سازمان صحی جهان برای افغانستان در دفترکارش دیدار کرد.

دفتر رسانه های وزارت صحت عامه با ارسال خبرنامه ای نگاشت:‌ در این دیدار تاج الدین آویلا، رئیس اداره یونیسف برای افغانستان و نمایندگان سازمان صحی جهان نیز حضور داشتند.

در این دیدار در مورد ریشه کن کردن بیماری فلج اطفال در افغانستان، دستاوردهای وزارت صحت‌عامه در دو سال گذشته، ارتقاء ظرفیت کارمندان صحی افغانستان، ساخت شفاخانه ها به سطح ولسوالی‌ها، تقویت سیستم صحی، همکاری دوامدار، کنترل بیماری های ساری و هماهنگی بهتر بحث و گفتگو نمودند.

سرپرست وزارت صحت‌عامه گفت: پس از روی کار آمدن طالبان تحولی در سکتور صحت کشور به وجود آمده است.

سرپرست وزارت صحت‌عامه افزود: ما برای اولین بار برای داشتن یک افغانستان عاری از پولیو یک لابرتوار تشخیص پولیو( فلج اطفال ) را افتتاح نمودیم تا این بیماری به سرعت تشخیص داده شود.

سرپرست وزارت صحت‌عامه همچنین خواستار همکاری های دوامدار مسئولان سازمان صحی جهان و اداره یونیسف با سکتور صحی افغانستان شد و از آنها خواست تا در قسمت ارتقاء ظرفیت کارمندان صحی، رسانیدن خدمات صحی به ساکنان مناطق دوردست، محو کامل بیماری پولیو و کنترل بیماری های ساری این وزارت همکاری نمایند. 

از سویی هم نمایندگان سازمان صحی جهان و یونیسف برهمکاری دوامدار ادارات خود تأکید نموده و از همکاری همه جانبه در این زمینه به وزارت صحت‌عامه اطمینان دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • نهادهای بین‌المللی کمک‌های بشردوستانه را ادامه دهند
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو