Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@09:51:52 GMT

خرج های میلیونی برای نگهداری سگ های خانگی!

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۴۷۳۴

خرج های میلیونی برای نگهداری سگ های خانگی!

‍‍‍‍‍‍

تب نگهداری از سگ در بین یک عده مرفه بی درد و خوش گذران چند سالی است که در حال گسترش روز افزون است و با تبلیغات گسترده شبانه روزی شبکه های ماهواره ای درصدد القای این بی فرهنگی در بین خانواده های ایرانی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،در تهران و برخی دیگر از استان ها اخیرا مراکزی راه اندازی شده است که برای نگهداری سگ های خانگی فعالیت می کنند که در طول یک ماه نگهداری یک سگ خانگی چندین میلیون تومان میشود که با این اوضاع بد اقتصادی مردم در این سالها یک عده برای نگهداری سگ شان چند میلیون تومان در ماه خرج می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جاهلیت مدرن، را میتوان عنوان خوبی برای این افراد انتخاب کرد که برای هر مسئله ای سینه چاک میشوند اما خودشان برای نگهداری یک سگ چند میلیون تومان در ماه خرج میکنند .

از شستشو و آرایش کردن و لاک زدن و لباس پوشاندن و خوراندن غذا به سگ ها در این مراکز نگهداری که با عنوان مهد و یا هتل از آنها نام برده میشود یک نوع بی احترامی به انسانیت است که از این نوع القاب بهره می برند اما این جاهلان مدرن با تفکر غربی شان هیچ محدوده ای برای خود نمی دانند .

در کلیپ زیر  مشاهده می کنید که در یکی از کلیپهای تبلیغاتی یکی از این مراکز نگهداری سگ ها به چه نوعی تشویق و ترغیب میکنند که مردم سگ نگهداری کنند هم از این راه پول های هنگفتی قسمت شان میشود هم اینکه بی فرهنگی و این جاهلیت مدرن را در بین جامعه ایرانی گسنرش می دهند.

 

 

انتهای پیام/

4141 دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دادستان فسا گفت:جشن گلریزان در حمایت از معلولان مرکز نگهداری امیرالمومنین فسا برگزار  و به همت خیران فسایی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به این مرکز اهدا شد.

هوشمندی افزود: یک خیر فسایی، قطعه زمینی به این مرکز اهدا کرده است که به زودی با همکاری خیران و شهرداری این شهرستان ساخت آن آغاز می‌شود.

در این مرکز شبانه روزی، ۴۰ معلول ذهنی پسر بالای ۱۴ سال نگهدای می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پانوپتیکون و کاربرد آن در شهرسازی مدرن چیست؟
  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • ویدئو| روش مدرن بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • الماس‌هایی که دو ساعته تولید می‌شوند؛ دستاورد کیمیاگران مدرن چیست؟
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • تصاویری جدید از میزان خسارت تورنادو مرگبار به شهر ۱۲۵ میلیونی چین!