Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادر شهید عبدالخالق عدنانی‌پور از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس آبادان جان‌به‌جان آفرین تسلیم کرد و به فرزند شهیدش پیوست. ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مادر شهید عبدالخالق عدنانی‌پور از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس آبادان دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنده‌یاد اسفندیاری مادر شهیدعبدالخالق عدنانی‌پور از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس آبادان که در سال 1361 داغ فرزند را دیده بود پس از تحمل 37 سال دوری میهمان فرزند شهیدش شد.

آئین تشییع پیکر مطهر مادر شهید عبدالخالق عدنانی‌پور با حضور اقشار مختلف مردم، جمعی از خانواده معظم شاهد و مسئولان محلی برگزار می‌شود.

این آئین از حسینیه چهارده معصوم(ع) آبادان واقع در کوی کارگر، جنب استخر 5 مهر برگزار می‌شود و مردم خوزستان به ویژه اهالی آبادان و خرمشهر با مادر داغدیده شهید عبدالخالق عدنانی‌پور وداع می‌کنند.

بازگشت پرستوی مهاجر به خانه؛ آبادان پس از 31 سال شهید عبدالرضا حمودی را در برمی‌گیردپرواز کبوتر خونین‌بال در آسمان آبادان؛ فراق 31 ساله شهید ‌حمودی پایان یافتآسمان خرمشهر عطرآگین شد؛ استقبال دریادلان جنوب از آلاله پرپر

شهید عبدالخالق عدنانی‌پور فرزند نعمت در تاریخ بیست و ششم آبان ماه سال 1340 در آبادان دیده به جهان گشود و شادی را برای خانواده خود به ارمغان آورد.

این دلیرمرد خوزستانی در تاریخ یازدهم اردیبهشت‌ماه سال 1361 به فیض شهادت نائل آمد و نامش در دفتر 23 هزار شهید استان خوزستان ثبت شد.

شهید عبدالخالق عدنانی‌پور در سن 21 سالگی به شهادت رسید و مزارش در گلزار شهدای آبادان زیارتگاه عاشقان است.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم

نوزاد فلسطینی که در بمباران از شکم مادر شهید خود زنده متولد شده بود، دیشب در بمباران منزل پدربزرگش در رفح به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • قتل فرزند کوچک‌تر جلوی چشم مادر!/ عکس
  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • فیلم/ وداع جانسوز مادر فلسطینی با نوزاد شهیدش
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشییع شدند
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان