Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: ورزشکاران تیراندازی با کمان کردستان هیچ مکان مناسب یا فضای آموزشی برای تمرین و فعالیت خود ندارد. ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی با کمان استان ظهر امروز با حضور غلامرضا پارسا نائب‌رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و سایر اعضای مجمع با تأخیر 45 دقیقه‌ای آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در ابتدای سخنان خود خطاب به نائب رئیس فدراسیون اظهار داشت: استان کردستان در ورزش تیراندازی با کمان حرفی برای گفتن ندارد چراکه ورزشکاران این رشته ورزشی هیچ مکان مناسب یا فضای آموزشی برای تمرین و فعالیت خود ندارد.

حامد جولائی از راه‌اندازی یک سایت ویژه و مختص ورزش تیراندازی با کمان در استان خبر داد و افزود: از هفته آینده کلنگ‌زنی این زمین آغاز شده و در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود اما درحال حاضر نباید توقع قهرمانی از هیئت تیراندازی با کمان کردستان داشته باشیم.

راضیه شیرمحمدی ملی‌پوش تیراندازی با کمان معلولان درگذشتنگاهی به تاریخچه تیراندازی با کمان ایران در ادوار گذشته یونیورسیاد/ سهم ایران از 4 حضور یک مدال بودرژه کاروان ایران در یونیورسیاد با حضور ورزشکاران رشته‌های والیبال و تیراندازی

وی با ابراز تأسف از نبود جا و مکان برای فعالیت ورزشکاران هیئت تیراندازی با کمان در استان افزود: در سایر استان‌ها گاهآ از زمین‌های فوتبال برای فعالیت‌های تیراندازی استفاده می‌شود اما متأسفانه استان کردستان ازلحاظ دارا بودن چمن برای زمین فوتبال نیز، کمبودات و مشکلاتی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان بیان کرد: بعد از راه اندازی این زمین، طی یک نشست تخصصی با هیئت تیراندازی و اصحاب رسانه به بحث و بررسی قابلیت‌های این رشته پیرامون اهداف و آئین‌نامه‌های هیئت‌های ورزشی پرداخته ‌شده و خواستار فعالیت در همه بخش‌های این ورزش در استان کردستان خواهیم بود.

انتهای پیام/

R7564/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛پژمان معتمدی سرپرست دبیر فدراسیون دو و میدانی در مورد برگزاری انتخابات کمیسیون‌های ورزشی فدراسیون گفت: ما در برگزاری کمیسیون مربیان و داوران مشکل خاصی نبود و طیق آیین نامه برگزار کردیم و در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران اعتراضی از سوی آقای رسولی مبنی بر اینکه نباید رای‌ها مجازی را لحاظ می‌کردید صورت گرفت و بنده هم، چون نماینده وزارت ورزش و جوانان حضور داشت در برگزاری خیلی دخیل نبودم، اما گزارش اعتراض این ورزشکار را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کردم و طبق بررسی‌های وزارت ورزش آقای اسبقیان معاون ورزش قهرمانی رای به تجدید و برگزاری مجدد کمیسیون ورزشکاران دادند.   وی ادامه داد: برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران خللی در انتخابات فدراسیون دو و میدانی در خرداد ماه ایجاد نخواهد کرد و در موعد مقرر انتخابات فدراسیون برگزار خواهد شد ضمن­ اینکه در زمان برگزاری انتخابات کمیسوین ورزشکاران دو سوم اعضاء حضور داشتند و این قانونی است و می‌توانستیم رای‌ها مجازی را هم دخیل نکنیم، اما به دلیل شبهات و اعتراض یک ورزشکار این انتخابات را دوباره برگزار خواهیم کرد و پس از آن یک انتخابات سالم را برگزار کینم و رئیس فدراسیون برای ۴ سال مشخص شود.   در انتخابات فدراسیون دو و میدانی که در خرداد ماه برگزار می‌شود کمیسیون‌ها رای‌های مجزا دارد و کمیسیون ورزشکاران ۶ رای در انتخابات و همچنین کمیسیون مربیان دارای ۴ رای برای انتخاب رئیس آینده فدراسیون است.

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد