Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگرانی مدافع سابق پرسپولیس از وضعیت این تیم!

طرفداری- صادق محرمی، لژیونر ایرانی تیم دیناموزاگرب کرواسی در مصاحبه‌ای تفصیلی درباره آینده خودش، وضعیت پرسپولیس و آرزوهایش اظهار داشت:

تمرینات دیناموزاگرب سنگین است و روزی دوبار تمرین می کنیم اما با چنین تمرینات سختی به خوبی آماده می‌شوید. یک فصل در این تیم بودم و عملکردم خوب بود اما می خواهم عملکرد بهتری داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در 23 بازی فصل قبل دینامو زاگرب حضور داشتم و برای اولین فصل این تعداد بازی خوب است. امیدوارم تعداد بازی‌های بیشتری در فصل بعدی به من برسد.

ایران به لحاظ غذایی و کلا از تمام جنبه‌ها با کرواسی تفاوت زیادی دارد. سازگاری من با محیط جدید سخت بود اما حالا همه چیز خوب است، دوستی من نسبت به دینامو و کرواسی بیشتر شده و احساس خوبی دارم. به لحاظ فوتبالی ایران بیشتر بر پایه مولفه‌های فیزیکی است و در کرواسی تکنیک و تاکتیک بیشتر دیده می‌شود.

در پست من دو بازیکن خوب در دینامو حضور دارند. اما فوتبال است و می‌خواهم از آن‌ها بهتر باشم. اما مهمتر از حضور من نتیجه گرفتن تیم است و موفقیت فردی در اولویت بعدی قرار دارد. سرمربی تصمیم نهایی را می گیرد و من به خودم اعتماد دارم. می دانم که برای رسیدن به موفقیت باید تلاش زیادی انجام دهم .

بازی با ویکتوریا پلژن به عنوان اولین دیدارم در لیگ اروپا را هیچ‌گاه از یاد نمی‌برم. تماشاگران زیادی آمده بودند و پیروزی بسیار خوبی کسب کردیم.

جنگ ایران و آمریکا؟ نه، همه چیز خوب است. مردم درگیر مسائل جنگ نیستند. آنها راحت هستند و زندگی عادی خودشان را دارند. شما می دانید که این داستان هر ساله وجود دارد و همیشه این قصه جنگ وجود دارد اما در نهایت هیچ چیزی رخ نمی دهد. هر وقت ایران را ترک می کنم. مردم از من می پرسند که به ایران حمله شد؟ می گویم نه و همه چیز عادی است .

این افتخار را داشتم تا در بخشی از موفقیت‌های بزرگ پرسپولیس تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ حضور داشته باشم. پرسپولیس در 3 سال متوالی قهرمان ایران شد و حالا برانکو به الاهلی عربستان رفته است. اکنون وضعیت باشگاه خوب نیست و سرمربی بعدی مشخص نشده است. نرخ دلار و یورو در ایران به شدت بالا رفته و عقد قرارداد با خارجی‌ها بسیار سخت شده است.

محبوبیت در ایران؟ بله، وقتی شما در پرسپولیس بازی می‌کنید به سرعت محبوب می‌شوید. اما می‌توانم بگویم من یک محبوبیت معمولی داشتم. نه خیلی خاص و نه خیلی محبوب! مردم من را می‌شناسند اما اینطور نیست که نتوانم در خیابان راه بروم. در کرواسی از رفیق بازی خوشم نمی‌آید و بیشتر اوقات در خانه هستم و فیلم می‌بینم. دینامو سکوی پرتاب فوق‌العاده‌ای برای من است. اما باور دارم که عملکردم بهتر خواهد شد و به لیگ معتبرتری خواهم رفت. بوندس‌لیگا را دوست دارم. وقتی از فوتبال ایران صحبت و به بهترین بازیکنان تاریخ آن اشاره می‌کنید به 4 بازیکن همیشه اشاره می‌شود: علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان. همه آن ها در بوندس‌لیگا بازی کرده‌اند.
 

منبع: سایت sportske.jutarnji کرواسی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از سایت آپارات و آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پاری سن ژرمن و لو هاور امشب _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز پاری سن ژرمن و لو هاور

لیگ یک فرانسه (پاری سن ژرمن - لو هاور) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 748357

دیگر خبرها

  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • پایان خوش غفور در رومانی به خطر افتاد!
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • درخشش سینای پرسپولیس دود شد و به هوا رفت!