Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@23:21:27 GMT

حفاظ ساختمان

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۶۸۱۴

به گزارش وانانیوز، 

هم سو شدن با این مهم از والاترین اهداف صنایع فلزی آهن سازان به عنوان تولید کننده ممتاز انواع حفاظ در سطح ایران از همان ابتدای مسیر بوده است.


به موجب این امر با بهره گیری از طرح های برتر در صنعت حفاظ روی دیوار و نیز درب های آکاردئون همانند طرح های ترکیه و مالزی به عنوان طلایه دار پیش گام بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
احترام به مشتری و سلیقه ها جزء اهداف جدا نشدنی این مجموعه می باشد و بر این باور هستیم که فروش پایان کار نیست بلکه شروع تعهدی است بر آسودگی خاطر مشتریان ارجمندمان از تضمین تولیدات این شرکت که مفتخریم تاکنون روشنایی بخش راهمان بوده است.

خدمات گروه صنعتی آهن سازان:
گروه صنعتی آهن سازان، تولید و صادر کننده انواع نرده , حفاظ , درب و پنجره با بیش از ۲۰ سال سابقه در تهیه و توزیع آهن آلات ساختمانی . 


فعایت های ما با خط مشی حفظ کیفیت برتر، بشرح ذیل میباشد:


1- تولید نسل جدید حفاظ روی دیوار:

حفاظ شاخ گوزنی ( شاخگوزنی )، حفاظ بوته ای خاری، حفاظ نیزار (نی زار ) ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ سرنیزه ای ایستاده، حفاظ لاله ای ، حفاظ  طرح اف و حفاظ نخل مرداب) با رنگ کوره ای و جوشکاری تحت گاز co2، همراه با ارسال و نصب در سرتاسر ایران.
ساخت انوع نرده کلاسیک و مدرن ساختمان برای دیوار , بالکن و پنجره ، شامل : ( آبشاری یک و دو طرفه , ساده , زاویه دار یک و دو طرفه سنتی) یا طبق نمونه خاص مطابق با سلیقه خریداران طراحی شده و بصورت سفارشی ساخته میشود.


2- ساخت درب و حفاظ پنجره  بسیار زیبا در طرح های متنوع کلاسیک, مدرن , لوکس و فرفورژه .


ساخت درب آکاردئونی جهت حفاظت از منزل و محل کار و مغازه یا پاساژ با طرح های مختلف شامل: (درب آکاردئونی طرح سلطنتی، درب پنج ردیف لوزی و دو جداره، درب آکاردئون طرح چهار گل، درب آکاردئون3 ردیف لوزی و ساده، درب سه گل و چهار خم، حفاظ آکاردئونی طرح نقش دار، درب آکاردئون طرح پیچی (فر)، درب آکاردئون طرح ایتالیایی)


3- ساخت انوع آردواز:

"سقف شیروانی" (ساخت آلاچیق، فلاشینگ، سقف کاذب، شیروانی سقف شیب دار آلاچیق یا منزل) که در طرح ها مختلف ارائه می شود از قبیل: "سقف شیروانی مدل شینگل به دو صورت شینگل سنتی و شینگل مدرن"، "سقف شیروانی ویلایی رومن"، و سقف شیروانی ویلایی کلاسیک.

 


4- تولید و ساخت و نصب انواع درب نفررو و پارکینگ جهت ویلا، حیاط و آپارتمان بصورت اتوماتیک با طرحهای مدرن و لوکس و مطابق با هر نوع سلیقه خریدارن محترم.


5- ساخت انواع چهار چوب فلزی ساده, فرانسوی , مکزیکی و … برای دربهای چوبی , فلزی و پنجرهای آهنی , آلومینیومی و یو پی وی سی upvc در ابعاد و اندازه های مختلف طبق سفارش مشتری.


6- تهیه و توزیع آهن آلات ساختمانی مختلف از قبیل تیر آهن , میلگرد , پروفیل , لوله آب , گاز , شوفاژ , لوله های صنعتی , مانسمان , شیرآلات ساختمانی و صنعتی از کارخانجات و شرکتهای معتبر.


گروه صنعتی آهن سازان بیش از ۲ هزار پروژه انجام شده از قبیل انواع درب آکاردئونی, پنجره , نرده کلاسیک و مدرن ,  فرفورژه , نسل جدید حفاظ روی دیوار را در سراسر ایران با موفقیت به انجام رسانده
کار‌شناسان نصب ما قادرند پروژه های تولیدی را حتی کمتر از یک روز اجرا نمایند، البته متراژ و نحوه اجرا در زمان نصب بسیار مهم می‌باشند.
ما متعهد به ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی خود هستیم. و با بکار گیری نیروی کار خلاق و متخصص ، همواره تلاش میکنیم محصولی با کیفیت را به مشتری عرضه نماییم و با هدف جلب رضایت مشتری در جهت رضایتمندی مشتریان گام برمی داریم.

 

کیفیت شعار نیست ، بلکه فرهنگ شده است.

کیفیت تفکر نیست ، بلکه به آن عمل شده است.

هر کاری با کیفیت انجام میشود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما روزنامه گاردین در پایگاه اینترنتی خود در تحلیلی به قلم، اما گراهام هریسون نوشت: یک مقام ارشد امور مین زدایی سازمان ملل گفت: جنگ اسرائیل در غزه ۳۷ میلیون تن آوار ایجاد کرده که بخش زیادی از آن با بمب‌های منفجر نشده همراه است که پاکسازی آنها ممکن است بیش از یک دهه طول بکشد.

پهر لودمار، رئیس سابق سرویس مبارزه با مین گذاری سازمان ملل در عراق در یک کنفرانس خبری گفت: تقریباً هفت ماه از این جنگ می‌گذرد و به طور متوسط ۳۰۰ کیلوگرم آوار در هر متر مربع زمین در غزه ایجاد شده است.

وی گفت: بر اساس [مقدار] فعلی آوار در غزه، برای پاکسازی آنها، با ۱۰۰ کامیون ۱۴ سال کار لازم است. 

او افزود: با ادامه این جنگ، تخمین زدن مدت زمان پاکسازی غیرممکن است.

لودمار گفت: اسرائیل به دلیل شدت بمباران غزه که بخش‌های وسیعی از نوار غزه را به ویرانه تبدیل کرده است، متهم به «غیرقابل سکونت کردن یک منطقه» شده است.

۶۵ درصد از ساختمان‌های ویران شده در غزه مسکونی بودند.

به دلیل خطر وجود خمپاره، موشک یا سایر سلاح‌های مدفون شده در ساختمان‌های فروریخته یا آسیب دیده، روند پاکسازی و بازسازی آهسته و خطرناک خواهد بود. به طور متوسط حدود ۱۰ درصد از سلاح‌ها در زمان شلیک منفجر نشدند و باید توسط تیم‌های مین زدایی از میان برداشته شوند.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • اگر نقشه ایران، نقشه یک ساختمان باشد! (تصویری)
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • هزینه ساخت مسکن چند درصد افزایش یافته است؟