Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@11:19:45 GMT

اولین برد استقلال با سرمربیگری استراماچونی

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۷۰۷۹

اولین برد استقلال با سرمربیگری استراماچونی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، استقلال که دوران آماده‌سازی پیش فصل خود را زیر نظر کادر ایتالیایی جدیدش سپری می کند امروز در یک بازی دوستانه به مصاف امیدهایش رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 5 بر صفر شکست دهد. مرتضی تبریزی (2گل) و روح‌الله باقری، علی دشتی و محمد بلبلی  گلزنان این بازی بودند.

استقلال در این بازی ابتدا با ترکیب؛ حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، رضا آذری، داریوش شجاعیان، علی دشتی، مرتضی تبریزی و روح‌الله باقری به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در نیمه اول با دو گل مرتضی تبریزی که یکی از آنها از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل روح‌الله باقری موفق شد 3 بار دروازه‌ امیدهای خود را باز کند.

 با شروع نیمه دوم محمد بلبلی جانشین تبریزی، آقایی جانشین روح الله باقری، امیر حسین کارگر جانشین وریا غفوری، آرمین سهرابیان جانشین زکی پور، میلاد باقری جانشین محمد دانشگر و مهدی نوراللهی جانشین حسین حسینی شدند. در اوایل نیمه دوم شاهین طاهر خانی و سینا خادم‌پور جانشین سیاوش یزدانی و رضا آذری شدند. استقلال در نیمه دوم  توسط دشتی و بلبلی به دو گل دیگر دست پیدا کرد.

43 43

کد خبر 1275169

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، شب برای امباپه و پاریسی‌ها تلخ تمام شد و همان تک گل فولکروگ برای برتری دورتموند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان کفایت می‌کرد. سه‌شنبه بعد در پاریس سرنوشت فینالیست مشخص می‌شود و این همان دیداری است که امباپه منتظرش است.

ستاره اول پی اس جی که یک نیمه بسیار ناامیدکننده داشت، در 45 دقیقه دوم کمی بهتر بازی کرد و یک توپ او نیز با بدشانسی به تیر خورد.

امباپه که هرگز دوست ندارد با ناکامی از پی اس جی خداحافظی کند، ساعاتی پس از بازی در استوری اینستاگرام خود با انتشار عکس زیر نوشت: «این بخش اول بازی بود، ما پاریس هستیم.»

در واقع کیلیان معتقد است هنوز چیز تعیین نشده و بی‌تاب بازی برگشت است تا با درخشش در پارک دو پرنس تیمش را راهی فینال لیگ قهرمانان کند.

دیگر خبرها

  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • جانشین خطیر مثل غریبه‌ها آمد و رفت!
  • انتخاب جانشین خطیر، مهم‌ترین ابهام در استقلال
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • عکس| ملاقات نکونام با جانشین خطیر و پیشکسوتان استقلال
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد