Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@20:53:31 GMT

جشن بزرگ روز دختر در قزوین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۸۹۰۸

جشن بزرگ روز دختر در قزوین برگزار می شود

به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، جشن بزرگ روز دختر در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، جشن بزرگ روز دختر در قزوین برگزار می شود.

 

این جشن با حضور خادمین حرم رضوی همراه با برنامه های متفاوتی نظیر اجرای سرود  و شعرخوانی توسط صابر خراسانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جشن بزرگ روز دختر پنجشنبه 13 تیر ماه ساعت 18 در سالن شهید بابایی قزوین با همکاری شهرداری قزوین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سپاه ناحیه امام حسن (ع)، اداره کل ورزش و جوانان استان و شبکه جوانان رضوی قزوین برگزار می شو د.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام صادق ع خطبه های نماز جمعه قوه قضائیه دهه کرامت خبرگزاری شبستان امام صادق ع شهید بهشتی آمریکا تشییع شهدای گمنام نماز جمعه جشن روز دختر ولادت حضرت معصومه دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری ظهر شنبه در جریان بازدید از اداره کل محیط زیست استان که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور احداث تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

استاندار خراسان رضوی در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محورها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی بیان کرد: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد. نظری بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوزها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

گفتنی است؛ در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار شده و پس از بهبودی به محیط زیست بر خواهد گشت.

همچنین استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

کد خبر 6089984

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • ۶۲۷۱ داوطلب اسلامشهری در نوبت اول کنکور شرکت کردند
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن