Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  تولید فیلم سینمایی «آقای شهردار» امروز در صحن یکصد و سی امین جلسه علنی شورای شهر تبریز مطرح و با اکثریت آرا به تصویب رسید.

ایرج شهین باهر در حاشیه جلسه این هفته شورای شهر و در تشریح جزئیات این لایحه گفت: این فیلم با نویسندگی و کارگردانی حسن نجفی، به بررسی ابعاد مختلف شخصیتی شهید مهدی باکری به عنوان یکی از الگوهای قابل طرح برای نسل امروز و یکی از اسطوره های ایثار و مقاومت می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرج شهین باهر با بیان اینکه تولید این فیلم از ابعاد مختلف دارای اهمیت است، تصریح کرد: اعتقاد داریم هر اقدامی که در راستای بزرگداشت نام شهدا به ویژه شهید باکری باشد، ارزشمند بوده و باید شخصیت این شهید والامقام به نسل جدید معرفی شود.

او یادآور شد: در داستان این فیلم در عین اشاره به تلاش ها، ایثارگری ها و نقش تاثیرگذار شهید باکری در جنگ تحمیلی عمدتا خدمات وی در کسوت شهرداری تبیین و تشریح می شود.

شهین باهر گفت: مقایسه تنگناهایی که شهید باکری در زمان تصدی مسئولیت شهرداری با آن مواجه بود با مشکلاتی که در شرایط اقتصادی کنونی کشور گریبانگیر شهرداری ها است مورد تاکید این فیلم خواهد بود.

شهردار تبریز همچنین تشریح کرد: در فیلم سینمایی آقای شهردار در کنار بازیگران حرفه ای، عمدتا از هنرمندان تبریز و استان بهره گرفته می شود و عمده مراحل تولید آن در شهر تبریز بوده تا اماکن عمومی، آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری این شهر به تصویر کشیده شود.

طبق وعده کارگردان فیلم، تلاش می شود این اثر سینمایی برای حضور و شرکت در جشنواره فجر امسال آماده شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی جنگ تحمیلی شورای اسلامی شهر شهرداری فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند

ایسنا/لرستان شهردار سلسله گفت: راه‌ و شهرسازی لرستان در طرح‌های جامع و تفصیلی بازنگری کند و به اجرای این طرح‌ها شتاب بیشتری دهد.

محمد شریفی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: باید از ظرفیت قانون مولدسازی برای کمک به شهرداری‌ها استفاده شود.

وی ادامه داد: در ماده ۲۲ قانون هوای پاک به صراحت وظایف دستگاه‌ها مشخص شده است که باید به آنها عمل کنند.

شهردار سلسله گفت: با هدف توسعه فضای سبز در شهرها، نیاز است راه و شهرسازی برخی املاک خود را برای سرانه فضای سبز در اختیار شهرداری‌ها قرار دهد.

وی درباره تامین قیر برای شهرداری‌ها، بیان کرد: در لرستان کارخانه آسفالت داریم، اما قیر نداریم و حتی اگر قیر را تامین کنیم شرکت آب منطقه‌ای لرستان اجازه برداشت شن و ماسه را از رودخانه نمی‌دهد.

او درباره تامین ماشین‌آلات در شهرداری‌های استان، گفت: سهم شهرداری الشتر از ماشین‌آلات عمرانی اندک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • صادق خان شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین دور شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین بار شهردار لندن شد
  • یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)