Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهر آشخانه گفت: متاسفانه در نمایشگاه کتابی که برپا شده، کتاب های مذهبی و دینی کم است و حتی آثاری از دانشمندان دینی کشورمان همچون شهید مطهری دیده نمی شود.

 حجت الاسلام عباسعلی احمد زاده در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب در شهر آشخانه در گفت‌و‌گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان اظهارداشت: باید در هر گوشه از بازار ما نمایشگاهی از کتاب باشد و به کتاب خواندن نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه آشخانه با انتقاد از اینکه به این مسایل در نمایشگاه ها کمتر توجه می شود، افزود: از متولیان امر انتظار می رود که کتاب های دینی هم در نمایشگاه ها گنجانده شود.

 

وی بیان کرد: ضمن استفاده از کتاب های دانشمندان خارجی باید در انتخاب کتاب ها برای آوردن در نمایشگاه ها حساس تر عمل کرد، چرا که شاید مطالبی را در لابه لای آن ها بگنجانند که با فرهنگ و آئین و مذهب نمی خورد و در این زمینه توجه ویژه شود.

 

حجت الاسلام احمدزاده، با بیان این مطلب که کتاب غذای روح ماست، افزود: در انتخاب کتاب برای کودکان و نوجوانان باید دقت کنیم.

 

امام جمعه شهر آشخانه گفت: کتاب هایی در زمینه اخلاق خانواده، آیین همسرداری، تربیت کودکان و معارف اسلامی کمتر مشاهده می شود و در برخی از غرفه ها اصلا مشاهده نشده است.

 

وی تصریح کرد: باید شرایط اجتماعی و فرهنگی ارزیابی شده و کتاب های مورد نیاز مردم آورده شود.

 

حجت الاسلام احمدزاده بیان کرد: آوردن آثار شهید مطهری که مفید و سازنده است را باید در میان کتاب ها در نمایشگاه هایی که برپا می شود، گنجاند.

 

این نمایشگاه با دوهزار عنوان کتاب در زمینه های عمومی، تاریخی و مذهبی، روانشناسی کودک و نوجوان و به مدت یک ماه با ۵۰ درصد تخفیف در شهر آشخانه برپا شده است. 

پایان پیام/638

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه قوه قضائیه نماز جمعه شهید بهشتی سبک زندگی اسلامی خطبه نماز جمعه تشییع شهدای گمنام شهادت امام صادق ع خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی اداره ارشاد مانه و سملقان نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی