Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@08:24:29 GMT

بالاترین حقوق‌های جهان متعلق به کدام شهرها است؟

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۰۸۷۵

آفتاب‌‌نیوز :

دویچه بانک در گزارش خود از وضعیت حقوق و دستمزد در شهرهای مختلف جهان به بررسی متوسط حقوق ماهانه ساکنان ۵۶ شهر بزرگ جهان پرداخته است که بر این اساس، شهروندان شهرهای بزرگ آمریکا دارای متوسط حقوق بالاتری از سایر کشورها بوده‌اند.

بر همین اساس ۱۰ شهری که متوسط حقوق ماهانه آنها در سال ۲۰۱۹ بالاتر از سایر شهرها بوده است عبارت‌اند از:

۱- سان فرانسیسکو- آمریکا

متوسط حقوق ماهانه: ۶۵۲۶ دلار

۲- زوریخ، سوئیس

متوسط حقوق ماهانه: ۵۸۹۶ دلار

۳- نیویورک-آمریکا

متوسط حقوق ماهانه: ۴۶۱۲ دلار

۴- بوستون-آمریکا

متوسط حقوق ماهانه: ۴۲۸۸ دلار

۵- شیکاگو- آمریکا

متوسط حقوق ماهانه: ۴۰۶۲ دلار

۶- سیدنی- استرالیا

متوسط حقوق ماهانه: ۳۵۹۹ دلار

۷- اسلو- نروژ

متوسط حقوق ماهانه: ۳۲۴۶ دلار

۸- کپن هاگن- دانمارک

متوسط حقوق ماهانه: ۳۱۹۰ دلار

۹- ملبورن- استرالیا

متوسط حقوق ماهانه: ۳۱۸۱ دلار

۱۰- لندن- انگلیس

متوسط حقوق ماهانه: ۳۱۸۱ دلار

به گفته این بانک آلمانی، بیش‌ترین کاهش در درآمد ماهانه کارکنان جهان در شهر بوینس آیرس آرژانتین اتفاق افتاده است؛ جایی که متوسط حقوق با ۴۵ درصد کاهش در مقایسه با سال گذشته به ۵۲۷ دلار در ماه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مهم‌ترین عامل این کاهش چشمگیر به دلیل کاهش ارزش پول ملی آرژانتین در مقابل دلار اتفاق افتاده است.

پس از بوینس آیرس، درآمد کارکنان ساکن شهر استانبول با ۳۱ درصد کاهش نسبت به سال گذشته به حدود ۴۳۳ دلار در ماه رسیده است. ساکنان شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی نیز با کاهش ۲۶ درصدی متوسط حقوق دریافتی خود از سال گذشته مواجه شده‌اند.

طبق اعلام دویچه بانک، کمترین متوسط حقوق دریافتی متعلق به شهروندان قاهره با ۲۰۶ دلار در ماه و لاگوس نیجریه با ۲۳۶ دلار در ماه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حقوق حقوق کارمندان بالاترین حقوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا

به گزارش قدس آنلاین طلا در معاملات روز جمعه در بحبوحه کاهش سود اوراق قرضه خزانه داری آمریکا و ضعف دلار حدود ۲۳۰۰ دلار معامله می‌شود. تاجران در حال بررسی اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه در مورد ثابت نگه داشتن نرخ بهره هستند.

قیمت هر انس طلا امروز با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۲۳۰۱ دلار و ۲۶ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم بدون تغییر به ۲۳۰۹ دلار و ۶۰ سنت رسیده است.

شرکت کنندگان بازار انتظار سیاست‌های سختگیرانه‌تری را از سوی فدرال رزرو آمریکا داشتند، اما این بانک نرخ بهره را ثابت نگه داشته است.

جروم پاول در اظهارات خود در روز چهارشنبه گفت تا زمانی که مطمئن نشوند نرخ تورم به سمت هدف ۲ درصد کاهش می‌یابد، پایین آوردن نرخ بهره درست نیست.

وی اضافه کرد هنوز هیچ اطمینانی نسبت به روند کاهشی تورم به وجود نیامده است، بنابراین در هر اجلاس در مورد نرخ بهره تصمیم گیری خواهد شد.

فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه تصمیم گرفت نرخ بهره را بین ۵.۲۵ تا ۵.۵۰ ثابت نگه دارد. بالا ماندن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

شاخص دلار هم ۰.۲۳ پایین آمده و به ۱۰۵.۳۹ رسیده است که خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا ارزان‌تر می‌کند.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره امروز با ۰.۴۷ درصد افزایش به ۲۶ دلار و ۹۶ سنت رسید. پلاتین هم با ۰.۴۰ درصد افزایش ۹۵۸ دلار و ۵۶ سنت معامله می‌شود.

انتهای پیام/۶۳

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • افزایش قیمت جهانی نفت/ برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
  • آمریکا در پشت نقاب حقوق بشر پنهان شده است
  • گشتی در اقتصاد جهان | خوش‌بینی صندوق بین‌المللی پول به اقتصاد آسیا
  • با تور سریلانکا به کدام شهرها سفر می‌کنیم؟