Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول قهرمانی نماینده دادستان در آخرین جلسه رسیدگی به فساد اقتصادی در بانک سرمایه در خصوص وضعیت رسیدگی به اتهامات «بهروز ریخته‌گران» توضیح داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، چهاردهمین جلسه از دادگاه رسیدگی به پرونده فساد اقتصادی مدیران بانک سرمایه صبح امروز ١٠ تیرماه در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام و در دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه، رسول قهرمانی، نماینده دادستان به ذکر موارد خلاف منطق و اساسنامه بانک سرمایه پرداخت و گفت: بهروز ریخته‌گران کاملا غیر منطقی و خلاف قانون، در جلسات هیات مدیره بانک سرمایه حضور داشته است و با وجود اینکه هیچ سمتی در بانک سرمایه نداشته، حق نظر دهی داشته و با مدیران بانک سرمایه، به تندی و گاهی با دعوا برخورد می‌کرده است.

وی در ادامه گفت: در جلسات قبل اظهاراتی در خصوص حضور و دخالت او در بانک سرمایه صورت گرفت که او به آن‌ها پاسخ داده و اظهارات مطرح شده در دادگاه را رد کرده است.

قهرمانی، نماینده دادستان خطاب به "بهروز ریخته‌گران" گفت: احتیاجی نیست نامه بفرستید و بجای اینکار‌ها در دادسرا حضور یابید و به اتهامات وارد بر خود پاسخ دهید.

وی افزود: بهروز ریخته گران به دادسرا احضار شده، اما او از پاسخگویی اجتناب می‌کند و در دادسرا حاضر نمی‌شود؛ مهلت قانونی او برای حضور در دادسرا به پایان رسیده و به همین دلیل حکم جلب وی صادر می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فساد اقتصادی بانک سرمایه هیات مدیره بانک سرمایه رسول قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در حالی امروز آغاز به کار کرد که صنعتگران و تولیدکنندگان قمی در خوشه و بخش های صنعتی کفش ماشینی، سنگ‌های تزیینی، محصولات کشاورزی، فرش دستبافت و محصولات بهداشتی و آرایشی ظرفیت های صنعتی، معدنی، تولیدی و کشاورزی قم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز برای ششمین دوره گشایش یافت. این نمایشگاه تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

دیگر خبرها

  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی درباره حکم دادگاه لاهه
  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد