Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@21:17:44 GMT

چگونه به سراسر ایران و دنیا گل ارسال کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۱۳۲۹

چگونه به سراسر ایران و دنیا گل ارسال کنیم؟

گل بازار یک شرکت معتبر سوئدی در عرصه ی سفارش آنلاین گل می باشد که این امکان را به ایرانیان داخل و خارج از کشور می دهد تا با ارسال گل به ایران و یا بالعکس با ارسال گل به خارج عزیزان خود را از راه دور و نزدیک سورپرایز کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گل بازار، در گذشته‌ای نه چندان دور، ارسال گل به ایران و یا بالعکس ارسال گل به خارج امری مشکل و چه بسا غیر ممکن بود اما همزمان با پیشرفت تکنولوژی و گستردگی ارتباطات امکان سفارش آنلاین گل نسبت به گذشته دستخوش تغییرات و دگرگونی‌های متفاوتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا قصد داریم یکی از غول‌های بزرگ صنعت سفارش آنلاین گل در ایران را به شما معرفی کنیم و نگاهی گسترده به نقاط قوت و عطف آن بیاندازیم.

آنچه که گل بازار را در عرصه‌ی سفارش آنلاین گل از سایر رقبا متمایز ساخته دارا بودن شبکه‌ای عظیم و گسترده از گلفروشی‌های مختلف در سراسر ایران و جهان می‌باشد. گل بازار با دارا بودن ده‌ها شعب در سراسر آمریکا، اروپا، استرالیا، کانادا و آسیا این امکان را برای ایرانیان فراهم ساخته تا با ارسال گل به ایران و همچنین ارسال گل به خارج، عزیزان خود را در هر نقطه از جهان که هستند شاد و خوشحال سازند.

تنوع در محصولات و گوناگونی هدایا یکی از شاخصه‌های اصلی شرکت گل بازار است. این شرکت با به کارگیری نیروهای متخصص، مجرب و حرفه‌ای در زمینه گل‌آرایی توانسته انبوهی از محصولات متنوع و هدایای ارزشمند را در کنار یکدیگر گردآوری کند. تنوعی که این امکان را به شما می‌دهد تا تنها با فشردن چند دکمه محصولاتی خاص و متفاوت را انتخاب کرده و به دست عزیزانتان برسانید.

یکی دیگر از نقاط قوت شرکت گل بازار پرداختی امن و مطمئن در زمینه سفارش آنلاین گل می‌باشد. شما قادر خواهید بود پرداختی امن مشابه شرکت‌های پیشرفته دنیا را با گل بازار تجربه کنید. شرکت گل بازار یک شرکت رسمی و ثبت شده در کشور سوئد می‌باشد که دارای روش‌های امن پرداختی با کردیت کارت، مستر کارت و پی‌پال می‌باشد. این شرکت همچنین دارای نماد امن الکترونیکی در داخل ایران بوده و تجربه‌ای امن و مطمئن را در سفارش گل برای شما میسر می‌سازد. اگر قصد ارسال گل به ایران و یا خارج را دارید گل بازار یک تجربه امن را برای شما رقم خواهد زد.

گل بازار یک شرکت معتبر و جوانگرا است. دارا بودن کادری مجرب، حرفه‌ای و متخصص یکی دیگر از مزایای این شرکت است. گل بازار با دارا بودی پشتیبانی حرفه‌ای امکان پاسخگویی سریع را برای مشتریان خود فراهم می‌سازد تا آنها بتوانند بدون هیچ دغدغه و مشکلی سفارش خود را ثبت کنند.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گل بازار سفارش آنلاین گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین علی تقی‌زاده در حاشیه برگزاری آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم در قم که در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: امسال در نوزدهمین دوره از آزمون تخصصی ارزیابی و اعطای مردم به حافظان قرآن کریم بیش از ۱۲ هزار نفر از ۳۱ استان کشور شرکت کردند.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: اطلاع رسانی جهت برگزاری این دوره از مسابقات از اسفند ماه سال گذشته شروع شده بود و جزئیات دقیق مکان و زمان برگزاری آزمون نیز از اوایل فروردین ماه برای شرکت‌کنندگان اعلام گردید.

تقی زاده ابراز کرد: در این دوره از مسابقات شاهد رشد ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان در کشور بوده‌ایم؛ همچنین بالاترین آمار مشارکت از آن استان‌های تهران و خراسان رضوی می‌باشد.

وی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون بیان کرد: تا ۴۰ روز آینده نتایج آزمون اعلام می‌شود و کسانی‌که حد نساب و امتیاز کافی را از این مرحله بدست آورند، به آزمون شفاهی راه می‌یابند و پس از قبولی در آزمون شفاهی مدرک سطح ۳ را دریافت می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون ما از ۱۰ کشور دنیا در این آزمون مخاطب داریم و اتباع کشورهای پاکستان، افغانستان، لبنان و انگلستان از عمده مخاطبین ما هستند؛ با این استقبال مخاطبان امیدواریم در سال آینده آمار شرکت کنندگان به ۲۰ هزار نفر برسد.

کد خبر 6096044

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • حمایت دانشجویان سراسر دنیا از مردم غزه رویدادی بی‌سابقه است
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • تغییرات آب و هوایی میانگین درآمد مردم جهان را کاهش می‌دهد
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • نامه ویکتور فرانکل (روانپزشک اتریشی) به معلمین سراسر دنیا (فیلم)
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین/ ثبت سفارش در سال جاری!